De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Law Abiding Citizen (Gerard Butler / Jamie Foxx)

    Geresigeerd door Antoine Fuqua (Training Day) en geschreven door Kurt Wimmer (Equilibirum).... eigenlijk zou Frank Darabont regiseren, die had geloof ik ook al een eigen draft van Wimmers script geschreven, maar Fuqua heeft het nu dus overgenomen.

    Clyde Shelton (Gerard Butler) is an upstanding family man whose wife and daughter are brutally murdered during a home invasion. When the killers are caught, Nick Rice (Jamie Foxx), a hotshot young Philadelphia prosecutor, is assigned to the case. Over his objections, Nick is forced by his boss to offer one of the suspects a light sentence in exchange for testifying against his accomplice. Fast forward ten years. The man who got away with murder is found dead and Clyde Shelton coolly admits his guilt. Then he issues a warning to Nick: Either fix the flawed just ...
    Trailer lijkt wat standaard (een soort Death Sentence met Kevin Bacon ripoff) maar er wordt toch wel weer een aardige twist aan gegeven....

    http://www.apple.com/trailers/indepe...bidingcitizen/
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me een hele aardige film om te kijken, weet je wanneer die uitkomt?
    PSN: r4zZ1__

  3. #3

    Standaard

    Weet het niet helemaal zeker... maar geloof pas in April 2010

    Komt dacht ik sowieso erg laat uit in Europa.... een maand of vijf later dan in de states.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  4. #4

    Standaard

    Net even op Moviemeter.nl gekeken, daar staat dat hij 10 december in de bioscoop draait. Weet alleen niet of moviemeter zo betrouwbaar is..?
    PSN: r4zZ1__

  5. #5

    Standaard

    Lijk me een leuke thriller.
    Trailer ziet er in ieder geval goed uit!
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  6. #6

    Standaard

    Gisteren gezien en vond het een goede thriller. Leuk uitgewerkt met wat aardige twists.
    Het eind vond ik niet helemaal passen, maar een film als deze is lastig te beëindigen.
    De film is trouwens van F. Gary Gray, niet Antoine Fuqua zoals in de openingspost wordt gezegd. 7.5.

  7. #7

    Standaard

    Het is een goede film helaas het einde echt te over the top maar voor de rest prima film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •