Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Nieuwe LCD-tv

  1. #26

    Standaard

    Jammer dat ik nog zolang moet wachten, had ik mijn vrouw belooft i.v.m. andere grote uitgaven. Nog een paar maandjes geduld.

  2. #27

    Standaard

    Die vrouwen ook altijd, andere grote uitgaven zoals schoenen en jurkjes ?
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 01-05-2010 om 19:10 Reden: vergat iets

  3. #28

    Standaard

    Ik heb nu i.v.m. de kortingen bij mediamarkt, nu al mijn nieuwe televisie gekocht.
    De LG 47SL8000. Een gewone LCD genomen en geen LED, ook i.v.m. de prijs. een grote vooruitgang op mijn 26 inch. Ik zocht eigenlijk de 46LEB650, maar die stond er alleen in 40 inch en dat was mij toch te klein. Wij zijn er erg blij mee, wel even wennen zo'n grote tv. We hebben deze tv voor 730 euro kunnen kopen terwijl deze op internet op verschillende plaatsen nog meer dan 900 euro kost.
    Laatst aangepast door monstermuis : 09-06-2010 om 08:18

  4. #29

    Standaard

    Heel veel kijkplezier dan maar zou ik zeggen !
    Mooi op tijd voor het WK

  5. #30

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, feli met je aankoop. Enjoy
    Heb ook nog even van de korting dagen gebruikt gemaakt. Had een tv nodig voor op de zaak, en de jongste had nog een oude Sony CRT staan. Mooie Samsung 24" LED voor zoonlief en de CRT bak voor de zakelijke wedstrijden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Ondanks dat het een ander model is geworden ben ik er toch erg blij mee, vindt hem er ook wel mooi uitzien.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ondanks dat het een ander model is geworden ben ik er toch erg blij mee, vindt hem er ook wel mooi uitzien.
    Gefeliciteerd, van 26 inch schijthuisgeval(M'n PC schermpje is ook van die grootte) naar een echte TV, dan doet het merk er toch niet toe, als ie maar heel blijft en je veel storingsvrij plezier mag verschaffen
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Ik snap ook niet hoe we zo lang met zo'n kleine tv hebben gekeken. Is echt veel te klein.

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Proficiat monstermuis, serieus verschil

    Nu grootte went ... en snel, vindt mijn eigen 42" TV die 'k pas een jaar in bezit
    heb ook alweer véél te klein
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •