Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 162 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard Re: Waardering

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Leenheers
    Wehkamp: Zeer ontevreden # 20 *
    Bij laatste bestelling (Monsters Inc ging er iets fout bij Wehkap)
    Ingediende klacht werd, ondanks herhaald verzoek nooit serieus behandeld....men laat je gewoon stikken........ZAL NOOIT EN TE NIMMER MEER BIJ DIT WAARDELOZE BEDRIJF BESTELLEN........
    WAT EEN PUINHOOP DAAR........men begrijpt er helemaal niets van........Klantvriendelijkheid....nooit van gehoord meneer !!!!!!!

    Kijk uit mensen......voordat je bij Wehkamp iets betsteld........
    Henry, ik wil voor alle zekerheid even navragen of je inderdaad 20 DVD titels bij Wehkamp hebt besteld, of dat je misschien een typefoutje is overkomen en dat het 2 titels betreft. In het eerste geval is het voor mij een beetje onbegrijpelijk dat je over alle 20 bestellingen zeer ontevreden bent. Of geldt dit alleen voor de laatste, de 20de bestelling (Monsters Inc.)?

  2. #77

    Standaard

    Hoi Gerrit,

    Goed initiatief deze thread!


    ezydvd: zeer tevreden, # 4. Altijd levering binnen 5 dagen
    play.com: zeer tevreden, # 3

  3. #78

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Ik ben hier nieuw.

    Maar wil wel graag melden dat ik zeer tevreden ben over play.com heb daar 4 dvd's besteld en ze waren snel binnen.

    Greetings, Arjan

  4. #79

    Standaard

    Even een update:

    - Play.com zeer tevreden 2 DVD's
    - familyboxoffice.com.au zeer tevreden 1 DVD
    - ezyDVD.com.au zeer tevreden 1 DVD
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  5. #80

    Standaard

    Update:

    Devoted: ontevreden op basis van 1 dvd. Duurde heel lang voordat deze binnen was. Er werd pas op het tweede mailtje gereageerd. Geen verzendbevestiging toen hij uiteindelijk toch verzonden is. Devoted had een sale waar waarschijnlijk een hoop is misgegaan. In ieder geval een hoop mensen niet tevreden. Zie deze thread.

    Play: Zeer tevreden op basis van 4 titels, tevreden op basis van 1 titel. De ene titel was een warner-snapper. Door de verpakkingsmethode van play, de bubbeltjesenvelop, is deze best wel kwetsbaar. Ook 1 dvd binnen gekregen in een ander soort verpakking. Een stevige kartonnen. Waarschijnlijk is deze beter.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #81
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    DVDZone2.com zeer tevreden 73 DVD's
    Splashdvd.com zeer tevreden 8 DVD's
    Frs.be tevreden 2 DVD's

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    dvd-store online

    3 dvd's gekocht bestelling en levering - zeer tevreden (binnen 3 dagen)

    Geen feedback op vragen via formulier of email - zeer ontevreden
    (geen enkele tegenreactie)

    Totaal - neutraal
    Hij (van dvdstore-online) zal het waarschijnlijk erg druk hebben want normaal mailt hij altijd vriendelijk terug en is hij erg aardig. Ik kreeg er laatst ook weer een dvd van en ik ben zeer tevreden!

    update van play.com:

    10 besteld, 10x zeer tevreden
    1x zelfs supertevreden (als dat kan), want ze stuurde gewoon een nieuw exemplaar op van een dvd die nooit bij mij was aangekomen.

    update dvdsoon.com:
    zeer tevreden over 1 dvdbestelling, wederom snel en goed in huis.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    1x zelfs supertevreden (als dat kan), want ze stuurde gewoon een nieuw exemplaar op van een dvd die nooit bij mij was aangekomen.
    Leuk bedacht Rein Misschien wel het overwegen waard. Ik heb trouwens wel het gevoel dat in jouw geval zo'n beetje alle 'grote' online winkels jou een vervangend exemplaar zouden laten toekomen. De winkels die niet hieraan meedoen zouden naar mijn mening minder positief beoordeeld moeten worden.

    edit. typefoutje

  9. #84

    Standaard

    even voor de geïnteresseerden : de Belgische online shop Azur stopt ermee

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    even voor de geïnteresseerden : de Belgische online shop Azur stopt ermee
    Daar was ik vandaag ook al achtergekomen. Echter, gezien hun beoordeling zullen er niet veel mensen rouwig om zijn

    Wel vind ik het jammer dat er een online winkel die regio 2 DVDs (met NLse ondertiteling) aanbiedt, is verdwenen, wat niet bevorderend is voor het online aanbod van dergelijke DVDs...
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  11. #86

    Standaard

    Voor de nieuwsgierigen onder ons en sowieso voor de zekerheid: het up-to-date excel bestandje!

  12. #87

    Standaard

    play.com: tevreden 1 dvd
    ezydvd: Zeer tevreden 2 dvd's. 4&5 werkdagen levering!

  13. #88

    Standaard

    Weer een update vanaf mijn kant:

    - Play zeer tervreden (3 dvd's) Levertijd 5 werkdagen..
    - Amazon.ca tevreden (2 dvd's) Langere leeftijd, maar spotgoedkope prijzen

    Misschien wel aardig om bij Amazon.ca (geld eveneens voor de andere Amazon's) dit linkje erbij op te nemen: http://DVDtalk forum thread met KORT...ns voor Amazon!

    Deze coupons veranderen elke keer weer, in dat topic op de site wordt de "houdbaarheids" datum bijgehouden en voor welke website het gaat en om hoeveel korting de coupon bedraagd.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Misschien wel aardig om bij Amazon.ca (geld eveneens voor de andere Amazon's) dit linkje erbij op te nemen: http://DVDtalk forum thread met KORT...ns voor Amazon!
    Je link werkt niet helemaal Een verwijzing naar DVD Talk is toegevoegd!

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Je link werkt niet helemaal Een verwijzing naar DVD Talk is toegevoegd!
    Nee, inderdaad... Zal vast wat verkeerd hebben gedaan.

    Maar hier is de goede link: DVDtalk forum

    /EDIT: Je had hem zelf al gevonden
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  16. #91

    Standaard

    Update:

    Devoted: ontevreden over 1 dvd. Reden zie vorige update. Zelfde probleem namelijk
    Ezydvd: Zeer tevreden over 2 dvd's. Snel, goed verpakt en gewoon Aus$ 10 op de doos, terwijl dit eigenlijk dus 5 x zoveel was.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  17. #92

    Standaard

    EzyDvD ----------> zeer tevreden
    2 besteld ----> 2 aangekomen na iets meer dan een week

    EDIT.

    Nog ff klein puntje: 1 van de 2 bleek beschadigt te zijn toen ik de seal eraf haalde gister, even mailtje naar ze gestuurd, en ik kan em zo weer opsturen om om te ruilen. Zelfs de verzendkosten worden teruggestort op mijn rekening Das tenminste nog eens aardig.

  18. #93

    Standaard

    zeer tevreden over ro-direct: 1 DVD.
    StarTrader

  19. #94
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Update :

    Nogmaals 17 dvd titels van DVDZone2.com ontvangen : zeer tevreden

  20. #95

    Standaard

    Ceedeeveedee ZEER TEVREDEN met 2 DVD's

  21. #96

    Standaard

    Yesasia: Zeer tevreden #3
    Free record shop: Zeer tevreden #3
    Free record shop: Neutraal #2
    Rodirect: Zeer tevreden #1

  22. #97

    Standaard

    een kleine update van mijn kant:

    Amazon.de: zeer tevreden #1
    Play.com: zeer tevreden #5
    DVDBoxOffice.com: tevreden #1
    A&B Sound.ca: zeer tevreden #2

    P.S. Dirty Harry, je bedoelt de Nederlandse FRS, niet?

  23. #98

    Standaard Wehkamp

    Sorry Gerrit voor de late reactie

    Heb bij Wehkamp misschien wel meer dan 20 dvd's gekocht, alleen de laatste (Monsters inc) is zeer incorrect afgehandeld.
    Ben over het algemeen altijd tevreden geweest, maar bij de levering van Monster's inc ben ik op zulk een schandalige wijze behandeld (men wenst bijvoorbeeld gewoonweg niet op een schriftelijke klacht van 4 kantjes van mij te reageren, men wijgert dat gewoon), emails worden niet beantwoord, dat het voor mij niet meer hoeft.
    Vervolgens heb ik al mijn contacten met Wehkamp opgezegd.
    Is voor mij een rpincipekwestie geworden.
    Stel je voor, ik was en heel erg goeie klant, men heeft verschrikkelijk veel aan mij verdiend, en had in de toekomst nog genoeg aan mij kunnen verdienen, echter een verschil vna 10 Euro waar het om ging was totaal niet bespreekbaar. dus.......................wat mij betreft NOOIT en te NIMMER geen Wehkamp meer.
    CeeDeeVeeDee is erg goed.
    CUL8R

  24. #99

    Standaard

    Play.com: Zeer tevreden #24 stuks

    DVDzone2:Zeer tevreden #3 stuks

    DVDstoreonline:Zeer tevreden #1 stuks

    Rodirect:Zeer tevreden #2 stuks

    Wehkamp:Tevreden #4 stuks

    FRS:Tevreden #15 stuks

    This concludes the points of this jury

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit

    P.S. Dirty Harry, je bedoelt de Nederlandse FRS, niet?
    JA!

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •