De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ran r2 NL 'geen nederlandse sub'?!?

    Ik heb zojuits Ran bij de mediamarkt gekocht en ik kom erachter dat ik de nederlandse ondertiteling niet kan gebruiken.

    Het startmenu is een verdeling van duits, engels en nederlands, en alleen bij het nederlandse menu is er geen taal/ondertiteling mogelijk te wijzigen.

    De geldt ook voor de ondertiteling knop op de afstandbediening.

    Iemand dezelfde dvd toevallig gekocht?

    Het gaat om deze versie:



    Update: Ik merk op dat hij op de pc wel Nederlandse subs laat zien. Op de dvd-speler is dit Engels.
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 31-08-2009 om 17:53

  2. #2

    Standaard

    Ran is een uitgave van Studio Canal/Universal. Bij zowat alle Studio Canal/Universal-titels heb je geen vrije mogelijkheden wat het kiezen van ondertitels en audio betreft. Je krijgt alleen (geforceerde) Nederlandse ondertitels als je bij het opstarten voor Nederlands kiest. De film wordt dan vertoond in het Japans. Kies je voor Engels dan zijn er geen (Nederlandse) ondertitels beschikbaar en is de film in het Engels.

    Je kunt de film dus niet bekijken in het Engels met Nederlandse ondertitels of in het Japans zonder ondertitels.

    Lees de tweede alinea onder het kopje Geluid van deze recensie:
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=1669

  3. #3

    Standaard

    Dit snap ik, maar dat is dus niet het geval. Ik kies in het introscherm voor 'de Nederlandse optie. Dus japanse taal met nederlandse subs. Maar alsnog krijg ik engelse subs.

  4. #4
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Als ik het mij goed herinner heeft Disc2 (met de documentaire) geen NL ondertiteling. Disc1 met de film heeft wel NL ondertiteling.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •