Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 688 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Van A-Z
    Apart:
    Criterions
    Masters of Cinema
    Blu Ray
    HD DVD
    tv series
    ongeveer hetzelfde alleen nog aparte Asian en muziek sectie en AE/BFI titels bijelkaar
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Van A-Z
    Apart:
    Criterions
    Masters of Cinema
    Blu Ray
    HD DVD
    tv series
    Ik ook. Daarnaast nog een paar andere reeksen bij elkaar, o.a. Quality Film Collection en Ghibli.

  3. #628

    Standaard

    Voor DVD en Blu Ray geldt ieder afzonderlijk: Eerst op distributeur, daarna op kleur/plaatsing logo's.

    Een aparte sectie met series, muziekdvd's en cabaret. Verder staan alle Simpsons discs en Cirque Du Soleil discs uitgestald op een plank. Enkele bijzondere uitgaven hebben ook een plank (Digibook, sets)
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 01-10-2009 om 12:04
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #629

    Standaard

    ik had ze in categorieën op alphabet met ieder een eigen nummer. maar ik snapte er op een gegeven moment zelf nix meer van
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  5. #630

    Standaard

    Omdat ik nog maar 69 Blu-Rays heb zet ik ze allemaal op alfabet. Als ik een box heb zet ik die ertussen met de kant dat je de doosjes kan zien. Als ik er wat meer heb zal ik die boxen ertussenuit halen. De enigste box die er niet tussenstaat is die van Planet Earth....


  6. #631

    Standaard

    Heb eigenlijk nog steeds niet echt een duidelijk systeem kunnen maken, en heb het maar op de volgende manier ingedeeld.

    Favoriete dvds en blu ray en hddvd in een kast
    Series op 2 wanden gevuld met wat andere boxen.
    En de rest op leuk, gekeken , nog te kijken en mogen weg stapels en of wand.

  7. #632

    Standaard

    Hoe ik het nu maar aan het indelen ben :

    1. Regiseur b.v: Tim Burton
    2. Film b.v: Da Vinci Code
    3. Genre: b.v: Aziatische Films

    Tot nu toe lukt het wel
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  8. #633

    Standaard

    Ik snap niet wat je bedoelt Rudy...

    Wellicht ben ik de enige, maar je kan toch niet op regisseur EN op titel EN op genre ordenen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Omdat ik nog maar 69 Blu-Rays heb zet ik ze allemaal op alfabet. Als ik een box heb zet ik die ertussen met de kant dat je de doosjes kan zien. Als ik er wat meer heb zal ik die boxen ertussenuit halen. De enigste box die er niet tussenstaat is die van Planet Earth....
    'nog maar', velen hebben er 0 of in ieder geval stukken minder
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #635

    Standaard

    Heb ze nu wat vreemd staan, maar werkt voor mij perfect aangezien alles nog maar in 1 kast staat:

    Bovenste laag = boxen en muziek dvd's
    Daaronder = Hitchcock collectie, QFC, Stanley Kubrick Collectie.
    Daaronder = Alle dvd's die ik nog niet gezien heb, geordend op duur van de film (bijv. 83 min links, 230 min helemaal rechts.)
    Daaronder = Alle films die ik wel gezien heb, van beste tot aan de minste, de gelijkwaardige films op alfabet.

    En moet zeggen dat, dat systeem prima bevalt!
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik snap niet wat je bedoelt Rudy...

    Wellicht ben ik de enige, maar je kan toch niet op regisseur EN op titel EN op genre ordenen?
    Mijn normale dvds zijn alleen gestorteerd op genre en dan op titel.

    Mijn boxsets etc. heb ik bv een hoekje van tim burton en een terminator hoekje en een matrix hoekje en ook weer een oliver stone hoekje en een aziatisch hoekje. Dus kortom dat zijn alle 3 de manieren waar ik op sorteer
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  12. #637

    Standaard

    Ik heb ze op genre staan en dan per genre van leuk naar minder leuk. Ik vind het zo goed te doen. Overigens heb ik 1 kastje (kunnen 100 dvd's in) waar ik al mijn beste/mooiste dvd's in heb staan, die ik vaak herkijk. Die staan dus niet op Genre.

    Beetje lastig voor anderen misschien, maar voor mij is dit de beste optie.. Heb het op heel veel verschillende manier gehad en dit werkt het beste voor mij.

  13. #638

    Standaard

    Ik heb alles alfabetisch staan. Mijn series staan apart op een kast op alfabet, met daar tegenaan wat blurays en metal cases, omdat de normale films niet meer in mijn stellinkje pasten.

  14. #639

    Standaard

    Ik heb 2 kasten naast elkaar staan, bovenop de kasten de complete verzamelboxen van Gilmore Girls, Charmed. Op de andere kast bovenaan de medische series : Greys en E.R.
    De planken daaronder gewoon series, die ik op thema heb gezet ( misdaad, drama, family, teen drama, etc etc.

    Onderste 2 planken van beide kasten zijn gevuld met films, keepcases naast elkaar en de luxere uitvoeringen bij elkaar en ook op volgorde van thema ( animatie, humor, etc )

  15. #640

    Standaard

    Gewone films: alfabetisch

    Apart:

    - Charlie Chaplin Collection (10)
    - Quality Film Collection (9)
    - Asia (16)
    - Stanley Kubrick (12)
    - Clint Eastwood (33)
    - Westerns (30, incl. CE)
    - Film Noir (41, incl. 3 boxen)
    - Oorlogsfilms (72)
    - Niet-engelstalige films (26, excl. asia)

  16. #641

    Standaard

    aparte plank voor: genres
    bij elkaar: arnold, bruce , sylvester, eddie murphy
    bij elkaar: special editions/steelbooks
    tv series apart
    aparte plank voor crappy dvds

  17. #642

    Standaard

    op alfabet en in 4 catagorieën

    muziek
    film
    tv
    cabaret

  18. #643

    Standaard

    Ik heb dvd's en blu-ray's apart staan.

    Ik sorteer op genre en de genres zet ik weer op alfabet. Dit vind ik persoonlijk het meest overzichtelijk.
    Verder ben ik kaartjes aan het maken die de grenzen van de genres weergeven!
    Dus: I actie ....allemaal actie.... actie I Thriller.... allemaal thrillers.... Thriller I Comedy etc. etc.

    Series zijn bij mij ook een apart genre!

    Achja ieder zijn eigen manier van sorteren maar wel leuk om te lezen hoe sommige het doen :P

  19. #644

    Standaard

    uiteraard zijn er verschillende manieren,maar waarom dvd's scheiden van de bd's?
    dan krijg je elke categorie toch 2 keer?
    ik heb verschillende catergorieen(films/music/cabaret/tv series/sport-wrestling/ed.)maar ga niet voor en dvd's en bd's scheiden.film(of serie..) is een film ...op welk format het dan ook is uitgebracht(vhs/dvd/bd)

  20. #645

    Standaard

    Klopt! Maar ik heb gewoon een aantal "kasten" waar ik mijn collectie in zet. En aangezien ik de planken net 1,5cm boven het hoesje hang bij de dvd's (ivm stof en dat ik er nog wel boxen in kwijt kan) En bij de blu-ray's de planken lager kunnen scheid ik mijn 2 collecties

    Maar dat vind jij... en film is een film maar ik niet!

  21. #646

    Standaard

    ik kom er zelf nietmeer uit en mijn kast komt er volgende week al aan
    het enige wat zeker een plek heeft zijn de Yvie-films
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  22. #647

    Standaard

    Heb mijn tv series netjes serie bij serie
    de Harry Potters,Star wars & Lord of the rings staan netjes op volgorde en bijelkaar,en de rest van de dvd's staan lekker doorelkaar..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  23. #648

    Standaard

    Ik heb het op zwart tegen de andere kleuren gesorteerd en daarna op filmhuis.

    Wil het binnen het filmhuis nog op alfabet gaan zetten maar het probleem is dat de planken overvol zitten en dat de tweede rangs tot 89ste rank films naar achter worden gebonjourd.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  24. #649

    Standaard

    - Alle normale films staan op alfabet in 8 benno's
    - TV-series, cabaret en boxen staan apart in de tv kast (expedit)
    - giftsets staan bovenop de tv kast
    - muziekdvd's in een aparte (staande) benno
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  25. #650

    Standaard

    Heb nu ± 120 Br's dus alles staat op Alfabet, maar met me oude DVD collectie ± 500 had ik alles op filmmaatschappij gesorteerd en dan op alfabet.. Boxxen allemaal apart. Dit ga ik met me Br collectie ook doen, maar eerst nog ff uitbreiden

Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •