Pagina 22 van 34 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 850 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Wat mij opvalt is dat jullie collecties niet volledig bestaan uit Britse Blu-Ray's! Naar mijn weten zijn die vele goedkoper. Zijn er in Nederland dan zoveel actie's qua Blu-Ray's kopen ? Hier in België blijft een Blu-Rayke makkelijk €25 kosten.
    Ik heb toch net meer NL releases denk ik. Is iets duurder klopt maar ik heb er een hoop via het forum hier gekocht, of 2=3 actie bij van Leest, of gewoon goed rondkijken.
    Voor sommige films wil ik per se NL subs hebben dan is uit uk halen niet altijd een optie.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Mijn collectie op 23/05 (bijna 200 titels)

    Klikken voor high-res

    Wel spijtig dat die Polar Express er zo hoog uitspringt!


  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Wel spijtig dat die Polar Express er zo hoog uitspringt!
    En jammer dat een film als Belly of the Beast er tussen staat....
    Ik zie dat best vaak hier, slechte films die toch op BD gekocht worden, maar goed smaken verschillen.

  4. #529

    Standaard

    Ja die Belly of the Beast was een blinde aankoop (lage prijs). Viel idd tegen, maarja.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #530

    Standaard

    Update van die van mij :






  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Mijn collectie op 23/05 (bijna 200 titels)

    Klikken voor high-res

    Waar heb je die Bond films gekocht met sleeve. Waarschijnlijk een Britse site aan de logo's te zien maar ik zou ook graag al de films willen met sleeve


  7. #532

    Standaard

    De Bond's met sleeve's komen van CDWow www.cdwow.nl. Stonden toen aan 10,99/stuk.
    Die hebben vooral import BD's
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #533

    Standaard

    K thanx! Ik denk toch dat ik maar ga wachten op de box met alle bond films erin! Ik heb net hier in België de actie gevolgd in het Laatste Nieuws voor alle bond op dvd te kopen (kijk foto van mijn verzameling, vanonder). Daar heb ik nogal veel geld ingestoken en men ouders zijn als de dood voor als ik nu met de blu-ray's begin. De grote box zal wrs wel binnen de 2-3 jaar uitkomen zeker ?


  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    K thanx! Ik denk toch dat ik maar ga wachten op de box met alle bond films erin! Ik heb net hier in België de actie gevolgd in het Laatste Nieuws voor alle bond op dvd te kopen (kijk foto van mijn verzameling, vanonder). Daar heb ik nogal veel geld ingestoken en men ouders zijn als de dood voor als ik nu met de blu-ray's begin. De grote box zal wrs wel binnen de 2-3 jaar uitkomen zeker ?

    In Nederland hebben de James Bond films ook gewoon een sleeve hoor ??????
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    In Nederland hebben de James Bond films ook gewoon een sleeve hoor ??????
    Jah wrs, maar ik woon in België en daar zijn ze los nog iets van een 22€ en dat is wel wat te duur voor mij!


  11. #536

    Standaard

    Alleen heeft hij het niet zo met buitenlandse uitgaves, hij vind dat ''lelijk staan''.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 07-06-2009 om 20:24 Reden: Niet op de man afspelen.

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Alleen heeft hij het niet zo met buitenlandse uitgaves, hij vind dat ''lelijk staan''.
    Hij heeft gelijk hoor, ik vind ook niet alle buitenlandse uitgave's mooi, vooral door die grote UK logo's maar als het 10 à 15 goedkoper is als hier in België moet je niet twijfelen!
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 07-06-2009 om 19:51


  13. #538

    Standaard

    Ach, die NL kijkwijzerlogootjes wordt ik ook wel eens zat, alleen al van dat lelijke vuistje begin ik zelf al bijna aggressief te worden!
    Verschil is dat ze bij NL uitgaves vrijwel nooit op de rug staan.

    Ook al is het prijsverschil klein, ga ik meestal toch voor de UK versie (mits met NL subs), die dikkere hoesjes hebben meer ''massa'', dus je psyche zegt ''meer waar voor je geld''
    Bovendien vind ik importeren erg leuk, geeft een voldaner gevoel dat simpelweg naar die veel te dure Bol.com te surfen.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 07-06-2009 om 18:16

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ach, die NL kijkwijzerlogootjes wordt ik ook wel eens zat, alleen al van dat lelijke vuistje begin ik zelf al bijna aggressief te worden!
    Verschil is dat ze bij NL uitgaves vrijwel nooit op de rug staan.

    Ook al is het prijsverschil klein, ga ik meestal toch voor de UK versie (mits met NL subs), die dikkere hoesjes hebben meer ''massa'', dus je psyche zegt ''meer waar voor je geld''
    Bovendien vind ik importeren erg leuk, geeft een voldaner gevoel dat simpelweg naar die veel te dure Bol.com te surfen.
    Ik vind importeren ook heel leuk! Kan je altijd naar je bus om te zien of hij er al is en zoja ben je weer super blij die dag!


  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ach, die NL kijkwijzerlogootjes wordt ik ook wel eens zat, alleen al van dat lelijke vuistje begin ik zelf al bijna aggressief te worden!
    Verschil is dat ze bij NL uitgaves vrijwel nooit op de rug staan.

    Ook al is het prijsverschil klein, ga ik meestal toch voor de UK versie (mits met NL subs), die dikkere hoesjes hebben meer ''massa'', dus je psyche zegt ''meer waar voor je geld''
    Bovendien vind ik importeren erg leuk, geeft een voldaner gevoel dat simpelweg naar die veel te dure Bol.com te surfen.
    Als je je Nederlandse prijsbeeld vormt aan de hand van de prijzen bij bol.com dan is het inderdaad hoog, té hoog.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 07-06-2009 om 19:52 Reden: Op de man afspelen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #541

    Standaard

    Inderdaad.
    Maar ik woon niet echt in de buurt van een goedkope Media Markt en andere NL webshops hebben vaak ook vrij hoge prijzen, tenzij er een leuke kortingsactie is.
    Bijna alle NL BD´s die ik heb, zijn 2de hands gekocht, dan is het prima te doen.

  17. #542

    Standaard



    &



    Rechtsbovenin staan de wat mooiere boxen. namelijk:

    - Planet Earth
    - Lost: Seizoen 4
    - Stanley Kurbick Collection
    - Matrix Trilogie
    - Close Encounters of the Thrid Kind

    Bij elkaar 83 stuks en het groeit gestaag
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  18. #543

    Standaard

    Mooie collectie Hellboy!


  19. #544

    Standaard

    hier nog maar eens mijn blu-ray rekje plaatsen



    Ik ben nog met de muren bezig, maar dat komt nog wel

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #545

    Standaard

    Dank u!


    Nice collection raymen
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  21. #546

    Standaard

    @Hellboy & Raymen: nice!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #547

    Standaard

    Erg leuke collecties komen er voorbij!

    @ Vilnix, Je hebt heel veel films die ik zelf ook zou kopen als ik Blu-ray heb, vind ik grappig om te zien!
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 03-07-2009 om 15:56

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Erg leuke collecties komen er voorbij!

    @ Vilnix, Je hebt heel veel films die ik zelf ook zou kopen als ik Blu-ray heb, vind ik grappig om te zien!
    Ik verdien niet veel geld dus dan koop ik eigenlijk meestal films die echt de moeite zijn op Blu-Ray!


  24. #549

    Standaard

    Heb even update gedaan.

    Heb een aantal blu ray's uitgeleend en die ghostbusters is een gekopieerd hoesje omdat hij bij mn ps3 spel zat.



    Laatst aangepast door chev : 09-07-2009 om 09:44

  25. #550

    Standaard

    Omg chev zoveel ps3 spellekes!!

Pagina 22 van 34 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •