Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 145 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik heb gezien dat X-men nu ook in Nederland uitgebracht gaat worden. Wel weer 2 discs per seizoen maar later dit jaar zou er een complete box moeten verschijnen. Ook zal later dit jaar Spider-man en de Hulk volgen. Prijzen nog niet bekend maar zo rond de € 15,- denk ik.
    uh, uh, It's a dinosaur

  2. #102

    Standaard

    The Incredible Hulk: S1 P1 (R2UK) nu € 4,99 bij cdwow.nl (exclusief kortingscodes)

    *click*


  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ik heb gezien dat X-men nu ook in Nederland uitgebracht gaat worden. Wel weer 2 discs per seizoen maar later dit jaar zou er een complete box moeten verschijnen. Ook zal later dit jaar Spider-man en de Hulk volgen. Prijzen nog niet bekend maar zo rond de € 15,- denk ik.

    Bron?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ik heb gezien dat X-men nu ook in Nederland uitgebracht gaat worden. Wel weer 2 discs per seizoen maar later dit jaar zou er een complete box moeten verschijnen. Ook zal later dit jaar Spider-man en de Hulk volgen. Prijzen nog niet bekend maar zo rond de € 15,- denk ik.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Bron?
    Ja dat zou ik wel willen weten....

  5. #105

    Standaard

    ik zie alleen een re release voor seizoen 1, en een release van seizoen 2. allemaal losse dvds, dus
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #106

    Standaard

    Op de website van ClearVision (alleen met Internet Explorer goed te bekijken) staat ook de release voor seizoen 3 deel 1 (vooralsnog enkel in UK)

    PS
    en natuurlijk Spiderman


    direct link

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Ziet er leuk uit.
    Vooral de Spidey en X-Men series zou ik nog wel 's willen aanschaffen.
    De Phoenix afleveringen en de Secret wars vond ik vroeger erg cool.
    Het blijft erg vervelend dat ze het niet in complete seizoensboxen uitbrengen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #109

    Standaard

    Voor de geinteresseerden: op eBay staat een box van X-Men Seizoen 1 en 2 te koop voor 38 euro (incl. verzenden). Wel snel zijn, er zijn er nog 9 (van de 15) beschikbaar. Deze box is niet in NL uitgegeven, maar heeft wel NL subs.
    Laatst aangepast door imp : 06-05-2009 om 09:12

  10. #110

    Standaard

    Heb vandaag seizoen 2 gekocht van de x-men serie en ik kan er maar 1 ding overkwijt.
    OMG... Te hilarisch
    buitenkant ziet er super verzorgt uit.
    Maar dan... je maakt het hoesje open en ziet dat de dvd gewoon een onbedrukte dvd is, wat heel veel lijkt op een dvd die je koopt om er iets op te branden...
    Dan staat er op de voorkant en achterkant nog meer dingen waardoor je eerst denkt, cool... maar het is allemaal verzonnen.
    Geen inlay met uitleg per episode, maar ook niet een top trump deck van de collect a marvel serie.
    Ben best instaat om me dvd's terug te brengen naar de MM....

    DirkieX

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkiej18 Bekijk bericht
    Heb vandaag seizoen 2 gekocht van de x-men serie en ik kan er maar 1 ding overkwijt.
    OMG... Te hilarisch
    buitenkant ziet er super verzorgt uit.
    Maar dan... je maakt het hoesje open en ziet dat de dvd gewoon een onbedrukte dvd is, wat heel veel lijkt op een dvd die je koopt om er iets op te branden...
    Dan staat er op de voorkant en achterkant nog meer dingen waardoor je eerst denkt, cool... maar het is allemaal verzonnen.
    Geen inlay met uitleg per episode, maar ook niet een top trump deck van de collect a marvel serie.
    Ben best instaat om me dvd's terug te brengen naar de MM....

    DirkieX
    Kun je wat foto's maken?

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkiej18 Bekijk bericht
    Heb vandaag seizoen 2 gekocht van de x-men serie en ik kan er maar 1 ding overkwijt.
    OMG... Te hilarisch
    buitenkant ziet er super verzorgt uit.
    Maar dan... je maakt het hoesje open en ziet dat de dvd gewoon een onbedrukte dvd is, wat heel veel lijkt op een dvd die je koopt om er iets op te branden...
    Dan staat er op de voorkant en achterkant nog meer dingen waardoor je eerst denkt, cool... maar het is allemaal verzonnen.
    Geen inlay met uitleg per episode, maar ook niet een top trump deck van de collect a marvel serie.
    Ben best instaat om me dvd's terug te brengen naar de MM....

    DirkieX
    Das raar,

    Ik heb namelijk compleet seizoen 1 en seizoen 2 ook bij de MM in Den Haag gekocht.
    En alle sets, waren voorzien van opdruk op de schijfjes en de bijhorende Trump cards.
    Lijkt wel of je een kopie te pakken heb?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Voor de geinteresseerden: op eBay staat een box van X-Men Seizoen 1 en 2 te koop voor 38 euro (incl. verzenden). Wel snel zijn, er zijn er nog 9 (van de 15) beschikbaar. Deze box is niet in NL uitgegeven, maar heeft wel NL subs.
    Heeft iemand enig idee hoe deze box er van binnen uitziet? Keepcases, inlays, kaarten etc?
    uh, uh, It's a dinosaur

  14. #114

    Standaard

    Als ik van de week ff tijd heb maak ik wel een paar foto's maar toch best raar als ik een kopie zou hebben...

  15. #115

    Standaard

    Ik heb de box mwt seizoen 1&2 binnen. Goeie koop voor € 27,- met alle vier de keepcases in een kartonnen hoes.
    uh, uh, It's a dinosaur

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ik heb de box mwt seizoen 1&2 binnen. Goeie koop voor € 27,- met alle vier de keepcases in een kartonnen hoes.
    Waar?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #117

    Standaard

    ze zijn onder ander te koop bij Mediamarkt Utrecht, ook ruim op voorraad en word zelfs op een tv uitgezonden
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  18. #118

  19. #119

    Standaard

    Seizoen 3 en 4 worden binnenkort in Amerika uitgebracht. Seizoen 5 (en waarschijnlijk een complete set) worden begin volgend jaar of zelfs al eind dit jaar uitgebracht.

    In Engeland vind ik het nog een beetje rommelig gaan, dus ik wacht netjes tot er ergens een complete set verschijnt, maar de grootste kans op dit moment is dat dat in Amerika gaat zijn...
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #120

    Standaard

    Ik heb ooit al eens toen ik in Duitsland was een DVDtje gekocht met de 5 episodes van The Phoenix Saga (uit X-men:TAS), dat is het merendeel van "Seizoen 3 deel 1". Ik denk dat ik de rest van die serie ook maar eens ga aanschaffen..

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper Janssen Bekijk bericht
    Ik heb ooit al eens toen ik in Duitsland was een DVDtje gekocht met de 5 episodes van The Phoenix Saga (uit X-men:TAS), dat is het merendeel van "Seizoen 3 deel 1". Ik denk dat ik de rest van die serie ook maar eens ga aanschaffen..
    Heb die ook, is toen hier (BE & NL) ook verschenen!

  22. #122

    Standaard

    Ik zag bij Media Markt nu ook Spider-man TAS seisoen 1 liggen voor € 20,-
    Op Amazon.co.uk hebben ze seizoen 2 ook al.
    http://www.amazon.co.uk/New-Spider-M...f=pd_cp_d_h__2
    wordt ook genoemd is pricewatch sectie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=68442
    uh, uh, It's a dinosaur

  23. #123
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    vandaag de box van x-men s1 en 2 gekocht via e-bay.
    http://cgi.ebay.nl/THE-X-MEN-COMPLET...d=p3286.c0.m14

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    vandaag de box van x-men s1 en 2 gekocht via e-bay.
    http://cgi.ebay.nl/THE-X-MEN-COMPLET...d=p3286.c0.m14
    Mooi, dan heb je ook gelijk de 2 beste seizoenen van die serie.. Moet ik ook nog aanschaffen, thanks for reminding

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    vandaag de box van x-men s1 en 2 gekocht via e-bay.
    http://cgi.ebay.nl/THE-X-MEN-COMPLET...d=p3286.c0.m14
    had die box nou nl-subs?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •