Pagina 22 van 39 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 967 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard Disturbia & Mystic River

    DE Disturbia (amazon.de)
    DE Mystic River (amazon.de) preorder feb.2010

  2. #527

  3. #528

    Standaard

    Watchmen The Director's Cut UK version

    Dat las ik op Amazon.co.uk maar heb hem nog niet in huis.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Watchmen The Director's Cut UK version

    Dat las ik op Amazon.co.uk maar heb hem nog niet in huis.
    Er is al bevestigd dat alleen disc 2 NL subs heeft. De film zelf dus niet


  5. #530

    Standaard

    Volgende blu-ray titels uit de UK hebben Nederlandse ondertitels volgens de verpakking:

    Ultimate Rambo Collection(Rambo first blood, Rambo first blood part II en Rambo III, Rambo NIET)

    Ultimate Bourne Collection(Bourne Identity, Bourne Supremacy en Bourne Ultimatum)

    M. Night Shyamalan Collection (Signs, The Sixth Sense en Unbreakable)

  6. #531
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Star Trek 11 (UK) volgens amazon.co.uk - product details & customer discussion

  7. #532

    Standaard

    Ik snap de post niet dat Prison Break S3 (Frankrijk) enkel dutch subs heeft via de afstandbediening? Ik krijg DUTCH mooi in men menu en als je uw interface van bv. de PS3 op Nederlands zet krijg ik zelf een Nederlands menu... Ik kan deze dus perfect uit de lijst met subtitles selecteren en niet enkel via de afstandsbediening.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik snap de post niet dat Prison Break S3 (Frankrijk) enkel dutch subs heeft via de afstandbediening? Ik krijg DUTCH mooi in men menu en als je uw interface van bv. de PS3 op Nederlands zet krijg ik zelf een Nederlands menu... Ik kan deze dus perfect uit de lijst met subtitles selecteren en niet enkel via de afstandsbediening.
    Is ook zo met de amerikaanse versie hoor, dus snap nie waarom ze hier zeggen dat het enkel mogelijk is bij afstandbediening. Als ik m'n amerikaanse disc in de speler steek heb ik direct een nederlandse menu.
    BD (1243) What i Watch

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik snap de post niet dat Prison Break S3 (Frankrijk) enkel dutch subs heeft via de afstandbediening? Ik krijg DUTCH mooi in men menu en als je uw interface van bv. de PS3 op Nederlands zet krijg ik zelf een Nederlands menu... Ik kan deze dus perfect uit de lijst met subtitles selecteren en niet enkel via de afstandsbediening.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Is ook zo met de amerikaanse versie hoor, dus snap nie waarom ze hier zeggen dat het enkel mogelijk is bij afstandbediening. Als ik m'n amerikaanse disc in de speler steek heb ik direct een nederlandse menu.
    Misschien hangt het van de speler of de set-up van de speler af.

  10. #535

    Standaard

    Het zou me verbazen dat de speler Dutch uit uw lijst van subtitles schrapt...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het zou me verbazen dat de speler Dutch uit uw lijst van subtitles schrapt...
    Ik krijg op mijn Sony en op mijn LG speler in elk geval geen NL menu's oid. Dus het zal wel aan de instellingen liggen, maar dat betekend dus wel dat er meer mensen last van kunnen hebben. Dus de melding zou ik wel laten staan, anders krijg je straks mensen die denken dat wij het fout hebben


  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik krijg op mijn Sony en op mijn LG speler in elk geval geen NL menu's oid. Dus het zal wel aan de instellingen liggen, maar dat betekend dus wel dat er meer mensen last van kunnen hebben. Dus de melding zou ik wel laten staan, anders krijg je straks mensen die denken dat wij het fout hebben
    Staat uw speler op Nederlandse taal? En zie jij geen Nederlandse subs staan in het menu? Het zou me echt verbazen. Nujja, het kan blijkbaar dat een speler Dutch verbergt in een menu...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Staat uw speler op Nederlandse taal? En zie jij geen Nederlandse subs staan in het menu? Het zou me echt verbazen. Nujja, het kan blijkbaar dat een speler Dutch verbergt in een menu...
    Met Java is zo veel mogelijk......

  14. #539

  15. #540
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    The Hurt Locker heeft GEEN NL subs

    Bron: http://www.dvdtimes.co.uk/content/id...rt-locker.html

  16. #541

    Standaard

    Hmm, ik dacht dat ie wel al in de lijst zou staan.. niet dus..

    Dan kan ik bij deze bevestigen:

    UK: Terminator: The Sarah Connor Chronicles: Season 2

    In bezit en heeft NL subs


  17. #542

    Standaard

    Weet iemand of Corpse Bride (UK) NL subs heeft?

  18. #543

    Standaard UK Lost S03 en S05

    Heb deze vandaag binnengekregen en kan nu bevestigen dat ze nl-subs hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #544

    Standaard

    Ik durf het haast niet te zeggen (als je hier iets opmerkt dat ook maar remotely lijkt op kritiek krijg je de hele goegemeente over je heen), maar kan de lijst misschien (asjeblieft, en met veel waardering voor het vele werk dat de bijhouder(s) verrichten enz. enz.) weer eens geupdate worden?
    Is volgens mij sinds 7-12 niet gebeurd...

  20. #545

    Standaard

    Wim heeft zijn post op 31-12-2009 om 13:00 uur nog aangepast.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Ik durf het haast niet te zeggen (als je hier iets opmerkt dat ook maar remotely lijkt op kritiek krijg je de hele goegemeente over je heen), maar kan de lijst misschien (asjeblieft, en met veel waardering voor het vele werk dat de bijhouder(s) verrichten enz. enz.) weer eens geupdate worden?
    Is volgens mij sinds 7-12 niet gebeurd...
    Als jij even aangeeft welke titels er moeten worden toegevoegd, met bron etc. voeg ik ze met alle plezier toe. Maar er zijn meer dingen in het leven dan de lijst bijhouden Barend.

  22. #547

    Standaard

    Staan gewoon in deze thread hoor, na 7-12 dus.

  23. #548

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat is dan het probleem?
    Het is je misschien ontgaan, maar posting 1 van deze thread bevat een handige, tot voor kort zeer regelmatig geaktualiseerde lijst van buitenlandse BD releases met nl ondertitels.
    Deze is, nogmaals, sinds 7 december niet meer bijgewerkt, hoewel er verscheidene nieuwe bijdragen gepost werden, onder meer door mij.
    De hele thread doorvlooien is minder handig.
    En naar mening kan zo'n aktualisering dan beter overgenomen worden door iemand met net ietsje meer tijd naast "de andere dingen in het leven".

    Dit antwoord had je zelf ook kunnen bedenken trouwens.

  25. #550

    Standaard

    Wil jij het graag overnemen dan barend?

Pagina 22 van 39 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •