Pagina 18 van 49 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1217 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Net gezien maar dat is hem niet. Ik weet nou uberhapt niet zeker of het een parodie was op Twilight Zone, maar er zit op de vleugel van een vliegtuig een clown of een aap met een hoedje op. Iemand enig idee wat het is. Was wel een tekenfilm, denk ik.
    Johnny Bravo

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Johnny Bravo
    Ongelooflijk. Dat was hem inderdaad. Is echte vele jaren geleden dat ik die voor het laatst gezien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #428

    Standaard

    Allen,
    ik ben ook op zoek naar een filtitel. Ooit op tv gezien. een korte beschrijving:
    In het begin kloppen wat gestrande jongeren aan bij een huis waar een gezin woont met een klein jongetje. Later blijkt dat dit gezin is uitgemoord, kennelijk door de gestrande groep jongens. Het jongetje heeft het overleefd. Een paar jaar later wordt het stadje opgeschrikt door een aantal moorden. De sherrif die de moorden onderzoekt blijkt later de dader te zijn die wraak neemt op de moordenaars van zijn ouders, want inderdaad: hij was het kleine jongetje uit het begin.

    Wie kan mij helpen aan de titel?

  4. #429

    Standaard

    Ben op zoek naar een titel; typische amerikaanse film met jongeren die baseballen. Dan op een dag als ze aan het baseballen zijn komt de ball terecht bij een grote hond waar ze bang zijn, zo beleven ze allerlei avonturen op bijv. de kermis waar ze allemaal kotsen en een scene waarbij een jongen zich laat verdrinken om door een meisjes redings werker zijn eerste kus te krijgen.. ik dacht iets met 3 of baseball iets maar kom niet meer op de titel naam..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ben op zoek naar een titel; typische amerikaanse film met jongeren die baseballen. Dan op een dag als ze aan het baseballen zijn komt de ball terecht bij een grote hond waar ze bang zijn, zo beleven ze allerlei avonturen op bijv. de kermis waar ze allemaal kotsen en een scene waarbij een jongen zich laat verdrinken om door een meisjes redings werker zijn eerste kus te krijgen.. ik dacht iets met 3 of baseball iets maar kom niet meer op de titel naam..

    The Sandlot 1...of 2...of 3....

    http://www.imdb.com/title/tt0108037/

  6. #431

    Standaard

    Yep, The Sandlot.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  7. #432

    Standaard

    Hey mensen, ben ook opzoek naar de titel van een film. Heb de film een hele tijd geleden gezien.

    Ik geloof dat het een soort van horror is. Mens(en) zit opgesloten in een soort van kelder. Maar alles word live uitgezonden op het internet. Hoe meer mensen er naar het martelen op internet kijken hoe sneller de persoon dood gaat. (Zoiets was het geloof ik).

    Misschien is het niet genoeg maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deeii Bekijk bericht
    Hey mensen, ben ook opzoek naar de titel van een film. Heb de film een hele tijd geleden gezien.

    Ik geloof dat het een soort van horror is. Mens(en) zit opgesloten in een soort van kelder. Maar alles word live uitgezonden op het internet. Hoe meer mensen er naar het martelen op internet kijken hoe sneller de persoon dood gaat. (Zoiets was het geloof ik).

    Misschien is het niet genoeg maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Dat is Untraceable:
    http://www.imdb.com/title/tt0880578/

  9. #434

  10. #435

    Standaard

    Untracable, dat is hem inderdaad!
    Bedankt!

  11. #436

    Standaard

    Haha ironisch dat deze filmtitel voor jou ontraceerbaar bleek
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Haha ironisch dat deze filmtitel voor jou ontraceerbaar bleek
    Haha inderdaad, nu je het zegt.

  13. #438

    Question help titel nodig

    hallo

    ik zoek een titel van een miniserie die voor jaren terug op televisie was.
    in deze serie ging het verhaal om een groep soldaten die voor noord amerika vochten en gevangen genomen werden door militairen of de south. ze werden gevangen gezet in een houten gevangenis waar een beekje doorstroomde. in deze gevangenis gebeurde eigenlijk alles onderling wat niet verboden is.(moord beroving etc).

    weet iemand hoe deze film/miniaserie heet.

    alvast bedankt

    Mark

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mhofstee Bekijk bericht
    hallo

    ik zoek een titel van een miniserie die voor jaren terug op televisie was.
    in deze serie ging het verhaal om een groep soldaten die voor noord amerika vochten en gevangen genomen werden door militairen of de south. ze werden gevangen gezet in een houten gevangenis waar een beekje doorstroomde. in deze gevangenis gebeurde eigenlijk alles onderling wat niet verboden is.(moord beroving etc).

    weet iemand hoe deze film/miniaserie heet.

    alvast bedankt

    Mark
    The Deer Hunter?

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mhofstee Bekijk bericht
    wat niet verboden is.(moord beroving etc).
    niet verboden?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #441

    Standaard

    hallo

    ik ben op zoek naaar een film die ik jaren geleden heb gezien. ik herinner me een groep bandieten die een vliegtuig gingen overvallen en goud staven uit dat vliegtuig hebben gestolen.
    ik herinner me ook dat het een groep mannen was met een vrouw die als een blok aan het been met hun mee ging. daarom dacht ik dat het bandits was maar die is het niet.
    weet iemand welke film ik bedoel?

    groetjes Thierry

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movie-freak Bekijk bericht
    hallo

    ik ben op zoek naaar een film die ik jaren geleden heb gezien. ik herinner me een groep bandieten die een vliegtuig gingen overvallen en goud staven uit dat vliegtuig hebben gestolen.
    ik herinner me ook dat het een groep mannen was met een vrouw die als een blok aan het been met hun mee ging. daarom dacht ik dat het bandits was maar die is het niet.
    weet iemand welke film ik bedoel?

    groetjes Thierry
    hallo

    Bedoel je soms: Heist (2001)

    http://www.imdb.com/title/tt0252503/

  18. #443
    Junior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    denderleeuw, belgie

    Standaard Britse film

    hey iedereen,

    Ik zoek de titel van een film die ik jaren geleden gezien heb.
    Het is geloof ik een Britse film over een jongeman die met chemicaliën bezig is om zo het mooiste object ter wereld te maken (iets van een zwarte diamant) maar het lukt hem niet en hij gebruikt de stoffen om mensen te vergiftigen. op het einde komt ie voor een tweede keer in de gevangenis waar hij zelfmoord pleegt.

    Ik heb al ongelooflijk veel gezocht, maar helaas nog niks gevonden.

    Als iemand het weet, ben ik je ongelooflijk dankbaar.

    Mvg Dimitri

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jonz Bekijk bericht
    hey iedereen,

    Ik zoek de titel van een film die ik jaren geleden gezien heb.
    Het is geloof ik een Britse film over een jongeman die met chemicaliën bezig is om zo het mooiste object ter wereld te maken (iets van een zwarte diamant) maar het lukt hem niet en hij gebruikt de stoffen om mensen te vergiftigen. op het einde komt ie voor een tweede keer in de gevangenis waar hij zelfmoord pleegt.

    Ik heb al ongelooflijk veel gezocht, maar helaas nog niks gevonden.

    Als iemand het weet, ben ik je ongelooflijk dankbaar.

    Mvg Dimitri
    The Young Poisoner's Handbook (1995).
    http://www.imdb.com/title/tt0115033/

  20. #445
    Junior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    denderleeuw, belgie

    Standaard

    heeeeeeeerlijk, de max !!!

    heel erg bedankt

    gtz Dimi

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    hallo

    Bedoel je soms: Heist (2001)

    http://www.imdb.com/title/tt0252503/

    jah dat is hem volgens mij

    bedankt

  22. #447

    Unhappy welke film? Nog een poging

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blank_disk Bekijk bericht
    Allen,
    ik ben ook op zoek naar een filtitel. Ooit op tv gezien. een korte beschrijving:
    In het begin kloppen wat gestrande jongeren aan bij een huis waar een gezin woont met een klein jongetje. Later blijkt dat dit gezin is uitgemoord, kennelijk door de gestrande groep jongens. Het jongetje heeft het overleefd. Een paar jaar later wordt het stadje opgeschrikt door een aantal moorden. De sherrif die de moorden onderzoekt blijkt later de dader te zijn die wraak neemt op de moordenaars van zijn ouders, want inderdaad: hij was het kleine jongetje uit het begin.

    Wie kan mij helpen aan de titel?
    Is er werkelijk niemand die mij kan helpen?

  23. #448

    Standaard

    Hoe lang is het geleden dat je die op tv hebt gezien?

    hoe zag de hoofdrol speler er uit?

    engels waarschijnlijk, maar USA, UK. AUS?

    elke info zou nuttig kunnen zijn.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    Hoe lang is het geleden dat je die op tv hebt gezien?

    hoe zag de hoofdrol speler er uit?

    engels waarschijnlijk, maar USA, UK. AUS?

    elke info zou nuttig kunnen zijn.
    Ik dacht dat het Tom Skerrit was of iemand die veel op hem lijkt. Het was volgens mij een amerikaanse film. Ik heb al op IMDB gekeken naar alle Tom Skerrit films, maar geen van de films lijkt op wat ik heb gezien, dus waarschijnlijk was het geen Tom Skerrit.

  25. #450

    Standaard

    ik was pas een dolby setje testen bij de BCC en daarvoor gebruikte ze een film fragment

    Het was een japanse(iig oosters) film met een samurai ofzo in een ronde cirkel
    eerst wat gepraat, daarna gooit hij een drink bakje omhoog, begint rond te springen/slaan en laat dan het bakje weer op het puntje van zijn zwaard landen.

    enkele secondes later beginnen 1 voor 1 allemaal rollen met bamboe waarvan die cirkel gemaakt was los te schieten en stort uiteindelijk heel de cirkel in.

    Iemand?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

Pagina 18 van 49 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •