Pagina 10 van 101 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 2525 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    0-1 Pantelic bij rust door een goed uitgespeelde goal. Verder een rommelige Klassieker veel heen en weer getiktak.
    En Tomasson moet nog even een cursus volgen bij Suarez, zeer matig uitgevoerde schwalbe.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Laatst stond er stuk(je) over Guti in de VI. Strekking van het verhaal was dat er zelden iemand met zoveel talent er zo weinig uitgehaald heeft...
    Ik heb het niet gelezen, maar ik ben het er helemaal mee eens. In potentie is hij de beste middenvelder van Spanje. Nu steken Xavi en Iniesta er met kop en schouders bovenuit, maar voetballend is Guti veel beter. Het heeft hem alleen altijd ontbroken aan inzet en werklust. Als hij dat in zich had, had hij nu al 100 interlands voor Spanje gespeeld in plaats van de 18 of zo die hij nu heeft.

    Zijn actie van gisteren staat symbool voor zijn instelling. Hij is geen killer en is meer bezig met mooie dan efficiënte dingen. Als hij zijn dag heeft, zoals gisteren, is het genieten geblazen, maar helaas is dat eerder uitzondering dan de regel.

    Ajax nu 1-0 voor bij rust door een goal van Pantelic. Prachtige schwalbe van Tomasson gezien.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #228

    Standaard

    1-1 Wijnaldum na gepruts van Urby.
    Leuke strijd, niet echt hoogstand. Suarez had de 2-0 moeten scoren en een penalty moeten krijgen, maar ach dat was wel te verwachten dat ie m niet kreeg.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #229

    Standaard

    Jammer, had meer ingezeten voor Ajax dat de beste kansen kreeg. Feyenoord creëerde tot aan die fout van Urby en Steek eigenlijk helemaal niets. Daarna kon het beide kanten op, maar ik had eigenlijk het idee dat Ajax wel alsnog zou winnen. De kansen waren er en Suárez had inderdaad een penalty moeten krijgen, maar hij werd er voor de rest uitgesuarezd door Tomasson die keer op keer naar het gras ging.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #230

    Standaard

    Leuke wedstrijd, redelijk veel strijd.
    Tomasson mag z'n vallen in het strafschopgebied wel eens oefenen als hij ooit een penalty wilt versieren, en ajax had eigenlijk (naar mijn mening) wel een penalty mogen krijgen voor die handsbal in het strafschopgebied.
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  6. #231

    Standaard

    Nouja, Feyenoord kon niets meer maken, dus ze dachten dan maar vrijetrappen krijgen.
    Dus viel Tomasson telkens als een bitch neer.
    Suarez heeft de penalty niet gekregen vanwege zijn reputatie.
    Ik vond beide teams technisch slecht spelen en dat er door een blunder van beide kanten de reden was dat er gescoord werd zegt veel over de wedstrijd.


    Four **** Trader & SafeTrader


  7. #232

    Standaard

    Het viel niet op dat Vink ooit een seizoenskaart heeft gehad bij Feyenoord, echt niet...


  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Het viel niet op dat Vink ooit een seizoenskaart heeft gehad bij Feyenoord, echt niet...
    Ik vond Vink wel goed fluiten eigenlijk. Ja, hij zat mis bij de strafschop van Suárez maar verder heb ik hem weinig fout zien doen. Nogal zielig om over zijn Feyenoord-verleden (is dit uberhaupt waar?) te beginnen als hij één beslissing neemt die in het voordeel van Feyenoord uitvalt. Helemaal drie dagen na een bekerwedstrijd tegen NEC waar Ajax niet bepaald mocht klagen met arbitrale beslissingen. Maar Liesveld zal wel een Ajax seizoenskaart hebben gehad...
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 31-01-2010 om 14:50
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #234

    Standaard

    Ene keer heb je wat mee, andere keer wat tegen. Over een geheel seizoen gezien is dat over het algemeen gewoon in evenwicht.
    Weinig goals in de drie overige wedstrijden overigens tot nu toe.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #235

    Standaard

    Vink heeft toegegeven dat hij een strafschop moest geven.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #236

    Standaard

    Een ontverwacht punt voor Vitesse in Arnhem, Twente komt langszij...al denk ik nog steeds wel dat PSV uiteindelijk met de schaal aan de haal gaat.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Een ontverwacht punt voor Vitesse in Arnhem, Twente komt langszij...al denk ik nog steeds wel dat PSV uiteindelijk met de schaal aan de haal gaat.

    Ik denk dat PSV nu zijn moeilijke periode tegemoet gaat. Ik had al zo'n voorgevoel na woensdagavond dat het in Arnhem mis zou gaan voor ze, zo'n nederlaag kruipt in de koppies. Volgens mij zijn er nog steeds drie titelkandidaten. Voorwaarde voor Ajax is wel dat men beide toppers zal moeten winnen, en dat is uiteraard niet vanzelfsprekend.

  13. #238

    Standaard

    Genoten van de klassieker, wat een strijd en een terechte uitslag. Vitesse heeft ook een verdiend punt overgehouden aan de wedstrijd tegen PSV, misschien hadden ze wel meer verdiend, maar goed, PSV gaat denk ik inderdaad een lastige periode tegemoet.

  14. #239

    Standaard

    Lekkere pot voetbal gezien over het algemeen met een treffend spandoek waarop stond: Klassieker vermoord. De Zeeuw moeten ze na de wedstrijd maar geen analyse meer laten doen, daar kwam alleen onzin uit. Hiddink en Jol waren een stuk beter wat dat betreft. Feyenoord was goed bezig de 1e 20 min. Na de goal leken ze wel lamgeslagen maar beide ploegen gingen er wel voor in de 2e helft.

    Ajax had meer kansen maar in de 2e helft had het beide kanten op kunnen gaan dus ik denk dat een gelijkspel wel terecht is over de hele wedstrijd.

    Over Vink moet niet gepiept worden, zag de strafschop verkeerd, maar ik zat er dichter op en zag het ook niet.

    Vlaar, De Vrij en Van Dijk sterk, Cisse mag de bank wel even gaan warm houden.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  15. #240

    Standaard

    Vlaar is echt goed geworden na zijn blessure. Jammer voor hem dat hij waarschijnlijk pas na het WK geselecteerd gaat worden.
    Van mij mag hij mee in plaats van Ooijer. Terechte uitslag trouwens van een boeiende klassieker.
    The horror...the horror...

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk dat PSV nu zijn moeilijke periode tegemoet gaat. Ik had al zo'n voorgevoel na woensdagavond dat het in Arnhem mis zou gaan voor ze, zo'n nederlaag kruipt in de koppies. Volgens mij zijn er nog steeds drie titelkandidaten. Voorwaarde voor Ajax is wel dat men beide toppers zal moeten winnen, en dat is uiteraard niet vanzelfsprekend.

    Zal allemaal redelijk meevallen lijkt me.
    Een gelijkspel kan er altijd tussen zitten, gezien de eerste helft had het ook zomaar 0-3 kunnen staan en de 2e kon alle kanten op.

    Nee ploeg is goed stabiel, dr moet alleen nog een spits bij

  17. #242

    Standaard

    Bagger Nada Nix en Koude voeten dat is me verhaal over FC Utrecht-Heracles.
    En de scheidsrechter was ook bout een Belg vlgs mij.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Lekkere pot voetbal gezien over het algemeen met een treffend spandoek waarop stond: Klassieker vermoord. De Zeeuw moeten ze na de wedstrijd maar geen analyse meer laten doen, daar kwam alleen onzin uit. Hiddink en Jol waren een stuk beter wat dat betreft. Feyenoord was goed bezig de 1e 20 min. Na de goal leken ze wel lamgeslagen maar beide ploegen gingen er wel voor in de 2e helft.

    Ajax had meer kansen maar in de 2e helft had het beide kanten op kunnen gaan dus ik denk dat een gelijkspel wel terecht is over de hele wedstrijd.

    Over Vink moet niet gepiept worden, zag de strafschop verkeerd, maar ik zat er dichter op en zag het ook niet.

    Vlaar, De Vrij en Van Dijk sterk, Cisse mag de bank wel even gaan warm houden.
    Jol die lulde ook onzin.........

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk dat PSV nu zijn moeilijke periode tegemoet gaat. Ik had al zo'n voorgevoel na woensdagavond dat het in Arnhem mis zou gaan voor ze, zo'n nederlaag kruipt in de koppies. Volgens mij zijn er nog steeds drie titelkandidaten. Voorwaarde voor Ajax is wel dat men beide toppers zal moeten winnen, en dat is uiteraard niet vanzelfsprekend.
    Ze voetbalden overigens best aardig hoor PSV, en Piet houdt er 2 goede ballen uit, maar dat geldt ook voor Isaksson. Kaya was lekker op dreef!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #245

    Standaard

    Voor de liefhebber of die geen sport1 hebben:
    MOTD2 om 23.00 uur op BBC2.
    Met Arsenal - Man. United en City - Portsmouth.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Zal allemaal redelijk meevallen lijkt me.
    Een gelijkspel kan er altijd tussen zitten, gezien de eerste helft had het ook zomaar 0-3 kunnen staan en de 2e kon alle kanten op.

    Nee ploeg is goed stabiel, dr moet alleen nog een spits bij
    Afgaande op de samenvatting (en op wat Coen zegt) viel het inderdaad best mee.

    Ik ken het programma niet, als je nu een paar eenvoudiger wedstrijden krijgt, en een paar ruime overwinningen boekt, is de ploeg denk ik weer vertrokken. Met wat je zegt over de spits ben ik het wel eens. Reis zou weleens een groter verlies kunnen zijn dan velen denken. Hij was niet van het niveau Romario, Ronaldo (verre van) maar hij had toch wat extra's. Koevermans is goed bruikbaar, maar ik vind hem toch meer een pinchhitter.

  22. #247

    Standaard

    Logisch gelijkspel. Feyenoorder meer balbezit, paar aardige fases. Ajax voor m'n gevoel over het algemeen iets gevaarlijker en effectiever in de omgang met balbezit. Allebei kansen op meer. Jammer dat er geen uitpubliek was, want ik miste een hoop chemie op de tribunes (vanaf de bank).

    Milan en Juve gelijk. Lekker gevoel, en dat terwijl Inter niet speelde

  23. #248

    Standaard

    De middelvinger van Suarez wordt onderzocht door de tuchtcommissie.

    (Jans kreeg enkel een berisping eerder dit seizoen...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #249

    Standaard

    Op zich wel een goede zaak in mijn optiek, dan mogen ze het juichen van De Zeeuw ook direct meenemen (en de schwalbe van Tomasson).

    Las in de krant dat er ook een vooronderzoek naar Bak-Nielson loopt over een interview met hem dat op de website van Heerenveen stond, ging over Kevin Blom in de wedstrijd tegen ADO.

  25. #250
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nondeju, het lijkt wel of voetballers net mensen zijn, met al hun fouten en gebreken.
    Ik vindt het allemaal een beetje ver gaan die flauwekul eromheen.
    Vinger, schwalbe, pseudo ellebogen...., schande schande...., hoe durven ze, Do'h.

    Het is meer dan 100 jaar oud en over 100 jaar hebben we het er nog over! (als er nog clubs over zijn)
    Los van het feit dat het meestal allemaal broekies zijn van tussen de 20 en 25 jaar.
    Dat is per definitie niet de leeftijd dat waarin 'hangjongeren' floreren in wijsheid. (uitzonderingen daargelaten)

    Je kan dus hoogstens zeggen dat het niet slim van ze is, met die 25 camera's op je gericht.
    Goh een middelvinger, ze moesten meteen zijn hand eraf hakken..., hou toch op met al die pseudo normen en waarden.
    Zo is de aard van de mens helemaal niet, die is vooral egocentrisch.(uitzonderingen daargelaten)
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-02-2010 om 12:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 10 van 101 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •