Pagina 48 van 94 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1176

    Standaard

    van de week eens code's opgezocht alleen sommige zaten er of al een tijdje op of te hard gekrast waardoor niet leesbaar waren.
    Zondag mailtje gestuurt naar de klanteservice met een scan van de onleesbare code's en alvast voor de rest wat blu ray's besteld.

    Had ik maandag al reactie terug met 4 nieuwe code's Toppie
    Alleen hopen dat ik de blu ray's ook zo snel mag ontvangen

  2. #1177

    Standaard

    Kunnen ze hun acties niet beter regelen zodat mensen geen twee maanden moeten wachten op hun bestelling.

    Of toch tenminste op hun site zetten welke in voorraad zijn?

    Normaal ben ik niet zo ongeduldig, maar ondertussen is het toch al twee maanden, mijn geld hebben ze al wel... dat ze het geld dan ook pas afschrijven als ze leveren.

    En een duidelijk antwoord krijg je nooit, steeds zelfde standaard antwoord.

    hehe... dat lucht op...

  3. #1178

    Standaard

    Gisteren zat mijn bestelling met de "solden" DVD/blu-ray's in de bus.
    Ik wacht al wel 3 maanden op een nog achterblijvende blu-ray
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  4. #1179

    Standaard

    dat ze dan al sturen wat er binnen is... ik wacht al twee maanden, en nog geen enkele is binnen...

    heb ook een soldenbestelling gedaan, en die zal ik waarschijnlijk ook pas in de zomer mogen verwachten?

  5. #1180

    Standaard

    nou ik heb vorige week zondag 2 blu-rays besteld en die staan op "in Bestelling"
    En maandag nog 1 nadat ik nieuwe code's van hun hem mogen ontvangen
    en die Blu Ray (pearl harbor) lag donderdag al in de bus!

    dus het kan wel snel.
    Maar hoelang ik op die andere 2 moet wachten

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Kunnen ze hun acties niet beter regelen zodat mensen geen twee maanden moeten wachten op hun bestelling.

    Of toch tenminste op hun site zetten welke in voorraad zijn?
    Helemaal mee eens: het moet toch niet zo moeilijk zijn om op de website aan te geven welke films ze wel op voorraad hebben en welke niet. En waarom bijna ieder ander bedrijf het wel snel leveren?

    Aan de andere kant: heeft iemand wel eens aan hun gevraagd waarom ze deze verbeteringen niet doorvoeren? Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ze de bestellingen per maand doorgeven? Waarom per maand en niet per week?

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door leungep Bekijk bericht
    Helemaal mee eens: het moet toch niet zo moeilijk zijn om op de website aan te geven welke films ze wel op voorraad hebben en welke niet. En waarom bijna ieder ander bedrijf het wel snel leveren?

    Aan de andere kant: heeft iemand wel eens aan hun gevraagd waarom ze deze verbeteringen niet doorvoeren? Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ze de bestellingen per maand doorgeven? Waarom per maand en niet per week?
    Omdat, wat al vaker in dit topic is aangegeven, ze helemaal niks op voorraad hebben. Ze wachten gewoon tot ze een substantieel aantal orders hebben, zodat ze goedkoper in kunnen kopen bij hun leverancier. Dus ze wachten gewoon en dat duurt dus super lang.

  8. #1183

    Standaard

    Ik vind dat we voor die prijs niet mogen klagen.
    Ze komen wel later maar ze komen uiteindelijk wel aan!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  9. #1184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Omdat, wat al vaker in dit topic is aangegeven, ze helemaal niks op voorraad hebben. Ze wachten gewoon tot ze een substantieel aantal orders hebben, zodat ze goedkoper in kunnen kopen bij hun leverancier. Dus ze wachten gewoon en dat duurt dus super lang.
    en wat als niemand nu dezelfde DVD besteld dan ik? Dan moet ik maar wachten totdat er ooit genoeg mensen zijn die hem ook bestellen?

    en ook al is het goedkoop, ik vind nog altijd dat er service mag geleverd worden. Als ze morgen de actie stoppen ben je je geld wel kwijt. Ondertussen gaat dat bij mij al om 60 EUR achterstalige bestellingen

  10. #1185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    en wat als niemand nu dezelfde DVD besteld dan ik? Dan moet ik maar wachten totdat er ooit genoeg mensen zijn die hem ook bestellen?
    Precies, zo werken ze dus blijkbaar. Waarschijnlijk wachten ze tot ze een bestelling kunnen plaatsen van 10 tot 20 stuks (ik zeg maar wat) en dan plaatsen ze hun bestelling bij de leverancier.

  11. #1186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Precies, zo werken ze dus blijkbaar. Waarschijnlijk wachten ze tot ze een bestelling kunnen plaatsen van 10 tot 20 stuks (ik zeg maar wat) en dan plaatsen ze hun bestelling bij de leverancier.
    wat raar is, aangezien zij zelf hun leverancier zijn. De actie gaat uit van Disney en alle dvd/blu ray's zijn ook disney.

    wat ik zou doen in hun plaats, is er eerlijk over zijn.

    bij elke blu ray/DVD staat te lezen, we wachten nog op x bestellingen voor we kunnen leveren. Dan ben je al klant tenminste zeker hoe lang je moet wachten

  12. #1187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Omdat, wat al vaker in dit topic is aangegeven, ze helemaal niks op voorraad hebben. Ze wachten gewoon tot ze een substantieel aantal orders hebben, zodat ze goedkoper in kunnen kopen bij hun leverancier. Dus ze wachten gewoon en dat duurt dus super lang.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    wat raar is, aangezien zij zelf hun leverancier zijn. De actie gaat uit van Disney en alle dvd/blu ray's zijn ook disney.

    wat ik zou doen in hun plaats, is er eerlijk over zijn.

    bij elke blu ray/DVD staat te lezen, we wachten nog op x bestellingen voor we kunnen leveren. Dan ben je al klant tenminste zeker hoe lang je moet wachten
    En dat bedoel ik dus Koen! Het is van Disney uit en je kunt mij niet wijs maken dat ze niet ergens in NL of BE een voorraad hebben liggen in een magazijn. Maar, om nog mijn vorige vraag te herhalen: heeft iemand dit wel eens openlijk aan MM gevraagd, waarom ze niet meer openheid over de exacte levertijden per DVD/bu ray geven op hun website?

  13. #1188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    bij elke blu ray/DVD staat te lezen, we wachten nog op x bestellingen voor we kunnen leveren. Dan ben je al klant tenminste zeker hoe lang je moet wachten
    Dan weet je nog niet hoe lang je moet wachten, alleen hoeveel die DVD of BD nog moeten bestellen, schiet je in principe dus niets mee op.



    Disney heeft dit waarschijnlijk uitbesteed voor een bepaald bedrag en die partij doet het op deze manier om hun marge te halen denk ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan weet je nog niet hoe lang je moet wachten, alleen hoeveel die DVD of BD nog moeten bestellen, schiet je in principe dus niets mee op.



    Disney heeft dit waarschijnlijk uitbesteed voor een bepaald bedrag en die partij doet het op deze manier om hun marge te halen denk ik.

    deels akkoord, in tijd weet je dan niks, maar wel in aantal. Akkoord, je weet niet hoe lang het duurt, maar het is wel transparant.

    Nu zie ik hier soms mensen die na enkele dagen een blu ray aan krijgen, die ik al twee maanden in bestelling heb staan. Best frustrerend. Blijkbaar hadden ze voor die persoon wel voorraad, maar voor mij niet, hoewel ik al langer wacht.

    Ik heb ze er ooit eens over gecontacteerd, maar ze kennen blijkbaar maar een standaard antwoord dat je krijgt, welke vraag je ook stelt.

  15. #1190

    Standaard

    @Koen

    Het is mij nooit opgevallen dat het dezelfde DVD of BD is, wel andere titels.


    Ik heb ook wel wat vreemds nu:
    SInds 22/12/09
    Product: Cinderella Man (Blu-Ray)
    Aantal: 1
    Status: In afwachting

    Sinds 14/02/10
    Product: Wall-E (Blu-ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Wat nou het verschil is tussen in afwachting en in bestelling..........
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @Koen

    Het is mij nooit opgevallen dat het dezelfde DVD of BD is, wel andere titels.


    Ik heb ook wel wat vreemds nu:
    SInds 22/12/09
    Product: Cinderella Man (Blu-Ray)
    Aantal: 1
    Status: In afwachting

    Sinds 14/02/10
    Product: Wall-E (Blu-ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Wat nou het verschil is tussen in afwachting en in bestelling..........

    Heb hetzelfde voor gehad, heb ik drie mailtjes moeten voor sturen voor ik er antwoord op kreeg ipv hetzelfde standaard antwoord.

    in bestelling is wanneer de betaling binnen is, maar de Blu Ray nog niet

    In afwachting kan zijn dat de betaling nog niet binnen is, maar het kan ook zijn dat de betaling al wel binnen is, maar de blu ray nog niet. Dus als je betaald hebt, dan wil in afwachting en in bestelling hetzelfde zeggen. Begrijpe wie begrijpe kan...

    Over mijn bestelling zou ik het kunnen aannemen dat ze mijn dvd's/blu ray niet binnen hadden, als ik niet hier op het forum lees dat er iemand dezelfde heeft besteld, en na enkele dagen heeft gekregen.

  17. #1192

    Standaard

    Thx Koen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1193

    Standaard

    Dit zijn die van mij:

    27/12/09

    Product: Cars (Blu-ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Product: Monsters Inc. (Blu-ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Product: Nightmare before Christmas (Blu-Ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Product: The Wild BD (Blu-ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Product: Race to Witch Mountain (1xBD 1xDVD) (Blu-ray)
    Aantal: 1
    Status: In bestelling


    Movieminutes zegt wel dat de films ongeveer binnen een maand of meer in je bus belanden. Het is nu binnen een week 2 maanden. Tactiek hebben ze wel...


  19. #1194

    Standaard

    Ik ga aan het einde van de maand normaal nog 3 blu-rays bestellen, iedereen zal zijn blu-ray wel ontvangen in maart/begin april denk ik want blijkbaar krijgen ze hun levering maar 3-4 keer per jaar
    BD (1243) What i Watch

  20. #1195

    Standaard

    Afgelopen maand heb ik de blu-ray Flightplan besteld en binnen 3 dagen had ik hem binnen. Wist niet wat me overkwam

  21. #1196

    Standaard

    Op deze wacht ik nog:
    Datum: 09/12/2009 Product: Chronicles of Narnia, The - Prince Caspian (2-disc) (Blu-Ray)
    Aantal: 1
    Status: In afwachting
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  22. #1197

    Standaard

    Ben benieuwd wat er na morgen verandert is op de site,, want daarom ruimen ze op. Er kan vandaag en morgen nog voor 60 movieminutes DVD's en voor 90 movieminutes BD's besteld worden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1198

    Standaard

    Mmmmm, met de site veranderen zullen ze wel net zo 'snel' zijn als verzenden.........
    M.a.w. er is nog niets veranderd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mmmmm, met de site veranderen zullen ze wel net zo 'snel' zijn als verzenden.........
    M.a.w. er is nog niets veranderd
    Inderdaad erg jammer...zat er ook wel op te wachten en hoopte dat er een flink aantal nieuwe titels zouden worden toegevoegd. Maar afwachten dan....

  25. #1200

    Standaard

    Zal wel 2 april of zo gebeuren, want 1 april geloof ik toch niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 48 van 94 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •