Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819
De resultaten 451 tot 458 van 458 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    lvl1 98%
    45.110 score.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #452

    Standaard

    Farmville!

    In Amerika HET spel van 2009.. en ook de rest van de wereld lijkt te volgen in de super verslavende flash boerderij spelletje!

    De bedoeling is om een boerderij te runnen: je plant gewassen, bomen, en je koopt dieren voor op je boerderij. Deze moet je dan om de zoveel tijd oogsten, waardoor je geld verdient voor nog meer planten, dieren en versieringen voor je boerderij!
    Ook verdien je XP, waardoor je een hoger level wordt! hoe hoger je level, hoe meer gewassen en dieren je kunt kopen, en hoe groter je boerderij wordt!

    De clue van dit spel zit echter in je vrienden! Vrienden kunnen namelijk Free gifts sturen. 1 keer per dag is dit mogelijk om al je vrienden iets te sturen. Zo kom je aan speciale items en goedkope dieren en versieringen!

    Wat het spel interessant maakt: Iedere week is er een update van items! voor alle speciale gelegenheden worden speciale itemsets gemaakt! Dus het is altijd maar de verassing wat voor leuke dieren en items er volgende keer weer bij komen!

    Check:
    www.farmville.com


    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  3. #453

    Standaard

    Niemand hier die het speelt?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  4. #454

    Standaard

    Mijn zusje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #455

  6. #456

    Standaard

    haha daar heb ik niets aan he
    OF ze moeten natuurlijk gewoon heel lekker zijn! :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    haha daar heb ik niets aan he
    OF ze moeten natuurlijk gewoon heel lekker zijn! :P
    Mijn zusje is niet helemaal lekker, ze speelt Farmville . Het ergste is dat ze mij ook aangestoken heeft. Hoe voeg ik je toe aan Farmville?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #458

    Standaard

    Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar Farmville is verslavend en erg leuk. Dat had ik ander halve week geleden niet verwacht. Iemand die buren wilt worden?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •