De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Clint Eastwood Collectie

    Hallo,

    ik heb net een mail gekregen van Amazon.co.uk en daarin zag ik de volgende box:

    Clint Eastwood 35 Movie Collection

    Die komt later dit jaar uit, bekijk dit link maar.

    Vraag: weet iemand of deze ook in Nederland uit komt? Zo niet, weet iemand of de UK versie die binnenkort uit komt Nederlands ondertiteld is?
    --

  2. #2

    Standaard

    Mooie box.

    Zie op Bol.com dat ze hem importeren voor 160 euro. Zou je aanraden hem via Play of Amazon gewoon te bestellen.

    Datum staat overigens op 9 augustus. Redelijk snel trouwens.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #3

    Standaard

    Het is inderdaad een prachtige box en ik heb pas 7 films uit die box, terwijl ik een grote Eastwood fan ben. Met deze box heb bijna al zijn films in één keer + een prachtige verzamelbox. Bij Amazon betaal je er ongeveer 100 euro inclusief verzendkosten voor, dus dat scheelt heel wat. En €2,90 per film is niet gek toch?
    --

  4. #4

    Standaard

    Goed gezien. Ik heb alles van deze box al los als echte Clint liefhebber....nu bezig met sparen voor alle blu ray's.
    Kan je adviseren hem aan te schaffen, vooral vanwege die toffe box.
    Even een tip. Ze hebben met dezelfde cover ook een boek van hem uitgebracht (heb ik ook al). Ook een aanrader. Aan te schaffen via internet.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Mooie box.

    Zie op Bol.com dat ze hem importeren voor 160 euro. Zou je aanraden hem via Play of Amazon gewoon te bestellen.

    Datum staat overigens op 9 augustus. Redelijk snel trouwens.
    Let op met play.com, daar kun je BTW e.d. moeten betalen boven de 22 euro.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •