De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walt Disney: Dumbo en Saludos Amigos vanaf 24 februari verkrijgbaar op DVD.

    Walt Disney: Dumbo en Saludos Amigos vanaf 24 februari verkrijgbaar op DVD.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Beide komt zeker in de collectie!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  3. #3

    Standaard

    saludos ligt aan de prijs (komt er wel in!). 20,- voor 40 minuutjes vind ik wel erg prijzig
    Dombo wacht ik gewoon op de blu-ray...

  4. #4

    Standaard

    Eindelijk Saludos Amigos op R2NL.

  5. #5

    Standaard

    waarom niet beide tegelijk releasen op bluray

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    waarom niet beide tegelijk releasen op bluray
    In Amerika is gemeld dat Dumbo pas begin 2011 op blu-ray gaat uitkomen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Verbazend dat Saludos amigos nu nog uitkomt. Zou Make mine music er dan binnenkort ook aankomen? Da's dan volgens mij de enige Disney classic die nog niet in Nederland is uitgebracht.

  8. #8

    Standaard

    Saludo Amigos is maar 5,50 bij play
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #9

    Standaard

    Dumbo voor mij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Hm, 'Saludos Amigos' is (net als 'Heksen en Bezemstelen') blijkbaar weer een uitzondering die niet in 'n mooie kartonnen sleeve komt. Bij Disney zijn ze op dat gebied echt wel knudde. Hopelijk krijgt 'De Speurneuzen' binnenkort niet dezelfde behandeling (tekortkoming).

  11. #11

    Standaard

    Dumbo voor het eerst voor mij!

    Gelukkig komt de blu ray er dus toch.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hm, 'Saludos Amigos' is (net als 'Heksen en Bezemstelen') blijkbaar weer een uitzondering die niet in 'n mooie kartonnen sleeve komt. Bij Disney zijn ze op dat gebied echt wel knudde. Hopelijk krijgt 'De Speurneuzen' binnenkort niet dezelfde behandeling (tekortkoming).

    Heksen en Bezemstelen had toch wel een sleeve?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Dumbo voor het eerst voor mij!

    Gelukkig komt de blu ray er dus toch.
    Nee, de Blu Ray komt er voorlopig niet

  14. #14

    Standaard

    De Blu-Ray release van Dumbo is in de VS uitgesteld naar februari 2011, maar diverse Europese landen krijgen wél een Blu-Ray uitgave. De Fransen krijgen 'm op 17 februari, de Duitsers op 11 maart en de Engelsen op 22 maart. Snap niet waarom wij dan alleen de DVD release krijgen. Wat ik tot nu toe kan zien hebben geen van deze uitgaves NL subs.
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

  15. #15

    Standaard

    De Spaanse blu-ray van Dumbo heeft Nederlandse audio en ondertiteling volgesn www.zonadvd.com. Voor zover ik weet zijn de audio en ondertiteling van de Engelse release nog niet bekend. De kans is dus aanwezig dat de Engelse release gelijk is aan de Spaanse release en er dus Nederlandse audio en ondertiteling op staat.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    De Blu-Ray release van Dumbo is in de VS uitgesteld naar februari 2011, maar diverse Europese landen krijgen wél een Blu-Ray uitgave. De Fransen krijgen 'm op 17 februari, de Duitsers op 11 maart en de Engelsen op 22 maart. Snap niet waarom wij dan alleen de DVD release krijgen. Wat ik tot nu toe kan zien hebben geen van deze uitgaves NL subs.
    Dat wordt dus gewoon importeren. Jammer voor Disney Nederland, maar helaas.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Spaanse blu-ray van Dumbo heeft Nederlandse audio en ondertiteling volgesn www.zonadvd.com. Voor zover ik weet zijn de audio en ondertiteling van de Engelse release nog niet bekend. De kans is dus aanwezig dat de Engelse release gelijk is aan de Spaanse release en er dus Nederlandse audio en ondertiteling op staat.
    Goed om te horen. De laatste tijd staan er vaker NL subs op de UK releases, dus laten we het hopen.
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

  18. #18

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de beeldkwaliteit van de nieuwe dvd uitgave van Dumbo beter is dan de vorige? En zijn alle extra's nieuw of zijn deze over genomen van een vorige dvd uitgave?
    Groetjes Matthijs

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matte Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of de beeldkwaliteit van de nieuwe dvd uitgave van Dumbo beter is dan de vorige? En zijn alle extra's nieuw of zijn deze over genomen van een vorige dvd uitgave?
    Ja, zowel beeld als geluid zijn digitaal gerestoreerd en er zijn nieuwe extra's. Weet niet of alle extra's nieuw zijn.
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

  20. #20

    Standaard

    Ik zag ze gisteren al liggen in de Blokker in Utrecht.

  21. #21

    Standaard

    Dombo (Prefer de Nederlandse titel.), heb ik ook Vrijdag gezien bij Blokker en het blijkt dus gewoon een 1 disc te zijn. Opnieuw een re-release van deze http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3056 vermoed ik dus. Prijs was 19,99. Vorig jaar kwam er ook een re-release, overigens was het ook bij deze met de titel Dumbo special edition. Jammer genoeg dus nog steeds geen 2 disc SE (met de titel Dombo).
    Laatst aangepast door pietdvd : 22-02-2010 om 18:19

  22. #22

    Standaard

    Ik vervloek Disney en al hun geknip en plakwerk in die film.
    Saludos Amigos is gecensureerd omdat Goofy een sigaret rookte... :S
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •