Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 106 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Hey Mannen,

    Vorige keer was het inderdaad erg gezellig, mits op een zondag en we niet op vakantie zijn lijkt het me erg gezellig...

    P.s. Thanks Coen voor de PM, ik moet het "Overige Discussies" bord echt weer eens beter in de gaten houden...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #77

    Standaard



    Hoorde wat over dat bowlingcentrum in Utrecht. Ik kom
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #78

    Standaard

    Eventjes dit topic afgestoft...

    Ieder jaar wordt de Pleinbioscoop in Rotterdam georganiseerd, en dit jaar mogen we 1 film zelf kiezen. Eén van de keuzes is The Big Lebowski. Zou het niet leuk zijn om deze film eind Augustus 'op z'n Lebowski's' te aanschouwen? Ik haal m'n badjas, slippers en zonnebril alvast van stal!

    Stem even op The Big Lebowski op: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/, but only if that's, like, your opinion, man...
    Concertagenda op Podiuminfo

  4. #79

    Standaard

    pff....iemand die het stokje wil overnemen en iets wil organiseren? Heb er geen zin/geen tijd/geen goesting (doorhalen wat niet van toepassing is) meer voor.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #80
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Pfff.., organiseren zelfs...
    Toch lijkt het me wel leuk om een keer een dagje met mijn forum vrienden op te trekken.
    Wat dat betreft hoeft het van mij niet perse een B.L meeting te worden.
    Na de zomervakantie wil ik denk ik dan best wel een keer wat regelen.
    Kom er nog op terug...

    Mensen mogen wat dat betreft best wat datums of ideeën hier neergooien, althans onder deze post. Vind wel dat de echte vaste clan wel allemaal aanwezig moeten kunnen willen zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #81

    Standaard

    Een meeting is ook leuk ja, twee keer hetzelfde was niet echt crea...

    ik opteer iig voor een centrale ligging (omg. Utrecht/Amersfoort). Dat is voor velen te doen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #82
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je bedoelt Amsterdam
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #83

    Standaard

    tsja, jij regelt, jij bepaalt

    A'dam schijnen ook treinen naar toe te gaan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #84

    Standaard

    Lang niets gepost in dit topic. Geen concrete plannen meer? Was de vorige keer wel erg gezellig in Utrecht.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  10. #85

    Standaard

    Lijkt mij nog wel leuk, ken verder nog niet iedereen hiero..what about a movie?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    ik denk dat Claudio druk met de organisatie is
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #87
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Druk met me zelf..., maar we moeten toch een keer wat doen.
    Ga me er nog effe over buigen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik denk dat Claudio druk met de organisatie is
    Dat moet dan wel een hele grote meeting worden!

    Nee, maar toendertijd bowlen en eten was wel mooi. Had je nog genoeg tijd om te praten en dergelijke. Die mogelijkheid heb je in de bioscoop niet, nouja, heb je wel, maar dat gaat tegen de principes van ons filmliefhebbers in
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  14. #89

    Standaard

    Ik ben ook geen fan van de bios, dat doet het idee van een 'meeting' niet echt eer aan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #90

    Standaard

    Ik ben ook geen fan van de bios eigenlijk. Kijk films liever thuis van blu ray
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #91

    Standaard

    Ja jullie hebben gelijk Ik als flmliefhebber ben natuurlijk ook BIOS verslaafd, maar bowling en eten is wel weer hetzelfde toch? Maar dit is een on-going subject? Kies een datum een plek, en een activiteit?

    Ik vind dat er nog steeds meer leden mee moeten..Kom op!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    hop! Wat is de status? Meer mensen die mee willen doen?! Bowlen dan maar?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #93

    Standaard

    Activiteiten?
    paintball, karten, lasergamen, toneeldiner, softairwedstrijd, geocaching (schrijf je dat zo?), route rijden, dropping of gewoon winkelen in en stad met veel HT, DVD, BD mogelijkheden en een diner erachteraan.

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Leuke ideeen..

    Nu nog wat enthousaisme en participatie!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ultieme uitje voor filmfanaten: klikkerdeklik
    Haha, wel lachuh!

    Dvd.nl 'the movie'.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #97

    Standaard

    Waren we toen bij Bizon Bowling? Had laatst wat mensen uit Utrecht hier langs om improcomedy te komen spelen met ons gezelschap en blijkbaar is dat "de mindere" van de twee bowlingtenten van Utrecht
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #98

    Standaard

    wij waren destijds inderdaad bij Bison (dacht dat het met een S was i.p.v. een Z).

    Deze had i.i.g. een tvscherm boven de baan, heeft die andere dat ook dan?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #99

    Standaard

    bijna een jaar verder! Wat doen we?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja het blijft gewoon lastig een goeie dag te vinden waarop iedereen kan.
    Maar het lijkt me nog steeds leuk....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •