De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Mission Impossible

  1. #1

    Standaard Mission Impossible

    Bij DVDstore-Online: fl 39,99 / Euro 18,15

    Info: http://www.dvdstore-online.com/dvd_titels.htm

    Looptijd onbekend.

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicolas cage
    voor 15.95 bij bristol
    Je bedoelt zeker M:I-2?

    Overigens zal er op termijn wel een betere versie van 'Mission Impossible' (de eerste dus) uitkomen. De versie die nu in de handel is, is nogal kaal (geen extra's) en oud.

  5. #5

    Standaard

    sorry je hebt helemaal gelijk het was mi 2

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey

    Je bedoelt zeker M:I-2?

    Overigens zal er op termijn wel een betere versie van 'Mission Impossible' (de eerste dus) uitkomen. De versie die nu in de handel is, is nogal kaal (geen extra's) en oud.
    Op termijn?? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 1 maand of 2 jaar? Heb je enig idee hoelang dat zal zijn?

  7. #7

    Standaard Geen aanwijzingen voor

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap

    Op termijn?? Wat moet ik me daarbij voorstellen? 1 maand of 2 jaar? Heb je enig idee hoelang dat zal zijn?
    Geen idee, heb geen enkele concrete aanwijzing voor, dus niets over gehoord of gelezen.

    Ik zie alleen een trend waarbij maatschappijen met name kostbare, succesvolle films na een tijdje opnieuw uitbrengen in een betere uitvoering. Denk aan wat Buena Vista met de Bruckheimer-blockbusters ("Armageddon", "The Rock") deed en Warner met bijvoorbeeld "The Fugitive"

    De huidige uitgave is onaantrekkelijk, en verkoopt om die reden waarschijnlijk terecht slecht. Daarnaast steekt hij uiteraard ook slecht af bij de zeer complete uitvoering van M:I-2.

    Overigens weet ik niet of de laatste posts van deze thread in Pricewatch thuishoren. Mag van mij best naar een ander forum.

  8. #8

    Standaard

    Zag op de site van de FRS dat deel 1 & 2 nu voor 15,99€ verkrijgbaar zijn. Deel 1 heb ik tot nu toe nergens goedkoper zien liggen.

  9. #9

    Standaard

    En met je FRS kortingskaart zijn ze dus €14,39 per stuk. Beide gisteren meegenomen bij de FRS.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  10. #10

    Standaard

    Makro €11,31 incl.

  11. #11

    Standaard

    € 7,99 bij Correct Rotterdam.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  12. #12

    Standaard

    €9,95 bij de Hema kweet niet of die er nog is
    Mijn Dvd's...maar heb er in tussen veel en veeeeeel meer bij

  13. #13

    Standaard

    MM Utrecht €7,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Kruidvat 7,98

  16. #16

    Standaard

    Makro/Lukas Klamer t/m 26-9 7,14

  17. #17

    Standaard

    MM Rotterdam Alexander €5,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    MM Maastricht €4,99

  20. #20

    Standaard

    Boekenvoordeel 1,99 en 3 voor 4,95

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •