Pagina 18 van 39 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 967 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colexco Bekijk bericht
    Ik koop zeer regelmatig bij play.com en heb een vraag over UK titels.
    Als ik bv HEAT neem staat er bij play.com niets vermeld over ondertitels maar bij amazon.uk weer wel, ook jullie bevestigen dat deze UK versie NL ondertiteling heeft.

    Vraag: als een UK titel via deze site en/of amazon.uk NL ondertitels heeft kan ik er dan blind van uit gaan dat als ik hem bij play.com koop deze ook NL ondertitels heeft?
    99 %

  2. #427

    Standaard

    Transformers 2: Revenge Of The Fallen (3 Discs) heeft NL subs brom play.com

  3. #428

    Standaard

    Cool dat de UK versie van Star Trek 11 ook NL subs heeft. Weer 1 voor op mijn lijst Ik had het niet eerder gelezen of opgevallen.

    Weet iemand toevallig of de UK versie van de Directors Cut van Watchmen ook NL subs zal bevatten?

  4. #429

    Standaard Gone with the wind

    DUI Gone with the wind (vom Winde verweht)

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    De kans was groot dat deze nederlandse ondertiteling ging bevatten!
    En het is dus nog steeds niet zeker dat deze ook daadwerkelijk NL-subs bevat...

  6. #431

    Standaard

    Waarschijnlijk wel, 't is een Paramount release en de Franse uitgave heeft ook NL subs.
    Niet dat dat het 100% bevestigd, maar gezien eerdere ervaringen met Paramount BD's zou dit voor mij voldoende bevestiging bieden.

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waarschijnlijk wel, 't is een Paramount release en de Franse uitgave heeft ook NL subs.
    Niet dat dat het 100% bevestigd, maar gezien eerdere ervaringen met Paramount BD's zou dit voor mij voldoende bevestiging bieden.
    Daar ging ik ook van uit!


  8. #433

  9. #434
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Ik zou dan eerder op deze review afgaan.

    http://www.dvdtimes.co.uk/CapsuleRev...2009/11#p71781

  10. #435

    Standaard pirates of the caribbean 1-3 box

    heb deze box gekocht bij zavvi.com op de site staat dutch subtitles maar alleen de 3de is nl ondertitelt

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door poli Bekijk bericht
    heb deze box gekocht bij zavvi.com op de site staat dutch subtitles maar alleen de 3de is nl ondertitelt
    Klopt deel 1 en 2 staan daarom ook niet in de lijst...

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik zou dan eerder op deze review afgaan.

    http://www.dvdtimes.co.uk/CapsuleRev...2009/11#p71781
    Heb de UK versie van Heat in bezit en kan nu dus voor 100% bevestigen dat deze NL sub's heeft,...al was het al voor 98% zeker
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #438

    Standaard

    De UK-versie van "True Blood - the first season" heeft geen Nederlandse ondertiteling, ondanks dat play.com anders vermeld.
    Laatst aangepast door airliner : 10-11-2009 om 21:52

  14. #439

    Standaard Bridget Jones'Diary

    UK Bridget Jones' Diary eigen bezit
    Ook in de aanbieding, zie Pricewatch

  15. #440

    Standaard

    UK uitgave van Forest Gump heeft NL subs, vandaag ontvangen en staat op de achterflap.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door airliner Bekijk bericht
    De UK-versie van "True Blood - the first season" heeft geen Nederlandse ondertiteling, ondanks dat play.com anders vermeld.
    Shit!! heb hem net besteld
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  17. #442

    Standaard

    Ik heb vandaag Dances with wolves ontvangen van Amazon.co.uk en deze heeft NL sub!

  18. #443

    Standaard

    Volgens amazon.co.uk heeft the proposal nederlandse subs, zowel de dvd-versie als de Blu-Ray versie. Kan iemand dat bevestigen?

    Tinker Bell and The Lost Treasure en Star Trek XI hebben nederlandse ondertiteling, zowel dvd als blu-ray, volgens amazon.co.uk. Bevestiging?
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 15-11-2009 om 18:26

  19. #444

  20. #445

    Standaard

    Transformers 2 Duitse uitgave heeft nl subs (bron: in bezit)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #446

    Standaard blu-world.co.uk?

    Kent iemand deze site?

    http://www.blu-world.co.uk

    Het betreft neem ik aan alleen UK blu-rays. Selecteer rechtsboven de gewenste subtitles en audio, en alleen deze disks worden getoond. Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar het is perfect georganiseerd.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferro Bekijk bericht
    Kent iemand deze site?

    http://www.blu-world.co.uk

    Het betreft neem ik aan alleen UK blu-rays. Selecteer rechtsboven de gewenste subtitles en audio, en alleen deze disks worden getoond. Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar het is perfect georganiseerd.
    Hele rits van specificaties en voor zover ik in een snelle blik heb kunnen kijken klopt het wel allemaal....wie weet is dit een goede graadmeter!

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chamillitary Bekijk bericht
    Tinker Bell and The Lost Treasure en Star Trek XI hebben nederlandse ondertiteling, zowel dvd als blu-ray, volgens amazon.co.uk. Bevestiging?
    Ik heb Tinkerbell van PLAY en die is nederlands gesproken en ook nederlands ondertiteld

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chamillitary Bekijk bericht
    Tinker Bell and The Lost Treasure en Star Trek XI hebben nederlandse ondertiteling, zowel dvd als blu-ray, volgens amazon.co.uk. Bevestiging?

    Voort vragen over nl-ot is deze thread gemaakt:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=68048

    Zodoende willen we deze threat leesbaar houden voor de OP.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #450

    Standaard

    US uitgave van Gone With the wind heeft ook NL subs! net uitgeprobeerd. het staat niet op de hoes maar ze staan er wel op
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 18 van 39 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •