Pagina 46 van 53 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1126

    Standaard

    En nu zit ik er ook over na te denken om alles wat ik heb van dbz te verkopen

  2. #1127

    Standaard

    Tja je moet het geld voor de dragonbox toch ergens vandaan halen.

  3. #1128

    Standaard

    Release datum: 10 november 2009

    Specs:
    - Originele DragonBox masters
    - 4:3
    - Japanse audio als default
    - Optioneel Engelse audio
    - Optioneel Engelse subs
    - 80 pagina hardcover booklet
    - 6 disc
    - 42 episodes
    - Next episode previews

    Klinkt allemaal super

    Bron: AnimeNewsNetwork


  4. #1129

    Standaard

    Al blijft het natuurlijk wel 20 jaar oud tekenwerk opgenomen op 16mm film. Wat voor een soft beeld met grain zorgt. Maar ja vergelijk zelf overgesatureerd of liever soft.


  5. #1130

    Standaard

    wow, details in dat blad zijn zo stukken duidelijker Blij dat ik nog niets heb aangeschaft

  6. #1131

    Standaard

    Wat een verschil. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt weet wat mijn voorkeur heeft. Maar eerst maar eens de Dragonball Z seizoenen allemaal aanschaffen. Moet eerst nog achter m'n eerste twee seizoenen aan, die nog steeds niet binnen zijn van Amazon.co.uk.

  7. #1132

    Standaard

    Ok Ok, op zich is er iets te zeggen voor de Dragonboxen.

    Origineel aspect ratio, originele masters, next episode previews, hardcover booklet en waarschijnlijk de correct opening/ending songs. Mogelijk ook nog de missing special; Plan to Destroy the Saiyans?

    Maar ook dit wordt weer "per seizoen" uitgebracht? 80 dollar per boxset? 7 boxsets? En dat terwijl hoogstwaarschijnlijk dan de huidige seizoenen in prijs verlagen? In ieder geval 560 dollar voor alle DragonBoxes. Klinkt mij nogal prijzig. Zeker als ik de hele serie al op DVD heb.

    En eerlijk, ik vind de screen comparison inderdaad meer details hebben, alleen ziet het er meer blurry uit. Dit vergroot op een HD TV van 42" vraag ik mij af of dit niet minder scherp is.

    42 episodes op 6 discs betekent meer episodes per DVD en lijkt mij volgens een drop in quality.

    Zitten verder de films in de DragonBoxes? Zo nee, moet je naast de DragonBoxes alsnog de losse steelcases kopen. Ze hebben wel de masters bemachtigd in ieder geval.

    Verder "verpesten" de Boxes ook nog eens de uniformiteit van de boxen als je ze naast DB en DBGT zet.

    Daarnaast wat kan er nog ontbreken, marathon feature misschien weg?, de nieuwe dub?

    Ik ben bang dat uiteindelijk weer iets ontbreekt in de DragonBoxes, dat al in de huidige uitgaven zit en je dus zowel een stap vooruit als een stap terug maakt. Plus Funimation is duidelijk bezig met het uitmelken van DBZ en aan dat spelletje ga ik niet meedoen.

    Ik geef mijn geld liever uit aan de manga van DBZ, de seizoenen van DB en/of DBZ Kai. Of zelfs over een paar jaar alle aflevering in één box ipv losse boxen of zelfs alles op Blu-Ray.

    Zo genoeg gerant, begrijp mij niet verkeerd, voor diegene die ze wilt kopen je haalt betere en originelere transfers van DBZ in huis. Alleen tegen welke prijs en wat komt er weer over 3 jaar?

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    wow, details in dat blad zijn zo stukken duidelijker Blij dat ik nog niets heb aangeschaft
    De eerlijkheid gebied me te zeggen dat men later gestopt is met het knoeien met de kleuren. Al blijf je een gecropt beeld houden.

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Maar ook dit wordt weer "per seizoen" uitgebracht? 80 dollar per boxset? 7 boxsets? En dat terwijl hoogstwaarschijnlijk dan de huidige seizoenen in prijs verlagen? In ieder geval 560 dollar voor alle DragonBoxes. Klinkt mij nogal prijzig. Zeker als ik de hele serie al op DVD heb.
    Ach die prijs gaat vanzelf wel omlaag

    En eerlijk, ik vind de screen comparison inderdaad meer details hebben, alleen ziet het er meer blurry uit. Dit vergroot op een HD TV van 42" vraag ik mij af of dit niet minder scherp is.
    Het is en blijft een 20 jaar oude serie die op 16mm is opgenomen en dat betekent gewoon een ietwat soft beeld met grain. Je kan wel gaan poetsen maar mooier word het er niet op. De grain geeft juist aan dat het beeld scherp is.

    42 episodes op 6 discs betekent meer episodes per DVD en lijkt mij volgens een drop in quality.
    Ach wat een onzin. 7 afleveringen per schijfje kan makkelijk, Bij grote tv-series doen ze ook altijd 4 afleveringen op een schijfje en die zijn A:twee keer zo lang langer en B: in breedbeeld wat zowiezo meer bandbreedte kost.

    Ik ben bang dat uiteindelijk weer iets ontbreekt in de DragonBoxes, dat al in de huidige uitgaven zit en je dus zowel een stap vooruit als een stap terug maakt. Plus Funimation is duidelijk bezig met het uitmelken van DBZ en aan dat spelletje ga ik niet meedoen?
    Ach je kan niet iedereen een plezier doen. Dan zouden er volgens mij een stuk of vijf verschillende versies van de Engelse dub op moeten staan en dat Funimation DBZ uitmelkt is zeker een feit. Ach ja mij hoor je niet klagen daar betalen ze tenslotte hun andere producten mee. Al hadden ze dit gewoon in een keer goed kunnen doen door meteen deze transfers uit te geven. Iets wat schijnbaar bemoeilijkt werd door het altijd starre Toei.

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Mogelijk ook nog de missing special; Plan to Destroy the Saiyans?
    Wie weet? Ze zeiden in het filmpje dat ze niks hebben aangepast aan de DragonBoxen. Alleen weet ik niet op welke Japanse box hij staat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Maar ook dit wordt weer "per seizoen" uitgebracht? 80 dollar per boxset? 7 boxsets? En dat terwijl hoogstwaarschijnlijk dan de huidige seizoenen in prijs verlagen? In ieder geval 560 dollar voor alle DragonBoxes. Klinkt mij nogal prijzig. Zeker als ik de hele serie al op DVD heb.
    1. Het is 80 dollar
    2. Dat is de adviesprijs. Die word nooit gehanteerd in de winkels (voor ons dus online). De season sets hadden een adviesprijs van 50 dollar, en die kocht ik bij DVDPacific voor 29 dollar in pre-order. Waarschijnlijk worden deze 50 tot 60 dollar. Ja, je zult sowieso wat meer betalen dan de season sets, maar dat zijn ze ook wel waard (80-pagina hardcover booklet, previews, etc)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Zitten verder de films in de DragonBoxes? Zo nee, moet je naast de DragonBoxes alsnog de losse steelcases kopen. Ze hebben wel de masters bemachtigd in ieder geval.
    Funimation heeft ook al een movie DragonBox bevestigd. Het word dus 7 boxen voor DBZ en 1 box voor de movies. Dus de Steelbooks kun je laten liggen en wachten op de DragonBox Movies

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Verder "verpesten" de Boxes ook nog eens de uniformiteit van de boxen als je ze naast DB en DBGT zet.
    Ik twijfel er niet aan dat Funimation na DBZ en de movies ook de DB en DBGT DragonBox gaat uitbrengen. DB/Z/GT verkoopt. De DragonBoxen zullen 100% zeker goed verkopen. Daarom heb ik na dit nieuws ook besloten de DB season sets niet aan te gaan schaffen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Daarnaast wat kan er nog ontbreken, marathon feature misschien weg?, de nieuwe dub?
    Ik twijfel er niet aan dat de marathon feature zal verdwijnen. Vind ik persoonlijk totaal oninteressant. Gebruik ik nu ook niet
    De nieuwe dub zal ongetwijfeld wel aanwezig zijn. Er is al bevestigd dat de dub er ook op zal staan, dus waarom een oude dub er opzetten als ze net een nieuwe hebben gemaakt?
    De Amerikaanse achtergrondmuziek zal wel ongetwijfeld verdwijnen. Deze box is gericht op de fans die DBZ willen zoals het bedoelt is. Daarom zal de originele Japanse dub ook als default op de schijfjes staan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Alleen tegen welke prijs en wat komt er weer over 3 jaar?
    Blu-ray, waarschijnlijk Dragon Ball Kai, misschien? Achja, ik denk dat ik de season sets nog wel voor een redelijke prijs kan verkopen, en dan met niet al te veel verlies de DragonBoxen aan kan schaffen Ik ga ze in elk geval aanschaffen.

    En je hebt wel gelijk hoor. Funimation blijft DB/Z/GT uitmelken.
    Laatst aangepast door Ralfers : 20-07-2009 om 18:24


  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Wie weet? Ze zeiden in het filmpje dat ze niks hebben aangepast aan de DragonBoxen. Alleen weet ik niet op welke Japanse box hij staat
    Het lijkt me sterk dat ze alle extra's overnemen volgens mij doelden ze op de afleveringen.

    En je hebt wel gelijk hoor. Funimation blijft DB/Z/GT uitmelken.
    Toei kan er ook wat van.

  12. #1137

    Standaard

    Dat van die movies box wist ik niet. Dat is dan op zich nog wel een plusplunt.

    Marathon feature is wel een gemis dan, die heb ik eigenlijk altijd gebruikt, scheelde per disc zo een 30 minuten ofzo aan intro/outro, (en dan eigenlijk nog de previews erbij).

    Ach ja, ik ben een grote fan van DBZ, maar ben tevreden met de season sets en verder wil ik niet Funimation niet spekken met hun uitmelken.

    Ik hoop alleen dat Funimation wel gewoon de DB season sets gaat uitbrengen, anders zijn het echt een stelletje ********ken.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Marathon feature is wel een gemis dan, die heb ik eigenlijk altijd gebruikt, scheelde per disc zo een 30 minuten ofzo aan intro/outro, (en dan eigenlijk nog de previews erbij).
    Ik lees net op Daizex forum dat de Japanse DragonBox ook een marathon feature had, alleen heette het daar meer zoiets als "story mode". Dus zeer waarschijnlijk dat er toch zoiets op komt


  14. #1139

    Standaard

    Toen de remastered sets uitkwamen was ik ook van plan ze te gaan sparen maar verder dan de eerste 2 ben ik nooit gekomen, ik vond de kleuren gewoon echt niet mooi.

    Daarbij ben ik dus heel blij met deze announcement want je weet gewoon dat dit de beste versie is die er zal zijn, ik heb namelijk weinig vertrouwen in een blu-ray release. en DBK ben ik ook nog niet helemaal over uit.

    Wel weer lullig hoe ze zoiets aankondigen nadat mensen klaar zijn met het verzamelen van die remastered seasons maarja, what's new.
    Voor mij dus wel erg interessant aangezien het een heel erg mooie set is als ze daadwerkelijk de artwork behouden, zoals ze beweren.

  15. #1140

  16. #1141

    Standaard

    Kreeg vandaag (na ongeveer 9 maanden onderweg te zijn geweest) Season 7 en de Cooler Double Feature binnen. Deze had ik echter al als vermist opgegeven en een andere set opgestuurd gekregen van Amazon.ca (don't ask, had nog een cadeaubon).

    Bij deze dus in de verkoop, zijn in perfecte staat en nog gesealed. Laat maar wat weten als je interesse hebt.

    Koos ervoor om deze hier te plaatsen en niet hier aangezien ik hier waarschijnlijk meer DB(Z) fans tref

  17. #1142

    Standaard

    Niet te geloven dat zo snel Dragonball Z uitkomt zoals het hoort. En ik een tijdje terug maar zeggen dat ze Dragonball Z strax weer 4:3 uitbrengen. Maar zo snel had ik echt niet verwacht. Dit is echt uitmelken en aan ene kant een grote teleurstelling voor alle mensen die de Remastered Seizoenen zoals ik al aangeschaft hebben.

    Of ik hier aan mee doe is nog maar de vraag. Ik koop gewoon de Dragon ball (blauwe boxen) en movies en dan vind ik het welletjes. Misschien koop ik wel de Dragonbox met alle normale en Z movies erin als die ook Regio 2 Compatible is anders houd ik het bij de Steel versies.

    Ik neem ook aan dat Funimation alles zal releasen in DragonBox style. Dus ook de oude serie en GT en alle films.
    Zie hier http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragonbox voor meer informatie hoe de Dragonboxen in Japans gereleased waren en waarschijnlijk Funimation niet veel van zou afwijken.

    Trouwens hier een hilarisch filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=aBkQiISsUWI
    Laatst aangepast door wild-child83 : 13-08-2009 om 14:22

  18. #1143

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Mogelijk ook nog de missing special; Plan to Destroy the Saiyans?

    Die special Plan to Destroy the Sayians (die ikzelf ook heel graag origineel wil hebben) staat op Dragon Box Volume 2 (maar dat was de grote collectie waar 149 tot 291 op stond)

    Later in 2005 hebben ze de Dragon boxen in Japan opnieuw uitgebracht in losse DVD sets. Die sets bevatten helaas niet de TV specials en de film Plan to Destroy the Sayians dus ik ben bang dat die toch niet uit gaan komen aangezien Funimation denk ik die losse sets per 6 in een Box uitbrengen waarvan er 7 zullen uitkomen. Maar we wachten wel af.

    Lees de bron: http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragonbox
    Laatst aangepast door wild-child83 : 13-08-2009 om 14:30

  19. #1144

    Standaard

    Dragonball Z ORGINELE UNCUT Collection Box!! Engelstalig

    http://www.marktplaats.nl/index.php?...d%3D2%26fs%3D1

    bootleg of niet ?

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door db/z/gtfan Bekijk bericht
    Dragonball Z ORGINELE UNCUT Collection Box!! Engelstalig

    http://www.marktplaats.nl/index.php?...d%3D2%26fs%3D1

    bootleg of niet ?
    Volgens mij niet, lijkt wel een australische uitvoering gezien de leeftijdslogo's.

  21. #1146

    Standaard

    Dat zijn de ultimate uncut editions van een paar jaar terug voor de oranje bakstenen. Deze zijn van slechte beeldkwaliteit (oude beta tapes) en waren de laatste losse dvd's die ze uitbrachten ze besloegen de eerste twee arcs maar werden gecanceld voor de oranje bakstenen. Wacht gewoon op de dragonboxen want die komen direct van het originele camera negatief af en zijn een paar jaar terug beeldje voor beeldje schoongemaakt en daarna digitaal opgeslagen.
    Laatst aangepast door vick86 : 15-08-2009 om 21:33

  22. #1147

    Standaard

    Dragon Box Z 1 is te pre-orderen bij Amazon voor $ 55,99 (net onder de € 40)

    En Dragon Ball: Season Two is ook al te pre-orderen bij Amazon met een releasedatum van 10 november (net als DBXZ1)



  23. #1148

    Standaard

    Ik heb een tijdje niet meer op dit topic gekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer wat er nu allemaal te krijgen is. Ikzelf heb seizoen 1 t/m 9 van dragonball z die geremasterde versie. En alle afleveringen van dragonball die ik kocht op marktplaats. Nu zie ik dat de dragonball ook (blauwe) seizoenen gaat uitbrengen. Alleen (wellicht is er al over gesproken) komen de 1e 13 episodes ook op die boxen te staan?

  24. #1149

    Standaard

    De eerste 13 aflevering komen ook op dit eerste seizoen te staan inderdaad Voor het eerst dat deze in Noord Amerika uncut uitkomen


  25. #1150

    Standaard

    Wat is er nu toch aan de hand met die Funimation Dragonball sites?
    elke keer krijg krijg je zo'n vage witte site te zien!

    Kan je er niet meer op ofzo als Europeaan?

Pagina 46 van 53 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •