Pagina 58 van 488 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 12197 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1426

    Standaard

    3D Dot Game Heroes binnen lache spelletje

  2. #1427

    Standaard

    ik kan morgen pas aan de slag met Red Dead Redemption
    door m'n eigen fout zelfs 2x (ik was schijnbaar vergeten de gewone PS3 versie te annuleren toen ik de Limited Edition bestelde) ach, m'n broer wou hem ook hebben dus dan is dat gelijk geregeld
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #1428

    Standaard

    Net RDR opgepikt in de stad. Vanavond maar eens aan beginnen.

  4. #1429

    Standaard

    Als er mensen zijn die een squad willen vormen met BCBF2 laat maar weten!
    Mijn PS3 naam is Xander79 .
    Don't bitch when you got killed....respawn and get revenge!

  5. #1430

    Standaard

    Net de eerste wereld van Super Mario Galaxy 2 gespeeld. Een prachtig spel, zeker net zo goed al dan niet beter dan SMG 1.

  6. #1431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Net de eerste wereld van Super Mario Galaxy 2 gespeeld. Een prachtig spel, zeker net zo goed al dan niet beter dan SMG 1.
    Hoe ?

    EDIT: Een 10 van IGN. http://uk.wii.ign.com/dor/objects/14...9h92q5?show=hi

    Kan niet wachten. Tijd om deel 1 nog een keer door te spelen.
    Laatst aangepast door Sneaker : 22-05-2010 om 01:11
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #1432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander79 Bekijk bericht
    Als er mensen zijn die een squad willen vormen met BCBF2 laat maar weten!
    Mijn PS3 naam is Xander79 .
    Hey, ik zal je wel eens toevoegen binnenkort, mijn naam is Absolution_85.

  8. #1433

    Standaard

    net een uurtje of 2 Red Dead Redemption gespeeld, de sfeer is echt heel goed, de stemmen, de muziek en de omgevingen zijn ook geweldig, beweegt allemaal vloeiend en het ziet er erg mooi uit, allemaal erg leuk maar.........ik wil m'n lasso!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    net een uurtje of 2 Red Dead Redemption gespeeld, de sfeer is echt heel goed, de stemmen, de muziek en de omgevingen zijn ook geweldig, beweegt allemaal vloeiend en het ziet er erg mooi uit, allemaal erg leuk maar.........ik wil m'n lasso!
    Ik weet niet wat je die 2 uur gedaan hebt, maar die lasso krijg je vrij snel!


    Heerlijk spel, zit nu zo'n 8 uur in de SP en het blijft genieten.


  10. #1435

    Standaard

    heeft iemand al een shoot-out gehad? Ik was net te laat met schieten..damn En iemand ook al dronken geweest..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    maar.........ik wil m'n lasso!
    gewoon alle missies van de lieftallige Bonnie doen...dan komt hij vanzelf
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #1437

    Standaard

    Donderdag Assassin's Creed 2 meegenomen uit de Game Mania. Hij kost nog maar €29.99 (PS3). En wat een spel, ik vind het werkelijk prachtig dat Firenze, Venetie, Toscane, enzo. cm per cm virtueel zijn teruggebracht. De geheime symbolen op bepaalde gebouwen bevatten leuke raadsels. Sommige wat moeilijker als andere. Echt een top spel!


  13. #1438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    heeft iemand al een shoot-out gehad? Ik was net te laat met schieten..damn En iemand ook al dronken geweest..
    Ja, ik schoot em helemaal aan gort
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    heeft iemand al een shoot-out gehad? Ik was net te laat met schieten..damn En iemand ook al dronken geweest..
    Je bedoeld een duel?


  15. #1440

  16. #1441
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Je bedoeld een duel?
    In het wilde westen spraken ze geen Nederlands...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In het wilde westen spraken ze geen Nederlands...
    De taal van de blauwe bonen, lol.

  18. #1443

    Standaard

    In de Battlefield Bad Company 2 store staat de onslaught mode al vermeld, echter nog niet verkrijgbaar. Ben er toch benieuwd naar, heb echt alles vrijgespeeld, alle wapens gouden ster, zelfs al veel platina, alle pins unlocked, bijna alles patches (enkel die alle wapen bronze sterren en alle bronze sterren niet door die stomme thompson/garand glitch, wanneer lost DICE dat nu eens op?!) dus een beetje vernieuwing of een extra mode is welkom. Blijft toch echt een geweldige shooter
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #1444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander79 Bekijk bericht
    Als er mensen zijn die een squad willen vormen met BCBF2 laat maar weten!
    Mijn PS3 naam is Xander79 .
    mijn broer is daar zeer goed in is al level 22. hoeveel zeit gij. Zal u naam eens doorgeven als ge dat wilt. Hij noemt handfeest.

  20. #1445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    In de Battlefield Bad Company 2 store<knip>
    Zeker, ik speel meestal ook dagelijks toch wel even een potje het blijft heel tof. Ik speel wel alleen maar Hardcore mode, dat vind ik een stuk beter.

    En verder hangt het nog steeds heel erg van je team af of je een leuk potje hebt. Als je totaal wordt ingemaakt is het niet leuk, maar als je zonder tegenslag wint is het ook niet leuk.. altijd hopen op gebalanceerde games.

    Wat voor wapen heb je het liefst Kenny? Ik loop graag met de AN-94, echt een fantastisch wapen. (dat is die ene die 2 kogel-bursts schiet) Daarvoor veel met de G3, maar die is sinds de patch wat minder lijkt het.

  21. #1446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Zeker, ik speel meestal ook dagelijks toch wel even een potje het blijft heel tof. Ik speel wel alleen maar Hardcore mode, dat vind ik een stuk beter.

    En verder hangt het nog steeds heel erg van je team af of je een leuk potje hebt. Als je totaal wordt ingemaakt is het niet leuk, maar als je zonder tegenslag wint is het ook niet leuk.. altijd hopen op gebalanceerde games.

    Wat voor wapen heb je het liefst Kenny? Ik loop graag met de AN-94, echt een fantastisch wapen. (dat is die ene die 2 kogel-bursts schiet) Daarvoor veel met de G3, maar die is sinds de patch wat minder lijkt het.
    Ik speel momenteel ook weer erg veel met de AN-94, die is idd erg goed en zeer nauwkeurig. De G3 ben ik dan weer minder kapot van... Ik weet niet hoe het komt maar vanop een afstandje raak ik er echt niets mee.

    Oude favoriet blijft echter de m16, dat was ook mijn wapen bij uitstek in de eerste bad company, hoewel hij daar full auto was. Die had ik dan ook als eerste platina, heb er nu iets van een 1500+ kills mee van mijn 12000 totaal. Ik ben echter van de m16 afgestapt omdat iedereen die gebruikt en ik altijd anders wil doen dan de massa lol, daarom dat ik ook zelden snipe met de m95 of de m60 gebruik om maar iets te noemen.
    Verder speel ik erg vaak met de m14 (enorm onderschat) en de m1 garand (veteran wapen) beide single shot en niet echt aanvalswapens maar als het om verdedigend werk gaat zijn ze ontzettend sterk.

    Als smg ga ik voor de uzi. Ik hoor veel mensen klagen over dat wapen maar ik vind het veruit de beste smg in het spel, ontzettend nauwkeurig als je in bursts schiet, grote clip en lekker snel.

    Sniper: GOL, pak ik de ene na de andere headshot mee.

    LMG gebruik ik eigenlijk niet, heb ze gewoon ff gebruikt om de gouden ster mee te halen en nu speel ik medic met ander type wapen. Hoewel ik die xm8 lmg wel ok vond en die mg3 geloof ik (die met die scope er standaard op) die kon me ook wel bekoren, weinig damage tov de andere lmgs maar wel nauwkeurig

    Hardcore mode speel ik zelden, iedereen beweert dat het moeilijker is maar dat vind ik dus niet. Elke sniper is one shot kill dus gebruikt iedereen die klasse in hardcore wat op grote open maps als arica en dergelijke echt ontzettend saai is. Voor de andere klasses is het idd moeilijker om in leven te blijven ja, maar al die snipers pakken zo de punten wel belachelijk snel en het kan nooit de bedoeling zijn dat van de 24 man 20 lopen te snipen...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #1447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Hardcore mode speel ik zelden, iedereen beweert dat het moeilijker is maar dat vind ik dus niet. Elke sniper is one shot kill dus gebruikt iedereen die klasse in hardcore wat op grote open maps als arica en dergelijke echt ontzettend saai is. Voor de andere klasses is het idd moeilijker om in leven te blijven ja, maar al die snipers pakken zo de punten wel belachelijk snel en het kan nooit de bedoeling zijn dat van de 24 man 20 lopen te snipen...
    Op de consoles doen de wapens 25% meer schade dan op de PC, dus op de PC heb je daar niet echt last van. Moet zeggen dat het aantal snipers op de pc sowieso wel meevalt laatste tijd eigenlijk.

    Ik ben verder 9 van de 10 keer Assault, beetje ammo verspreiden & ownen met de AN94. Headshot-machine dat wapen, ongelofelijk accuraat. Met de red-dot-scope ideaal voor de medium afstanden, maar als je rustig schiet is ie voor veraf ook prima (zeker na de patch), maar op korte afstand kan je gewoon snel klikken en dan lijkt ie net volautomatisch. Fantastisch wapen dus.

    Tenzij m'n team amper Engineers heeft, dan ga ik lekker op tank-jacht. Gebruik dan de G3 of anders de Ak74 (dacht ik) met RPG.
    Sniper ben ik zelden, evenals Medic (Medic vind ik te makkelijk, sniper ligt me niet echt..kan het wel, maar vind het niet leuk)

    Nog steeds jammer dat je de game niet op de pc hebt, anders we hadden we daar samen kunnen spelen, je weet hoe goed we samen zijn (of ik voor de PS3 uiteraard)

  23. #1448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Zeker, ik speel meestal ook dagelijks toch wel even een potje het blijft heel tof. Ik speel wel alleen maar Hardcore mode, dat vind ik een stuk beter.

    En verder hangt het nog steeds heel erg van je team af of je een leuk potje hebt. Als je totaal wordt ingemaakt is het niet leuk, maar als je zonder tegenslag wint is het ook niet leuk.. altijd hopen op gebalanceerde games.

    Wat voor wapen heb je het liefst Kenny? Ik loop graag met de AN-94, echt een fantastisch wapen. (dat is die ene die 2 kogel-bursts schiet) Daarvoor veel met de G3, maar die is sinds de patch wat minder lijkt het.
    Ik speel ook veel Hardcore, maar dat is alleen omdat op normaal de HUD teveel inbrandt als je te lang speelt.

    De Aug. ofzo vind ik ook een prettig wapen trouwens, sowieso ontlopen de wapens elkaar niet heel veel vind ik. Ik probeer mijn spel wel altijd aan de situatie aan te passen, ik speel dus niet alleen maar 1 klasse, maar pas het aan aan de map en speltype. Toch ben ik de laatste tijd wel het meest Assault of Engineer.

  24. #1449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Ik speel ook veel Hardcore
    Op de PC?

  25. #1450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Op de consoles doen de wapens 25% meer schade dan op de PC, dus op de PC heb je daar niet echt last van. Moet zeggen dat het aantal snipers op de pc sowieso wel meevalt laatste tijd eigenlijk.

    Ik ben verder 9 van de 10 keer Assault, beetje ammo verspreiden & ownen met de AN94. Headshot-machine dat wapen, ongelofelijk accuraat. Met de red-dot-scope ideaal voor de medium afstanden, maar als je rustig schiet is ie voor veraf ook prima (zeker na de patch), maar op korte afstand kan je gewoon snel klikken en dan lijkt ie net volautomatisch. Fantastisch wapen dus.

    Tenzij m'n team amper Engineers heeft, dan ga ik lekker op tank-jacht. Gebruik dan de G3 of anders de Ak74 (dacht ik) met RPG.
    Sniper ben ik zelden, evenals Medic (Medic vind ik te makkelijk, sniper ligt me niet echt..kan het wel, maar vind het niet leuk)

    Nog steeds jammer dat je de game niet op de pc hebt, anders we hadden we daar samen kunnen spelen, je weet hoe goed we samen zijn (of ik voor de PS3 uiteraard)
    De AN-94 is idd geweldig op zowat elke afstand hoewel ik de iron sights van dat wapen net wat minder lekker vind schieten. Je kan dan idd red dot nemen maar ik probeer zoveel mogelijk om twee andere upgrades mee te nemen, extra rpgs ofzo bijvoorbeeld kan erg handig zijn als je als engineer speelt. Maar het is idd een van de betere wapens in het spel en als je snel klikt, net als de m16 trouwens is ie idd full auto.

    ik probeer ook altijd net als de klasse te spelen die men nodig heeft. Meestal ben ik assault maar vaak ook engineer, dan sniper en medic eigk haast nooit, tenzij we echt massaal moeten verdedigen of aanvallen bij de laatste kist ofzo, dan kan dat reviven handig zijn.

    Of de wapens sterker zijn op console weet ik niet, is wel het eerste wat ik daarvan hoor. Natuurlijk heb je zowiezo een beetje auto-aim. De snipers zijn geen single shot wapens in de normale mode op console trouwens, maar dus wel in hardcore, of toch bijna altijd. Soms speel ik het wel eens, omdat ik veel vrienden heb die hardcore verkiezen maar dus toch liever niet. Bovendien knal je met 2 m14 of 3 m1 garand kogels ook iemand neer in normal mode dus dat gaat ook lekker snel

    De lol die je uit het spel haalt is idd heel afhankelijk van je teamleden, in een call of duty kan je nog ver komen op je eentje ook al is de rest van je team vrij *** maar dat kan je hier dus echt vergeten. Dat is erg vet als het goed loopt maar erg frustrerend als je spelers hebt die niet slim zijn. Ik kan me er dan ook waanzinnig in opboeien af en toe, tot grote hilariteit van mijn vriendin... gister nog, had ik als engineer geen kogels meer in de uzi, mijn handgun en geen rpgs meer, dus echt niets van ammo, staan er zeker vier assault in mijn buurt en geen een idioot die zo slim is om ff ammo te gooien... onvoorstelbaar gewoon. Als ik als assault speel is het eerste wat ik doe als ik een teamlid zie ammo gooien. Dat gaat automatisch; Zelfde met medics die niet healen of reviven... of je net wel reviven als er nog vijf man naast je staat... zo van die toestanden XD Maar goed, als je team wel capabel is draait het idd ontzettend lekker en is er momenteel gewoon geen betere shooter imo...

    Het is idd jammer dat we op verschillende platformen spelen want jij bent idd ook iemand die wel slim speelt en goed anticipeert op de vijand. Dat heb ik gemerkt bij Killzone 2 maar geloof me, als ik op pc moet spelen heb je ook nix aan mij.... That's not my cup of tea Doe mij maar lekker een controller
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 58 van 488 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •