Pagina 52 van 94 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1276

    Standaard

    Kreeg net mail terug dat er hele levering binnen is gekomen en dat de bestellingen zo snel mogelijk verstuurd wordt, kreeg zelf een code voor 90 movieminutes als exuses dat ik moest wachten op antwoord. Toen ik code ingaf bleek het geen 90 te zijn maar 180
    BD (1243) What i Watch

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nog een code:

    ACT3MTK6UM8

    Met dank aan SBS6
    Dank je wel

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Kreeg net mail terug dat er hele levering binnen is gekomen en dat de bestellingen zo snel mogelijk verstuurd wordt, kreeg zelf een code voor 90 movieminutes als exuses dat ik moest wachten op antwoord. Toen ik code ingaf bleek het geen 90 te zijn maar 180
    Ik heb ook net een mail ontvangen met dezelfde inhoud. Ook ik kreeg een code voor 90 MM maar dat bleken er twee keer zo veel te zijn

    Bestelling wordt naar zeggen z.s.m. verzonden.

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Kreeg net mail terug dat er hele levering binnen is gekomen en dat de bestellingen zo snel mogelijk verstuurd wordt, kreeg zelf een code voor 90 movieminutes als exuses dat ik moest wachten op antwoord. Toen ik code ingaf bleek het geen 90 te zijn maar 180
    Zo, ze roepen dat ze een andere klantenservice hebben en dat ze geleerd hebben van hun fouten en het begint er nog op te lijken dat ze niet aan het bluffen zijn ook
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nog een code:

    ACT3MTK6UM8

    Met dank aan SBS6
    U wordt hartelijk bedankt

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich€l Bekijk bericht
    En nog eens 30 MM van Veronica

    ACT3F7SPLQA
    Dank je wel

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Kreeg net mail terug dat er hele levering binnen is gekomen en dat de bestellingen zo snel mogelijk verstuurd wordt, kreeg zelf een code voor 90 movieminutes als exuses dat ik moest wachten op antwoord. Toen ik code ingaf bleek het geen 90 te zijn maar 180

    Na 2 mails, nog steeds geen enkel antwoord ...
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  8. #1283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.C. Bekijk bericht
    Nieuwe code voor 30 gratis movie minutes.

    TFAR4FG6GY
    Bedankt voor die code

  9. #1284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nog een code:

    ACT3MTK6UM8

    Met dank aan SBS6
    Bedankt

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich€l Bekijk bericht
    En nog eens 30 MM van Veronica

    ACT3F7SPLQA
    Bedankt

    Ik kan het echt niet geloven. Het is nu al de vijfde code

    Maar het is wel armzalig bij Movieminutes indien je je punten wilt omruilen met een blu-ray want ze bieden maar 2 blu-ray's aan in hun catalogus. Is dit een teken dat er binnenkort nieuwe titels bijkomen?

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Bedankt

    Ik kan het echt niet geloven. Het is nu al de vijfde code

    Maar het is wel armzalig bij Movieminutes indien je je punten wilt omruilen met een blu-ray want ze bieden maar 2 blu-ray's aan in hun catalogus. Is dit een teken dat er binnenkort nieuwe titels bijkomen?
    klopt, maar ik denk dat dat een probleem is met de site, want als ik alleen op 'shop' klik dan krijg ik een redelijke lijst, waaronderaan zo'n 10 blurays staan.
    Als ik puur op 'bluray' klik dan krijg ik er maar 2.

    en nog thanx aan degene die de laatste 2 codes hadden gepubliceerd, nu nog 1 en ik kan weer 2 blurays bestellen.. hehe.. Wordt overigens wel erg nadenken welke 2.. hihi..

  12. #1287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nog een code:

    ACT3MTK6UM8

    Met dank aan SBS6
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich€l Bekijk bericht
    En nog eens 30 MM van Veronica

    ACT3F7SPLQA
    Dank u!

    Met deze 2 zit ik op 450 MM Kan nu dus 3 BD's bestellen Maar eerst ff afwachten of er nog meer komt Qua BD selectie bedoel ik dus


  13. #1288

    Standaard

    Hoe zit het nu met de verzendkosten dan? Dat kan ik nergens terugvinden. Bij de shop staat overal bij "0 euro plus 150 movieminutes", bedoelen ze daar ook de verzendkosten mee?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1289

    Standaard

    Nee, ergens in dit topic had ik geloof ik gelezen dat het nu € 3,75 verzendkosten per item was.


  15. #1290

    Standaard

    Volgens mij is het 3,75 per bestelling, bij mijn laatste order moest ik dat iig afrekenen voor 2 BD's
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1291

    Standaard

    Iedereen bedankt voor de codes, nu nog een reactie van de klantenservice over mijn bestellingen uit december en februari want dan wordt ik vanzelf weereen beetje gelukkiger
    Soylent Green is people!!

  17. #1292

    Standaard

    heel erg bedankt allemaal voor de codes!

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij is het 3,75 per bestelling, bij mijn laatste order moest ik dat iig afrekenen voor 2 BD's
    Oe, dat zou wel heel erg mooi zijn! Ratatouille en Die Hard 3 voor € 3,75 is niet mis Maar ik wacht toch nog ff met bestellen... Wie weet komen er nog meer codes en/of BD's waar je uit kan kiezen...


  19. #1294

    Standaard

    Ik moest voor een tv serie 7,50 verzendkosten betalen.
    Is dus verschillend denk ik.

  20. #1295

    Standaard

    ik heb ook al tijden geleden zo`n 3/4 maand
    cars blu ray besteld en gelijk de 5 euro verzendkosten
    overgemaakt
    tot nu toe geen spoor van deze blu ray te bekennen
    ik heb al 3 e-mailtjes gestuurd maar geen enkele reactie terug
    echt waardeloos

    ps : bedankt voor de codes

  21. #1296

    Standaard

    De verzendkosten (NL) worden volgens mij als volgt berekend:

    1 DVD of BR = € 3,75
    2 DVD's of BR's = € 3,75
    3 DVD's of BR's = € 7,50
    4 DVD's of BR's = € 7,50
    5 DVD's of BR's = € 11,25
    6 DVD's of BR's = € 11,25 (ik weet niet zeker of er nog steeds een maximum geldt van het aantal te bestellen DVD's/BR's)

    Dus per 2 DVD's of BR's € 3,75

    Per TV-serie betaal je € 7,50

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appiehein Bekijk bericht
    ik heb ook al tijden geleden zo`n 3/4 maand
    cars blu ray besteld en gelijk de 5 euro verzendkosten
    overgemaakt
    tot nu toe geen spoor van deze blu ray te bekennen
    ik heb al 3 e-mailtjes gestuurd maar geen enkele reactie terug
    echt waardeloos

    ps : bedankt voor de codes
    Dat is zeker wrang nu de verzendkosten dan ook nog eens enorm gedaald zijn.. zou daar dan zeker ook een mail over sturen...

  23. #1298

    Standaard

    22 maart mail gestuurd, nu al antwoord dat de bestelling van 22/12/2009 z.s.m. verstuurd wordt.
    Ook 90 movieminutes ter compensatie gekregen, maar de code bleek 180 mm's waard te zijn.
    Het emailadres waar van geantwoord wordt is: klantenservice@movieminutes.COM niet de tk versie dus!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1299

    Standaard

    Ik heb ook net het mailtje gekregen. Ik zit nu op 450 movieminutes waar ik dus daarvoor de 3 pirates mee kon bestellen... Ik ga nog even wachten, ze zullen ooit wel terug komen...


  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Kreeg net mail terug dat er hele levering binnen is gekomen en dat de bestellingen zo snel mogelijk verstuurd wordt, kreeg zelf een code voor 90 movieminutes als exuses dat ik moest wachten op antwoord. Toen ik code ingaf bleek het geen 90 te zijn maar 180
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ook 90 movieminutes ter compensatie gekregen, maar de code bleek 180 mm's waard te zijn.
    Komt natuurlijk door de verdubbeling op het moment. Hopen dat de bestellingen snel binnenkomen zodat ik daar ook nog even de mm verdubbelaar op los kan laten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 52 van 94 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •