Pagina 10 van 54 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1341 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Echt??Waar!
    oh dat ben ik vergeten.. als ik het weer zie zeg ik het wel
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Een vrouwenbladje in Holland ?
    zo'n tut ben ik niet ey..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    zo'n tut ben ik niet ey..


  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieterrijkers Bekijk bericht
    Mijn 2e keus is Johnny Depp al denk ik dat Riddler wat gekker moet zijn dan bijvoorbeeld Captain Jack Sparrow.
    daar zat ik ook aan te denken haha, ik vind dat the ridler wel terug moet komen, maar idd wel in de style van nolan, en die two face mag een stuk minder over the top, leek eerder wel op terminator ofzo

  5. #230

    Standaard

    Depp als the Riddler... Depp in een strak groen pak... kijk dat is nog eens een leuk idee!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    Depp als the Riddler... Depp in een strak groen pak... kijk dat is nog eens een leuk idee!
    Handjes boven de dekens jij!

  7. #232

    Standaard

    staat deze voor ergens gepland?
    imdb vermeld een untitled batman project voor 2011... lijkt me maar wazig.
    al even geen harde feiten meer over deze film gehoord, lijkt wel in de koelkast beland te zijn.

  8. #233

    Standaard

    Volgens insiders zou Warner binnen een aantal maanden (wss januari) aankondigingen doen i.v.m. dit project.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #234

    Standaard

    't Laatste wat ik heb gelezen (een week of twee geleden) was dat Nolan inderdaad ergens in januari zou beslissen/bekendmaken of hij weer op de regiestoel zou gaan zitten. Hij zou er hoe dan ook als producent bij betrokken blijven.

    In de tussentijd blijven alle geruchten over verhaallijn en casting pure verzinsels.
    Laatst aangepast door mark t : 24-11-2009 om 06:52
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #235

    Standaard

    Yesterday most of us were stunned about the SPIDERMAN reboot. So stunned in fact that another interesting piece of information passed right by us.
    At one point, The Hughes Brothers were going to be behind the camera for "The Dark Knight Returns". Frank Miller's tale takes place ten years after the death of Jason Todd (the second Robin). Since the passing of his sidekick, Batman has been in retirement. However, Bruce is forced to come back as the Dark Knight when Harvey Dent returns to the life of a criminal, and that's not even the bulk of it.
    The Brothers explain, "Three different Batman projects were presented to us over the years. The first time, it was 'The Dark Knight [Returns].' I remember how dark the comic book was. Batman was old. He had to rely more on his tools and other shit, and he was a decrepit, 60- or 70-year-old man in this comic book."
    That wasn't the best part of the news though. This was where they dropped the bomb, "I remember saying to them back then, 'We want to do this, and you should get somebody like Clint Eastwood to do it'". Can you imagine that shit? Really makes you wonder about the possibilities of that project.
    The guys say that their film would have killed the franchise, but for a lot of people, Joel Schumacher was the one that murdered it. Basically, they just weren't feeling it, "It was a different regime at the time at Warner Brothers, and they did offer it to us a couple times, but we were never going to do that. Nolan's done a phenomenal job with Batman — especially the first one — and that's what we would've done if we were interested, but we were never going to do a Batman or Superman movie. I know we couldn't do that. After our first movie, we were getting offered everything, but we're not capable of delivering a corporate project like that, it's not in our blood." It would be something seeing Eastwood as a bitter, old Batman chasing after Dent. Just another one for the book of what ifs.
    Wat zou dat gaaf zijn geweest als we een diry old harry Batman hadden, helden moeten toch ook oud worden..hoe dan ook wie weet kan Nolan dit intregeren in zijn deel 3..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #236

    Standaard

    Dat lijkt mij juist een slecht idee.
    Ik heb groot respect voor Clint Eastwood, maar als Batman ? Nee........ik hoop dat Nolan gewoon weer een film als The Dark Knight gaat maken. Met een jonge Batman.

  12. #237

    Standaard

    Dit was toch al redelijk bekend. Let wel dat we het over intussen zo'n 10-15 jaar geleden hebben. Toen was Eastwood nog op een leeftijd dat hij een oudere Bruce Wayne zou kunnen spelen -zoals een verfilming van de betreffende comic ook zou vereisen. Het zou dan wel een afzonderlijk project zijn, dat niet in de vorige (of huidige) serie films zou passen.

    Interessant 'what if'-project, maar zoals al in het aangehaalde artikel staat, is het destijds niet doorgegaan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #238

    Standaard

    Het lijkt me ing wel een leuke input om ook te zien dat superhelden oud worden..we hebben nu al zoveel batman films gehad waarbij Bruce geen sprankje ouderdom laat zien terwijl KOTC en Rambo 4 dat wel aandrufde..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het lijkt me ing wel een leuke input om ook te zien dat superhelden oud worden..we hebben nu al zoveel batman films gehad waarbij Bruce geen sprankje ouderdom laat zien terwijl KOTC en Rambo 4 dat wel aandrufde..
    Clint Eastwood als (oude) Batman = Beste batman film ooit.

    Search your feelings, you know it to be true.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het lijkt me ing wel een leuke input om ook te zien dat superhelden oud worden..we hebben nu al zoveel batman films gehad waarbij Bruce geen sprankje ouderdom laat zien terwijl KOTC en Rambo 4 dat wel aandrufde..
    KOTC? Help me even?

    Ik kan me nog wel een recente animatieserie herinneren waarin een jong gastje de oude Bruce Wayne opvolgde als nieuwe batman in een futuristisch Gotham, dat was ook wel leuk.

    Opzich is het denk ik voor de derde film wel een leuke vondst om een iets oudere batman te gebruiken die genoodzaakt is om weer op te treden. Op die manier zal hij door de mensen weer gaan worden beschouwd als de held i.p.v. fugitive

  16. #241

    Standaard

    KOTC: Die kerel met z'n hoed en zweep...

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    KOTC: Die kerel met z'n hoed en zweep...
    Moet daar geen S achter?
    The future is Blu

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Moet daar geen S achter?
    Indd. Of noem het gewoon Indy 4, want met alleen KOTCS had ik het denk ik nog niet door gehad

    En nee, geen oudere Batman, aub. Laat Nolan gewoon zijn Batman trilogie afmaken met Bale.


  19. #244

    Standaard

    Ach die afk is niemand zeker voorbij gegaan

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ach die afk is niemand zeker voorbij gegaan
    afk?




  21. #246

    Talking

    Ja , die achterlijke fiets koker..:razz:

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #247

  23. #248

    Standaard

    Ik weet de bron niet maar maar ik had ergens gelezen dat the riddler door de Gotham Police ingehuurd zou worden om Batman op te sporen. Als dat dan die mr. Reese moet zijn wordt het wel een heel spannend verhaal. Met Scarface en Penguin als gluipige mafioso er tussen door kan dat wel eens een mooi geheel worden.

    Ik denk niet dat Nolan zo'n probleem zou hebben met recasting. Dat kan hij heel goed. Maggi Gylenhaal was toch vele malen beter dan Katie Holmes. En een kleine rol voor Two-Face of the Joker (net als Scarecrow in TDK) lijkt me zeker niet uitgesloten.

    Iig heb ik alle vertrouwen in Chris Nolan.
    uh, uh, It's a dinosaur

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Maggi Gylenhaal was toch vele malen beter dan Katie Holmes.
    [Mijn mening]Helemaal niet. Volledig mee oneens. Katie Holmes vond ik veel beter tot haar recht komen in deze rol dan Maggie Gylenhaal[/Mijn mening]
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    [Mijn mening]Helemaal niet. Volledig mee oneens. Katie Holmes vond ik veel beter tot haar recht komen in deze rol dan Maggie Gylenhaal[/Mijn mening]
    Volgens mij ben je in de minderheid

    Ik vond Katie Holmes helemaal niet zo slecht in BB maar Maggie vond ik toch stukken beter en geloofwaardiger overkomen in TDK.

Pagina 10 van 54 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •