Pagina 55 van 67 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    De laatste tijd gaat het weer redelijk snel (bestellingen met een week binnen), al wacht ik op mijn laatste bestelling dan alweer langer dan een week. Wel matig vind ik die die dunne kartonnen wikkels die ze tegenwoordig als verpakking gebruiken. Bijna elke digipak komt gedeukt aan en de vorige bestelling bevatte een volledig gebarste keepcase... Is natuurlijk transportschade, en niet direct de schuld van Play, maar kan deels voorkomen worden door een betere verpakking zoals bubbelenveloppen te gebruiken.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #1352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole_online Bekijk bericht
    Mijn ervaring met play.com is nu erg goed.Hopelijk komt mijn tweede bestelling net zo goed binnen als de eerste. De prijzen van de dvdboxen zijn echt super. Ik heb supernatural seizoen 1, 2 en 3 kunnen kopen voor 15 euro per stuk.

    Dvdblah daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat een betrouwbare website?
    Ik zweer bij Blahdvd. Al 10 x besteld en alle 10x binnen 3 dagen binnen.

    Ze versturen ook vanuit zwitserland.

    Blahdvd : TOP !

  3. #1353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Ik zweer bij Blahdvd. Al 10 x besteld en alle 10x binnen 3 dagen binnen.

    Ze versturen ook vanuit zwitserland.

    Blahdvd : TOP !
    Volgens mij is dvd.co.uk de zelfde firma.
    Sturen ook vanuit Zwitserland, met een gelijkaardige site en prijzen en ook binnen 3 dagen in huis
    Naast Amazon blijft deze voor mij de betrouwbaarste shop


    Ik heb onlangs sinds lange tijd weer eens iets bij Play besteld, en dat is inmiddels al weer bijna 2 weken onderweg.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    ik koop bijna nooit meer iets bij play. Slechte verzending traag en altijd slecht verpakt.
    Ik heb te vaak dingen beschadigd binnen gekregen en 3 weken wachten voordat het binnnenkomt vind ik ook niet leuk!
    Dat is wel erg lang! Stond er bij je account informatie wel dat de dvd's opgestuurd waren? Onze post maakt er namelijk af en toe ook wel een potje van.

    Ik zweer bij Blahdvd. Al 10 x besteld en alle 10x binnen 3 dagen binnen.

    Ze versturen ook vanuit zwitserland.

    Blahdvd : TOP !
    Okee bedankt zal daar ook even kijken. Wat ik wel okee vind bij play.com is dat het inclusief verzendkosten is.
    Laatst aangepast door Nicole_online : 28-07-2009 om 17:29
    "I know, Vaughn. I know. We'll find each other. We always find each other." - Sydney to Vaughn in Alias

  5. #1355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Ik zweer bij Blahdvd. Al 10 x besteld en alle 10x binnen 3 dagen binnen.

    Ze versturen ook vanuit zwitserland.

    Blahdvd : TOP !
    Dat dus

    Dan ook maar eens bij dvd.co.uk bestellen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole_online Bekijk bericht
    Dat is wel erg lang! Stond er bij je account informatie wel dat de dvd's opgestuurd waren? Onze post maakt er namelijk af en toe ook wel een potje van.



    Okee bedankt zal daar ook even kijken. Wat ik wel okee vind bij play.com is dat het inclusief verzendkosten is.
    Blahdvd : verzendkosten zijn 1 pond , makkelijk zat. :razz:

  7. #1357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Blahdvd : verzendkosten zijn 1 pond , makkelijk zat. :razz:
    Behlave bij boxsets, waar ze afhangkelijk van de afmeting, 3 of 5 Pond verzendkosten voor rekenen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #1358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Behlave bij boxsets, waar ze afhangkelijk van de afmeting, 3 of 5 Pond verzendkosten voor rekenen.
    Idd, iets te snel geantwoord.....

  9. #1359

    Standaard

    Weet iemand misschien hoe ik een product kan annuleren ? Ik zit nu al een tijd te kijken maar kan het nergens vinden en ik kan ook geen e-mail adres vinden om Play.com te e-mailen.

  10. #1360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rawbz Bekijk bericht
    Weet iemand misschien hoe ik een product kan annuleren ? Ik zit nu al een tijd te kijken maar kan het nergens vinden en ik kan ook geen e-mail adres vinden om Play.com te e-mailen.
    Inloggen via "My account"(rechtsboven), dan krijg je een scherm met je openstaande orders. Per order heb je een button met "cancel order". Tenzij je bestelling al verwerkt is, dan kan het niet meer.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  11. #1361

    Standaard

    Onlangs een bestelling geplaatst bij play.com
    Pakketje wordt geleverd en een rekening van 20,- aan douane kosten. Dit is de eerste keer in bijna 10 jaar dat dit gebeurd. Ze verstuurden vanuit Jersey, maar als ik me niet vergis kunnen / mogen ze toch hier niks over rekenen aangezien het vanuit een EU land naar een ander E U land gaat ??
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  12. #1362

    Standaard

    Nee want Jersey valt dan weer niet onder de EU qua douane. Ergens op de site van de belastingdienst is dat wel terug te vinden(denk ik). Raar maar waar helaas.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #1363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wikipedia
    Tegenwoordig is de economie van Jersey voornamelijk gebaseerd op internationale financiële diensten. Dit komt door het gunstige belastingklimaat. Evenals Guernsey wordt Jersey gezien als belastingparadijs. Het eiland kent bijvoorbeeld geen btw. De tarieven voor de inkomstenbelasting zijn lager dan algemeen op het Europese vasteland. Ook is het vrijgestelde gedeelte van het inkomen voor belastingen gunstiger, evenals het erfrecht.
    Vandaar dat Europa er dus niet zo blij mee is en dus af en toe wat invoerrechten zal heffen. Soms zit het mee, soms zit het tegen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #1364

    Standaard

    ik bestel er ook niet meer. erg traag. er word veel gejat. na 5 weken eindelijk eens te horen gekregen dat ze mijn geld terug storten maar dat willen ze dan doen op mijn oude creditcard waardoor ik nog niets terug heb gekregen na zown 4 weken alweer. erg irritant.

  15. #1365

    Standaard

    Nog steeds een grote play fan (ps3 games) maar nu heb ik een verkeerde game binnen gehad en moet deze terug sturen. Heeft iemand dit ook gehad en zo ja, sturen ze het goede artikel gelijk op na aangeven op de site (automatisch formulier) of pas als mijn retourzending binnen is?
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  16. #1366

    Standaard

    Pas als de retourzending binnen is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Pas als de retourzending binnen is
    Crap Bedankt
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  18. #1368

    Standaard

    Omdat mijn post in het Pricewatch topic verwijderd is, doe ik het maar hier.

    Alien Quadrilogy is 10 euro 50 op Play.com. Bij de user comments staat echter dat het om een andere verpakking gaat. Mijn vraag is dus of iemand deze set voor dit bedrag via Play heeft besteld (en ontvangen) en dit kan bevestigen of ontkennen. Want 10,50 is natuurlijk spotgoedkoop voor deze set, maar wil wel weten om wat voor soort verpakking het gaat.
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #1369

    Standaard

    Ik heb em hier liggen, en de verpakking is hetzelfde, alleen zijn die die groen-doorzichtige dingen waar de discs inzitten niet groen, maar gewoon doorzichtig.

    Verder kan je er voor 10,50 geen buil aan vallen inderdaad ik had em een tijdje terug voor 13 euro.

  20. #1370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik heb em hier liggen, en de verpakking is hetzelfde, alleen zijn die die groen-doorzichtige dingen waar de discs inzitten niet groen, maar gewoon doorzichtig.

    Verder kan je er voor 10,50 geen buil aan vallen inderdaad ik had em een tijdje terug voor 13 euro.
    Bedankt voor je antwoord!
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #1371

    Standaard

    Was ik voorheen behoorlijk te spreken over Play.com, begint me nu die lange levertijd toch behoorlijk de keel uit te hangen. 24 juli Monsters Inc. besteld op blu, de 29e verzonden en nu, de 8e nog niks binnen. Dat is wel een schril contrast als ik kijk naar Amazon.com. Daar is de 29e Watchmen DC op blu verzonden en die lag na 4 werkdagen al in de bus...

    Voorlopig maar Play.com links laten liggen denk ik...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #1372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Was ik voorheen behoorlijk te spreken over Play.com, begint me nu die lange levertijd toch behoorlijk de keel uit te hangen. 24 juli Monsters Inc. besteld op blu, de 29e verzonden en nu, de 8e nog niks binnen. Dat is wel een schril contrast als ik kijk naar Amazon.com. Daar is de 29e Watchmen DC op blu verzonden en die lag na 4 werkdagen al in de bus...

    Voorlopig maar Play.com links laten liggen denk ik...

    Zo'n dingen zijn toch eerder aan de post te wijten ? (hoe tegenstrijdig het ook kan lijken)

  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Zo'n dingen zijn toch eerder aan de post te wijten ? (hoe tegenstrijdig het ook kan lijken)
    Nee, want het is bij blahdvd en en amazon heel wat anders. Ligt dus echt aan play...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #1374

    Standaard

    Verzend blahdvd via Royal Mail of TNT? Amazon.co.uk verzend in ieder geval via TNT.

  25. #1375

    Standaard

    blahdvd ook via TNT, tenminste hier in de buurt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 55 van 67 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •