De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Where The Wild Things Are

    Released: 2nd March 2010
    SRP: $28.98 (DVD)

    Further Details:
    Warner Home Video has revealed early details on DVD ($28.98) and Blu-ray/DVD Combo ($35.99) releases of Where the Wild Things Are which will be arriving in stores from the 2nd March. We don't have any word on the extra material for the DVD release right now, but the Blu-ray release will include an all-new short entitled "Higglety Pigglety Pop!" featuring the voices of Meryl Streep and Forest Whitaker, a digital copy, and the standard definition DVD. We'll bring you further details on both releases as soon as we get them. Stay tuned. For now though, here's a trade advertisement with some early Blu-ray package artwork:



  2. #2

    Standaard

    Kan maar 1 ding zeggen must have for sure!

  3. #3

    Standaard

    wil ik wel hebben, en warner is regio vrij!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    De film zelf spreekt mij niet echt aan. Misschien dat ik hem ergens eens vind voor een mooi prijsje.


  5. #5
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Ben hem niet in de bioscoop gaan zien omdat ik niet zeker was of hij wel goed zou zijn (verschillende reviews gelezen met verschillende meningen), maar op blu-ray zou ik hem wel willen hebben. Is hij niet goed verkoop ik hem gewoon

  6. #6

    Standaard

    Het is een sympathieke film je moet er van houden maar mensen die wat verder kijken dan de popcorn cultuur zullen hem kunnen waarderen.

  7. #7

    Standaard

    Het is dan ook een kinderfilm, niet echt boeiend dus wat wij volwassenen ervan vinden.
    Ik weet zeker dat mijn zoontje hier wel van houd.

  8. #8

    Standaard

    Mwah zou het niet 123 als kinderfilm bestempelen hoor.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb hem zondag in de bios gezien. Er zaten erg veel kinderen in de zaal, maar ik vraag me af of ze nou wel alles begrepen hebben. Het is geen standaard kinderfilm in ieder geval.

    Ik vond hem goed, en op blu-ray haal ik hem zeker in huis.

  10. #10

    Standaard

    Edit: Oeps, verkeerde topic! Wel een goede film trouwens, die er bij mij zeker op blu-ray in gaat komen.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 23-01-2010 om 11:32

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •