De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Digitaal opnemen en kijken

    Kun je met een Humax 5050c tegelijkertijd digitaal opnemen en digitaal kijken met digitale tv van Ziggo? Of kun je met die smartcard van Ziggo maar 1 ding tegelijk digitaal doen?
    Ik lees namelijk weleens dat dit door Ziggo niet mogelijk wordt gemaakt.

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Niemand ervaring met de Humax 5050c en Ziggo?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf Bekijk bericht
    Niemand ervaring met de Humax 5050c en Ziggo?

    Websiet van Ziggo zelf:

    https://www.ziggo.nl/#producten/tele...hd-ontvangers/

    Als het er even niet staat, klik dan op +voordelen Humax 5050C.

    Er staat nergens dat Ziggo de voordelen van dit apparaat weer teniet zou doen.

    Het is een Twintuner, je kunt naar 1 programma kijken en een ander opnemen, als je soms een gunstig kanaal hebt, dan kun je 2 kanalen opnemen en naar een derde kijken..... aldus de website
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf Bekijk bericht
    Niemand ervaring met de Humax 5050c en Ziggo?
    Heel goede ervaring...
    Is inderdaad mogelijk om naar 1 digitale zender te kijken en een andere op te nemen !
    (2 tuners aan boord)

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ik maak ook al geruime tijd gebruik van deze decoder.
    Je kunt inderdaad, als je gunstig kiest, 2 zenders opnemen en een nummer 3 kijken.

    Bij digitale tv zitten meerdere zenders op 1 frequentie, zgn transportbanden. Je kunt 2 verschillende transport banden tegelijk verwerken met de 5050c. Hierdoor is het mogelijk om dus 2 zenders op te nemen en vervolgens nog een van de andere zenders uit de betreffende transport banden waaruit je een zender opneemt te kijken.
    De decoder blokkeert bij het zappen vanzelf de zenders die je niet aan kunt tgv htet opnemen.

  7. #7

    Standaard

    Ik zie nu ook dat Ziggo een aanbieding heeft met de Cisco 8455DVB. Ik neem aan dat dat met deze PVR ook allemaal kan?

  8. #8

    Standaard

    Nee, niet helemaal.

    De Cisco kan maar een zender tegelijk opnemen zover ik het tot nog toe gehoord / gelezen heb.
    Verder werkt het interactieve deel niet echt lekker en gaat het opnemen ook in verhouding tot de Humax 5050 vaker mis. (Ook dit is naar verluid van anderen).
    Het is dan een aardige aanbieding bij het afsluiten van een Alles-in-1 abo maar ik zou er niet voor kiezen.

    Het gerucht gaat dat er een nieuwe interactieve decoder gaat komen, maar details hierover zijn bij mij in ieder geval nog niet bekend.

  9. #9

    Standaard

    Is toch de Cisco geworden en moet zeggen dat hij tot nu toe prima bevalt.
    Bedankt voor de reacties.
    Topic mag op slot.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •