Pagina 49 van 51 EersteEerste ... 3945464748495051 LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1263 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Klopt, maar ik zie alleen maar mensen vragen om iets besteld te krijgen, waar niemand op reageert.

    Dus vandaar mijn opmerking dat ze misschien zelf naar een ander alternatief kunnen gaan kijken, want dit schiet blijkbaar niet op.

    Er zijn simpelweg drie opties:
    1. Je vraagt iemand die een credit card heeft om het voor je te bestellen, na vooruitbetaling.
    2. Je vraagt zelf een credit card aan.
    3. Je gaat op zoek naar een winkel waar PayPal, iDEAL, bankoverschrijving of acceptgiro geaccepteerd worden.

    Nu zit er aan elke optie wel een nadeel/reden waarom het niet mogelijk is.
    1. Niet iedereen is hier even happig op en je gaat dit ook niet 10x doen.
    2. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een credit card aan te vragen om verschillende redenen.
    3. Die winkels zijn vaak duurder.

    Nu heb ik al eens iets voor iemand op het forum besteld, omdat hij geen credit card had, maar het levert je wel wat extra werk op en in verband met de wisselkoers kan de Amazon koersconverter afwijken van hetgeen dat daadwerkelijk van je credit card afgeschreven wordt, dus daar moet je ook rekening mee houden. Vandaar dat ik het ook niet meer doe, zelfs niet voor een kleine vergoeding. Het gaat daarbij niet om het vertrouwen, maar om het extra administratieve werk met alle adressen, betalingen en het contact.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  2. #1202

    Standaard

    Het is al eens eerder in deze thread genoemd volgens mij.

    https://www.wirecard.com/wirecard/

    Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar als ik het zo lees zou dit een ideale oplossing moeten zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Weet er iemand of er een special edition release van Revolutionary Road gepland staat? Of zal het bij deze film enkel bij een gewone 1disc keep case en een blue ray blijven?
    Niemand?

  4. #1204
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Niemand?
    De rest van de wereld heeft ook geen bijzondere release gekregen, qua extra's. Dan kun je denk ik wel vergeten.

  5. #1205

    Standaard

    Ok, ik wéét dat ik rijkelijk te laat ben en waarschijnlijk iets quasi onmogelijks vraag, maar ik doe het toch.

    Volgend jaar verschijnt dacht ik Disney's 'Belle en het Beest' opnieuw op DVD. Fijn. Goed. Maar ik wil vooralsnog de 2002 editie in handen krijgen, als het even kan de Special Edition. Probleem: op Marktplaats en dergelijke zitten reeds zoveel bedriegers en woekeraars dat de echte niet meer van de valse te onderscheiden zijn (alsook het aantal FRANSE covers dat rondgaat op die sites). Mijn vraag is simpel: heeft iemand nog de Nederlandse Special Edition van 'Belle en het Beest'? Zoja, stuur mij gerust een PM dan komen we zeker wel tot een overeenkomst.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De rest van de wereld heeft ook geen bijzondere release gekregen, qua extra's. Dan kun je denk ik wel vergeten.
    Gebeurt het niet dat de studio, in dit geval Paramount, na de release beslist om toch een 'special edition' van een film uit te brengen? Of gebeurt dit alleen wanneer er meer jaren over zijn gegaan, in de vorm van een anniversary edition?

  7. #1207

    Standaard

    weet iemand waar ik aan Anatomie for Beginners kan komen?
    het is een box met alle afleveringen maar ik kan hem niet vinden

    (ik ben creditcardloos)
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  8. #1208

    Standaard

    Hoi, via Amazon UK is deze serie te koop voor 20 pond. Een goedkoper alternatief is HMV UK, volgens hun site komt dit opnieuw op dvd op 19 april a.s. voor 10 pond.

    Ik kan dit voor jou bestellen als je wilt.

    Groeten van Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    weet iemand waar ik aan Anatomie for Beginners kan komen?
    het is een box met alle afleveringen maar ik kan hem niet vinden

    (ik ben creditcardloos)

  9. #1209

    Standaard

    Dit topic maar weer eens naar boven halen, is er iemand die weet waar ik de R2NL 3-disc versie van The Frighteners kan vinden? BVD.

  10. #1210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Dit topic maar weer eens naar boven halen, is er iemand die weet waar ik de R2NL 3-disc versie van The Frighteners kan vinden? BVD.
    Staat in dit verkooptopic te koop voor €15

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74203&highlight=Frighteners

  11. #1211

    Standaard

    Weet iemand waar ik de volgende oldies kan vinden ( met nederlandse ondertitels, regio 2 is wel vereiste )

    Re-animator deel 1 ( 2 en 3 waren vrij makkelijk te vinden, wonder boven wonder)

    Toxic avenger deel 3 en 4

    I spit on your grave

    Als er trouwens meer suggesties zijn over ''foute'' jaren 80 horror, PM me AUB want ik zoek er zoveel mogelijk:P, maar dat is offtopic:veryfunny:
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  12. #1212

    Standaard

    Ik heb ook nog een paar Blurays nodig maar ik heb zelf geen kaart. Is er een mogelijkheid dat iemand mij helpt, of is dit topic aan het uitsterven?

  13. #1213

    Standaard

    Ligt eraan aan welk bedrag want als je uit het buitenland besteld, dan zitten er bijna altijd extra kosten/gevolgen aan. De prijs die gegeven staat is namelijk niet de echte prijs, aangezien er nog vrij hoge verzendkosten bij kunnen komen (soms 5 a 6 pond UK), douanekosten (VS) etc. En wat als het om een foute uitgave gaat, als het product beschadigd is etc. dat is allemaal extra werk voor de gene die het product besteld heeft. Niet dat het ook echt gebeurd, maar stel dat. Bij mij is het iig nooit voor gekomen, op 1x na bij CDWOW.
    --

  14. #1214

    Standaard

    Ja, kweet. Maar ik wil voor een bedrag van 40€ aankopen bij play.com (geen verzendingskosten). Maar je hebt gelijk, de kans dat er iets misloop bestaat... Toch bedankt voor de respons

  15. #1215

    Standaard

    Ik ben opzoek naar de film Over the Hill voor een kennis. Dit is haar lievelingsfilm. Maar ze heeft hem nooit ergens kunnen vinden. Ik kon hem zelfs niet vinden om te kuch downen kuch. Ze wil deze film echt heel erg graag.

    Het is deze film:

    http://www.imdb.com/title/tt0105080/

    Haar dank is groot.

  16. #1216

    Standaard

    De VHS ervan is 2e hands te koop vanaf 18 pond + verzendkosten:

    Over The Hill VHS 1991
    --

  17. #1217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik de volgende oldies kan vinden ( met nederlandse ondertitels, regio 2 is wel vereiste )

    Re-animator deel 1

    Toxic avenger deel 3 en 4
    Ben er 99% zeker van dat die (nog ?) niet gereleased zijn in de Benelux.

  18. #1218

    Standaard

    re-animator 1. ik heb die gevonden in de koopjeskrant maar dit is wel in belgie

  19. #1219

    Standaard

    Misschien niet helemaal de juiste thread hiervoor, maargoed.
    Weet iemand wat een goede Hitchcock verzamelbox is en waar die te krijgen is? Ik zoek dan met name de bekendere films, zoals Rear Window, Vertigo, NBN, Psycho etc.

    Afgezien van Psycho en stukjes the Birds heb ik me nog nooit verdiept in Hitchcock films (wordt weleens tijd...), vandaar.

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Misschien niet helemaal de juiste thread hiervoor, maargoed.
    Weet iemand wat een goede Hitchcock verzamelbox is en waar die te krijgen is? Ik zoek dan met name de bekendere films, zoals Rear Window, Vertigo, NBN, Psycho etc.

    Afgezien van Psycho en stukjes the Birds heb ik me nog nooit verdiept in Hitchcock films (wordt weleens tijd...), vandaar.
    14 films, €20,99 incl. verzending: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/70219...t/Product.html

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Misschien niet helemaal de juiste thread hiervoor, maargoed.
    Weet iemand wat een goede Hitchcock verzamelbox is en waar die te krijgen is? Ik zoek dan met name de bekendere films, zoals Rear Window, Vertigo, NBN, Psycho etc.

    Afgezien van Psycho en stukjes the Birds heb ik me nog nooit verdiept in Hitchcock films (wordt weleens tijd...), vandaar.
    Ik zou gaan voor The Masterpiece Collection
    Een prachtige box waarin veel (NBN niet!) van z`n bekendste films zitten maar ook wat minder bekende films. Absoluut de moeite waard, box bevat ook erg interessante extra`s en een mooi boekwerk.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik zou gaan voor The Masterpiece Collection
    Een prachtige box waarin veel (NBN niet!) van z`n bekendste films zitten maar ook wat minder bekende films. Absoluut de moeite waard, box bevat ook erg interessante extra`s en een mooi boekwerk.
    Dat inderdaad en als je dan nog de signature collection UK erbij neemt, dan heb je het grootste deel van zijn geluidsfilms in je bezit (20 in totaal). Er is ook geen overlap tussen de boxen!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #1223

  24. #1224

    Standaard

    Ik ben op zoek naar iemand met een credit card die voor mij een bestelling bij play.com zou willen plaatsen. Het zou gaan om een bedrag van rond de 17 Euro. Uiteraard maak ik dat van te voren over op je rekening.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zo ja, dan een PM graag.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #1225

    Standaard

    Ik ben op zoek naar seizoen 5/6/7 van Sabrina the teenage witch. Deze heb ik wel gevonden op amazon.co.uk maar ik heb geen creditcard.

    Ik heb ook gekeken op de duitse site maar daar zijn ze gelijk 2x zo duur.

    Weet iemand nog een site waar ze voor een redelijke prijs te koop zijn ?

Pagina 49 van 51 EersteEerste ... 3945464748495051 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •