Pagina 248 van 255 EersteEerste ... 148198238244245246247248249250251252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.176 tot 6.200 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #6176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    voor een dode pedo zet ik mijn gevoelens probleemloos opzij, hoe maf die Sangria wetgeving ook is...
    Amen.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #6177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    voor een dode pedo zet ik mijn gevoelens probleemloos opzij, hoe maf die Sangria wetgeving ook is...
    :veryfunny::veryfunny:

  3. #6178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    :veryfunny::veryfunny:
    Ik zou graag de credits accepteren, maar heb die grap eens op dumpert gezien...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #6179

    Standaard

    Theo Maassen valt Patricia Paay aan

    Cabaretier Theo Maassen is géén fan van Patricia Paay, zo bleek woensdagavond in De Wereld Draait Door. "Ik vind jou een zielige aandachtsjunk!"



    Patricia was in het programma te gast om te praten over haar Playboy-reportage, maar tafelheer Theo was het overduidelijk niet eens met de beslissing van de blondine om op haar zestigste nog uit de kleren te gaan.

    De cabaretier: "Tja, wat moet je er van vinden? Ik denk altijd maar: iedereen wordt ouder en volgens mij is de kunst van het ouder worden vooral dat je dat accepteert en dat je wíjzer wordt."

    Patricia's optreden bij Robert Jensen ('Adam houdt van chicks with a dick'), roept bij de cabaretier nóg meer walging op. "Jij mag het zeggen, maar dan mag ik ook zeggen dat ik je een zielige aandachtsjunk vind die al zestig jaar rondloopt op deze planeet." Maar Patricia is niet van haar stuk gebracht, "jij gaat op een podium staan en zegt wat je wilt en ik doe dat op die manier."

    Als Theo uiteindelijk naar zijn mening over de foto's wordt gevraagd, is hij overduidelijk: "Een vriend van mij is necrofiel, ik denk dat hij het wel zou kunnen waarderen", waarop presentator Matthijs van Nieuwkerk hem tot de orde roept. "Theo, dit is beledigend! Je biedt nu je excuses aan! Ik vind het een grove opmerking!"

    Bekijk hier deel 1 en hier deel 2 van een spraakmakend gesprek.

    Bron : Telegraaf.nl

  5. #6180

    Standaard

    Geweldig dat Patricia op t einde ook even lekker onbewust bevestigd dat ze een aandachtshoer is. "Hier geniet ik nou van. Mensen lullen er over, dat is toch heerlijk?"

  6. #6181

    Standaard

    Nooit een fan geweest van Theo en nu heeft ie zeker afgedaan voor mij

  7. #6182

    Standaard

    Inderdaad Chris, wie is hier nu de aandachtstrekker...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  8. #6183

    Standaard

    Ik vind Theo een geweldig cabaretier, maar dit is wel erg grof. Maar goed, als je cabaretier bent ben je meestal niet helemaal in de haak en dat zie je hier helemaal in terug. Die opmerking over necrofilie ging echt te ver. In elk geval voor in een programma als DWDD. Dat hij deze opmerking gebruikt in een van zijn shows over een half jaar ofzo, dan denk ik dat het nog zou kunnen. Dan kijken en luisteren er alleen mensen die hem kennen en goed vinden, maar nu kijkt half Nederland, incl jeugdige kijkers, dan zeg je dit niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #6184

    Standaard

    Ik heb Theo normaal wel hoog zitten, maar dit was behoorlijk respectloos. Ik zit ook niet te wachten op foto's van Paay in de playboy, je hoeft ze natuurlijk niet te bekijken.

  10. #6185

    Standaard

    Theo Maassen is gewoon een beetje doorgeslagen en denkt dat hij als cabaretier alles maar kan zeggen. Feit blijft dat hoe je ook over Paay denkt ze toch maar wel op haar 60-ste zo'n lichaam heeft ongeacht hoe ze dat doet. Theo is gewoon jaloers omdat hij er zo afgeleefd utiziet.

  11. #6186

    Standaard

    Nee, Theo heeft wel gelijk dat ze een aandachtsgeile oma is. Jammere is dat dat als mosterd na de maaltijd komt want dat heeft Paay al lang toegegeven.

    En voor iedereen die zeikt over de foto's (ze staan al online) en ze niet willen zien. Ik vraag me af hoe die dat gaan doen als de eigen partner 60 is. Dat zal echt een stuk minder zijn....
    Laatst aangepast door Alexander D : 11-12-2009 om 09:31 Reden: typo
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #6187

    Standaard

    Gewoon je vriendin iedere keer weer inruilen voor een jonger model.

  13. #6188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Gewoon je vriendin iedere keer weer inruilen voor een jonger model.
    Die moet je dan eerst een hebben...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #6189

    Standaard

    Pas op he meneer D uit Ja. Ander huur ik Alex D even in om je klapjes te geven.

  15. #6190

    Standaard

    Hij ergerde zich mateloos aan het sterrengedrag van paay en omdat die hem geen hand gaf.
    Ik hou van grove humor, maar vond deze grap erg saai.

    Overigens was dat vrouwtje waar hij mee in dit was het nieuws zat wel meer een tof vrouwtje dan die paay.

  16. #6191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Hij ergerde zich mateloos aan het sterrengedrag van paay en omdat die hem geen hand gaf.
    Ik hou van grove humor, maar vond deze grap erg saai.

    Overigens was dat vrouwtje waar hij mee in dit was het nieuws zat wel meer een tof vrouwtje dan die paay.
    Zoals ze het NL elftal van 1956 opdreunde.... RESPECT!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #6192

    Standaard

    Ja, haha.
    Daar kregen Raoul en Theo een flinke minaret van...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  18. #6193

    Standaard

    En die Paay maar roepen dat ALLES echt is aan haar lichaam. Yeah right. En dan nog die hoofdredacteur van die Pleebooj. Wat een zielig schertsfiguur zeg. Stel je voor dat ie een exemplaar minder verkoopt van zijn necrofielenblad. Ik zou Paay als een natte hond m'n bed uit trappen en Maassen had haar gewoon flink bij de poot. Aandachtshoer die NIETS maar dan ook NIETS kan behalve ja...ik weet het eigenlijk niet eens wat ze doet haha. Redelijk zinloos figuur is het. Patricia Baay Baay.

  19. #6194

    Standaard

    ik kan begrijpen dat jongeren dit niks vinden, ikzelf word er ook niet warm van maar voor diegene die al wat langer meedraaien zal het vast eye-candy zijn
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #6195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ik kan begrijpen dat jongeren dit niks vinden, ikzelf word er ook niet warm van maar voor diegene die al wat langer meedraaien zal het vast eye-candy zijn
    Ìk ben bijna 40 maar geloof mij, ook ik wordt niet warm of koud van mevrouw Paaij hoor :razz:. Vroeger trouwens ook al niet, er zijn dames die mij meer kunnen bekoren.

  21. #6196

    Standaard

    Theo gister op Radio 1: "Mooi toch al die ophef, iedereen praat nu over mij"
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  22. #6197

    Standaard

    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  23. #6198

    Standaard

    :veryfunny::veryfunny:


  24. #6199

    Standaard

    'Demjanjuk reed jood dood'

    Uitgegeven: 14 december 2009 12:54 Laatst gewijzigd: 14 december 2009 12:54
    ULM/MÜNCHEN - Het Openbaar Ministerie (OM) in de Zuid-Duitse stad Ulm onderzoekt of John Demjanjuk in 1947 met zijn auto met opzet een jood heeft aangereden.

    © ANP

    Het slachtoffer kwam daarbij om het leven. Een woordvoerder van het OM bevestigde maandag een bericht daarover in de Duitse krant Bild Zeitung. Hij wilde niet zeggen of het slachtoffer inderdaad een jood was.
    Demjanjuk (89) staat op dit moment in München terecht. Als kampbewaker in het nazivernietigingskamp Sobibor in het huidige Polen zou hij betrokken zijn geweest bij de moord op 27.900 joden. Het proces wordt op 21 december voortgezet.

    Demjanjuk zou na de Tweede Wereldoorlog als chauffeur voor de geallieerden actief zijn geweest.
    Ik word hier toch wel zo moe van hè... Dit is gewoon zoeken om iets te vinden. Ik word echt triest van dit soort berichten. Waar zijn we nou helemaal mee bezig joh.... En hoe kan je een bewaker nou terechtstellen voor moord op 27.900 joden? Er is NIEMAND behalve die man zelf, die weet wat zijn rol was als bewaker. Misschien deed ie de poort wel open en dicht aan de voorkant van het kamp. Er wordt nu zo makkelijk gezegd van: als je wist wat er gebeurde, waarom ben je er dan niet mee gestopt? Er gaat ook echt geen lichtje branden bij mensen dat dat misschien wel helemaal geen optie was? Ja, stoppen en tegen de muur met je familie. Ik vind dit soort dingen echt triest. Gewoon te triest voor woorden. Oog om oog, tand om tand zeker? Alsjeblieft zeg. Kortzichtig. Echt waar.
    Laatst aangepast door Chris W : 14-12-2009 om 23:49

  25. #6200

    Standaard

    Ik slaap er niet slechter van hoor Chris, hoe eerder deze man opgeruimd is hoe beter...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 248 van 255 EersteEerste ... 148198238244245246247248249250251252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •