De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goedkope Amerikaanse webshop voor Blu-Ray

    Kan er iemand mij vertellen wat een goedkope webshop is in Amerika ? Ik vind daar de doosjes vele beter dan in the UK en zeker de cover waar geen grote logo's opstaan.

    De enige winkels die ik tot nu ken zijn amazon.com, buy.com en axelmusic.com maar daar liggen de prijzen voor een blu-ray ook al direct tegen de €17à€18.


  2. #2

    Standaard

    dvdpacific.com heeft ook wel eens goede prijzen en verzending is altijd top.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Kan er iemand mij vertellen wat een goedkope webshop is in Amerika ? Ik vind daar de doosjes vele beter dan in the UK en zeker de cover waar geen grote logo's opstaan.

    De enige winkels die ik tot nu ken zijn amazon.com, buy.com en axelmusic.com maar daar liggen de prijzen voor een blu-ray ook al direct tegen de €17à€18.

    ebay.

    makkelijk met paypal betalen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ebay.

    makkelijk met paypal betalen.
    Ebay is natuurlijk wel een 'winkel' waar je soms erg veel geluk moet hebben wil je echt een koopje tegenkomen. Desondanks wel een prima winkel inderdaad.

  5. #5

    Standaard

    probeer eens www.inetvideo.com.
    Geen supergroot BR assortiment maar wel goedkoop.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  6. #6

    Standaard

    Hoi

    Ik zou graag bij inetvideo bestellen. Maar tot welk bedrag kan ik gaan ( inclusief verzendkosten naar Belgie) om geen importkosten te betalen?

    Mvg

  7. #7

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Amazon.com heeft deze week Black Friday sale.
    Paar vette koopjes deze week waaronder ook X-Men Wolverine op blu ray voor $9,99
    http://www.blu-ray.com/news/?id=3782

    Is enkel alleen geldig tijdens een soort van Happy Hour. Kan iemand mij vertellen hoelaat 8pm - 12am PST is vandaag op de 23e ??
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    Amazon.com heeft deze week Black Friday sale.
    Paar vette koopjes deze week waaronder ook X-Men Wolverine op blu ray voor $9,99
    http://www.blu-ray.com/news/?id=3782

    Is enkel alleen geldig tijdens een soort van Happy Hour. Kan iemand mij vertellen hoelaat 8pm - 12am PST is vandaag op de 23e ??
    Je kunt op http://wereldtijden.net/ kijken bij Pacific time.

    Op Amazon.com staat nu wel dat de verkoop over ongeveer 9 1/2 uur begint.

  11. #11

    Standaard

    Thanks man voor de tip!
    Dus als ik het goed begrijp gaat deze actie morgen om 05.00 uur Nederlandse tijd in?
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  12. #12

    Standaard

    Klok loopt onder het artikel..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •