Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 126 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    2012 is maar een jaartal, waarmee helemaal geen profetieen aan gerelateerd zijn aan de bijbel. Dat de Armageddon komt is een feit, want alles wat in de bijbel over de laatste dagen, deze dagen dus, staat komt tot op de korrel toe uit.

    2012 is 2012
    Nee het heeft wel degelijk een betekenis. Verdiep je er maar eens in. Als je van games houdt moet je AC ook maar eens in verdiepen. Er zit best veel achter dit jaartal. Tevens geloof ik zelf niet in al die onzin maar vind het wel leuk om te lezen allemaal.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Als we hier tegenwoordig al over gaan klagen kijk dan maar helemaal geen films van 20 jaar geleden met special effects. Die zien e rhelemaal nep uit tegenwoordig. CGI vind ik een verheerlijking voor films met SE
    Kijk bijv. eens naar 2001, een film van 40 jaar oud. Daar vind ik de SFX overtuigender dan in 2012.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #53

    Standaard

    In verband met de film is er een site opgezet om het hele 2012 verhaal extra "geloofwaardigheid" mee te geven.
    Volgens de site, opgericht door the IHC, zullen er in 2012 diverse gebeurtenissen plaatsvinden waardoor de volledige mensheid ten onder gaat. gelukkig houdt de IHC een loterij, om iedereen een gelijke kans te geven op overleving.
    Ge kunt u dus maar beter inschrijven ...
    http://www.instituteforhumancontinuity.org



    ps. Hopelijk is de film geloofwaardiger dan de site

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  5. #55
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Alleen jammer dat de CGI er weer ondermaats uitziet, net als in 10,000BC.
    Juist het enige pluspunt van de films van Emmerich (overweldigend spektakel) wordt hiermee ondermijnd.
    Eehhh....zag de trailer in de bios en ik moet zeggen....het zag er juist heel erg indrukwekkend uit. Kan wel een geinige cgi-no-brainer worden. Ik stelde me de film al voor op Blu Ray. Vond de special effects dus eigenlijk zeer gaaf gedaan, alles ging werkelijk aan gort....heerlijk.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Eehhh....zag de trailer in de bios en ik moet zeggen....het zag er juist heel erg indrukwekkend uit. Kan wel een geinige cgi-no-brainer worden. Ik stelde me de film al voor op Blu Ray. Vond de special effects dus eigenlijk zeer gaaf gedaan, alles ging werkelijk aan gort....heerlijk.
    Het zag er inderdaad behoorlijk goed uit

  8. #58

    Standaard

    Sony Rolls Out 2012 Roadblock- October 1

    24 September 2009 12:36 PM, PDT | HollywoodNorthReport.com | See recent HollywoodNorthReport.com news »
    Sony is prepping the largest marketing 'roadblock' ever to promote the Vancouver-lensed feature 2012 (working title Farewell Atlantis), directed by Roland Emmerich. A 2-minute sneak peek of the disaster movie will air simultaneously on 450 TV outlets in North America, Oct. 1. Comcast will launch a multimillion-dollar campaign, airing on ABC, NBC and CBS, 89 cable networks, local stations in the top 70 markets and Spanish-language networks. Fans will be able to view an extended five-minute scene, after the roadblock on Fancast . Cast of 2012 includes actors John "The Grifters" Cusack, Amanda Peet, Thandie Newton, Oliver Platt, Chiwetel Ejiofor and Woody "Cheers" Harrelson. In the film a global 'cataclysm' occurs, leading to the end of the world, with survivors struggling for their lives. The film is inspired by the ancient Mayan culture that predicted a doomsday event will occur sometime in the year 2012, during the northern hemisphere's winter solstice. 2012 will be released November 13, 2009.

    Bron: 2012 imdb pagina
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  9. #59

    Standaard

    5 minuten en 30 seconden uit de film:

    http://www.youtube.com/watch?v=eZxBYItj2sM
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    5 minuten en 30 seconden uit de film:

    http://www.youtube.com/watch?v=eZxBYItj2sM

    Hoe ziek is die clip!! puur popcorngenot gaat deze film worden.
    Een lekkere No-Brainer die ik zo vroeg mogelijk wil zien.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brlggs Bekijk bericht
    Hoe ziek is die clip!! puur popcorngenot gaat deze film worden.
    Een lekkere No-Brainer die ik zo vroeg mogelijk wil zien.
    Ik ga volledig akkoord met je! En al hetgeen dat in die 5 minuten getoond word en eigenlijk in het echt niet kan, vind ik helemaal niet erg.

    Deze film ga ik bekijken voor al de special effects, niet voor een verhaal. Roland Emmerich is nu zelfs de nummer 1 in vernieling.

    Voor 2012 was dat uiteraard Michael Bay.
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  12. #62

    Standaard

    Clips op het net zien er goed uit, ik ben benieuwd! 10.000 BC vond ik hele slechte CGI hebben, hopelijk doen ze het deze keer beter.

  13. #63

    Standaard

    O. Mijn. God.




    Wát een bullshit. Als dit geen grap is, dan is het wel heel slecht geprobeerd.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    O. Mijn. God.




    Wát een bullshit. Als dit geen grap is, dan is het wel heel slecht geprobeerd.


  15. #65

    Standaard

    Kom op! Het is toch een grote grap? Zie ze dan met limo en vliegtuigje dwars door de Apocalyps vliegen! Ok, eyecandy, maar de YEAHRIGHT!-factor is zo onvoorstelbaar hoog dat ik gewoon niet onder de indruk ben.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  16. #66

    Standaard

    Ik ga naar 2012 voor de massale destructie die we gaan zien in deze film, niet voor dingen die eigenlijk niet kunnen en toch kunnen.

    HET IS FILM en daarin is ALLES mogelijk!
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  17. #67

    Standaard

    De illusie moet wel werken. In dit geval lijkt het eerder een klucht. En dat is om te lachen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    De illusie moet wel werken. In dit geval lijkt het eerder een klucht. En dat is om te lachen.
    Deze film is er een waar jij in ieder geval met een grote boog omheen moet lopen. Alhoewel...je post wel graag in dit topic
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #69

    Standaard

    Zie het als een erg sloom gesprek. Bestaat toch ook uit vraag, antwoord, actie, reactie... Misschien leuk om te kijken als je stoned bent, of in 3D.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    De illusie moet wel werken. In dit geval lijkt het eerder een klucht. En dat is om te lachen.
    Daarom is het ook een Emmerich film
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #71

    Standaard

    Nieuwe trailer met MJ's This Is It:

    MTV announced today there will be a new special 2012 trailer premiering before the Michael Jackson movie This Is It. It will feature new cuts from the movie and Adam Lambert's music video for Time For Miracles.

    Duur van de film:

    Run time: 158 minuten

    Bron voor beide: IMDb
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  22. #72

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Roffa
    Als we hier tegenwoordig al over gaan klagen kijk dan maar helemaal geen films van 20 jaar geleden met special effects. Die zien e rhelemaal nep uit tegenwoordig. CGI vind ik een verheerlijking voor films met SE
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Kijk bijv. eens naar 2001, een film van 40 jaar oud. Daar vind ik de SFX overtuigender dan in 2012.
    2001: A Space Odyssey is dan ook een grote uitzondering op de regel, want de special effects van alle andere films van 20 jaar en ouder zijn echt niet zo mooi als in 2012. Bovendien gaat in 2001: ASO de wereld niet aan gort. Dat hadden ze in die tijd echt niet overtuigender kunnen brengen dan dat ze dat nu in 2012 doen. In 2012 leggen ze de lat voor hun eigen special effects gewoon heel hoog, door te kiezen voor destructie op grote schaal. Dat kan ik wel waarderen, ook als de beelden niet op ieder moment volledig overtuigen.
    Laatst aangepast door Rohim : 16-10-2009 om 13:46

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Iedereen die leest dit nou, en dus flopt de film
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #75

    Standaard

    Dus binnenkort staat er op de posters:
    NOW WITH EXTRA BULLSHIT!

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •