De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denon Surround Bar (noob)

    hallo,
    k heb even een vraagje betreft over een surround bar van denon.

    Helaas mis ik de afstandsbediening van mn speaker, maar is de speaker nu ook op een andere wijze te gebruiken zonder afstandsbediening zodat hij werkt?

    of moet ik een afstandsbediening aanschaffen? en zo ja, zijn alle afstandsbedieningen van denon te gebruiken/universeel?

    overigens zie ik ook dat er een subwoofer op aangesloten kan worden, is dat ook los te verkrijgen voor dit model?

    2008 model: Denon DHT-FS5

    ik ben echt een NOOB op dit gebied, maar van de beste moet je je informatie krijgen.

  2. #2

    Standaard

    De subwoofer is los te verkrijgen. Althans dat wordt gemeld op verschillende sites.

    http://www.qualityhifi.nl/Juni_2008/...idspreker.html

    Ik neem aan dat deze soundbar prima te bedienen met elke universele ab. Gewoon tijd om een harmony aan te schaffen
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    super bedankt, ik ga in ieder geval de subwoofer zoeken
    en een a-bediening moet ik dan ook aanschaffen

  4. #4

    Standaard

    Op de sites zal vast wel ergens het type nummer van de subwoofer te vinden zijn. Wat voor aansluiting zit er op de soundbar voor de sub? als dit een gewone pre-out is kun je er elke subwoofer op aansluiten.

    Universele ab's zijn er genoeg. Er is ook veel over te vinden op het forum. Gewoon even de zoekfunctie gebruiken.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •