De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Destination Trilogy (4 november)

    Enig idee of de extra's die op de dvd's stonden ook op de blu-ray staan? ijdele hoop denk ik, omdat RCV ze uitbrengt!!

  2. #2

    Standaard

    Informatie daarover is er nog niet. Ik verwacht echter dat het kale releases zullen zijn, zoals de andere blu-ray's van RCV/E1 Entertainment.

  3. #3

    Standaard

    Zolang de aspect ratio en het geluid maar okay zijn maakt het mij niks uit als het kale releases worden.
    Verknal het alsjeblieft niet met Blade en FD RCV!

  4. #4

    Standaard

    Het is een back catalog titel. Tot nu toe zijn alle back catalog titels bare bones releases. 1080p/i 24/50 met een DTS HD MA.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #5

    Standaard

    Zolang het geluid HD is, het beeld 1080/24p en de OAR van alle films kloppen vind ik het goed!

  6. #6

    Standaard

    Idem hier, al weet ik nog niet of deze erin komen.. deel 1 al iets te vaak gezien
    Maar 1080p en DTS HD is voor mij genoeg om te kunnen genieten van een film.. bonus geloof ik voort wel.

  7. #7

    Standaard

    Ik ving singalen op dat de Final Destination 4 3D word en ook op blu-ray.
    Iemand nog nieuws daarover?

  8. #8

    Standaard

    Warner brengt op 13 Januari 2010 de Final Destination in 2D en 3D uit op blu-ray met 1080P beeld en DTS-HD Master Audio 5.1 geluid.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #9

    Standaard

    Klopt, helaas betreft dit het Anaglyph systeem (rood-blauw) en niet de Trioscopics LP Systeem (groen-magenta).

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jkroon Bekijk bericht
    Klopt, helaas betreft dit het Anaglyph systeem (rood-blauw) en niet de Trioscopics LP Systeem (groen-magenta).
    Ik heb deze film twee keer in de bios gezien in 3D, dat zal wel lekker tegenvallen om hem dan thuis in 3D te gaan zien...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •