De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Role Models [2008]

  1. #1

    Standaard Role Models [2008]

    Alohá,

    Hield deze komedie al een tijdje in de gaten (heette voorheen “Big Brothers” en “Little Big Men) en zag dat er onlangs beelden vrij waren gegeven.



    Verhaal in het kort:
    Wild behavior forces a pair of energy drink reps (Paul Rudd & Seann William Scott) to enroll in a Big Brother program.
    IMDB:
    http://www.imdb.com/title/tt0430922/

    TRAILER:
    http://www.firstshowing.net/2008/08/...y-role-models/

    (VERW.) RELEASE DATUM:
    14 November (US)
    12 Maart (NL)

    SITE:
    http://www.rolemodelsmovie.com/

    Je zou haast denken dat het een Apatow productie is gezien de cast, maar geloof dat ‘ie hier niets mee te maken heeft.

    Was wel een aardige trailer en voor een komedie met Rudd ben ik wel te porren, en zeker als ‘ie wordt bijgestaan door Mintz-Plasse (McLovin! ).

    Laatst aangepast door YAH87 : 28-11-2008 om 22:50 Reden: Update
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #2

    Standaard

    Ziet er wel leuk uit inderdaad.

  3. #3
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #4
    Laatst aangepast door YAH87 : 28-11-2008 om 22:46 Reden: Poster was ???
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #5

    Standaard

    Heeft zijn start niet gemist als ik IMDB en Tomatoes mag geloven.
    Een 7.9 na ong. 6.500 stemmen en een "fresh" 76%.
    Wordt dus positief ontvangen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    heb hem ge-preordered bij dvdpacific (release datum: 10-03-2009) het schijfje bevat zowel de Rated als de Unrated versie



    en ik ben erg benieuwd!


    on-topic: wanneer draait ie hier in de bios (komt ie uberhaupt hier in de bios) ?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #8

    Standaard

    Zal wel niet, goede komedies worden genegeerd in de Nederlandse bioscopen...
    Hopelijk komt de Blu Ray snel!!


  9. #9

    Standaard

    Leuke film. Klassiek buddy-verhaaltje (ik zie best wel veel grappige komedies de laatste tijd maar het is jammer dat ze niet eens wat meer uit de typische formules breken zodat het echt geweldig kan worden) en de trailer is representatief voor de rest van de film, waarmee ik niet wil zeggen dat de leukste grappen al in de trailer zaten trouwens. Rudd en Scott zijn een aardig duo, en er waren ook een aantal leuke bijrollen (vooral mensen die ik ken uit Apatow producties). Gewoon een goede komedie zonder ergens vernieuwend te zijn.

    8/10.

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad, gisteren gekeken en genoten! Vooral dat kleine mannetje was hilarisch


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Inderdaad, gisteren gekeken en genoten! Vooral dat kleine mannetje was hilarisch
    Vond hem een beetje iets te overdreven voor een 8-jarige, het neger-gehalte was iets te overdreven (wat ik zelden zeg gezien ik token-black-guys altijd hilarisch vind).

    Jane Lynch was fan-tas-tisch, zij kan de meest onzinnige dialoog eruitkramen alsof ze het nog meent ook:

    Me and the judge have a special relationship... I don't wanna get too graphic but I sucked his dick for cocaine.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #12

    Standaard

    Inderdaad, geweldig mens die me al vaker opvalt (o.a. in Two and a half men)


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    "I don't wanna get too graphic but I sucked his dick for cocaine."


    Ja, Lynch is ook erg geestig.
    In The 40 Year Old Virgin was ze ook heerlijk bezig.
    Heb nu helemaal zin om deze te gaan kijken.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #14

    Standaard

    lol vanaf 12 Maart in de bioscoop, ik heb hem al sinds 2 dagen hier thuis op DVD liggen met de Theatrical en Unrated Cut (en ja gewoon origineel, de Regio 1 om precies te zijn)
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    deze film van het weekend bekeken op dvd. was een zeer vermakelijke film voor de zondagmiddag krijgt van mij een 7/10

  16. #16

    Standaard

    Leuke film toch weer met Rudd en William Scott.
    De kids waren ook goed op dreef en een aantal scènes waren erg geestig.

    Lynch personage was toch wel het leukst.
    Do you know what I used to breakfast/lunch? Cocaine!


    Als je wilt weten wat een whispering eye is, ben je bij deze film op het juiste adres!

    Dudes in A’dam:
    www.youtube.com/watch?v=pzdc5jDnk1s
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #17

    Standaard

    fantastiche film heb me kapot gelachen, en dat had ik niet verwacht!

  18. #18

    Standaard

    Leuk filmpje, al is het nergens echt origineel te noemen. Seann William Scott speelt dezelfde rol als altijd en aan dat kleine donkere mannetje heb ik me geïrriteerd. Gelukkig is Paul Rudd goed genoeg om de film te dragen. Rudd heeft vaak genoeg de show gestolen met zijn bijrollen, hopelijk krijgt hij nu vaker de hoofdrol. Christopher Mintz-Plasse vond ik ook prima en goed om te zien dat hij meteen breekt met zijn McLovin' imago. Verder waren Jane Lynch en Ken Yeong hilarisch, was het derde bedrijf erg leuk bedacht, en is Elizabeth Banks altijd leuk om te zien. 7,2
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #19

    Standaard

    HAHA net de trailer bekeken, en dan op het einde
    "I'm not Ben Affleck"
    "You white, then you Ben Affleck"


    Ja ziet er goed uit, vind Sean William Scott altijd wel leuk spelen (ook al, of juist daarom, is het altijd dezelfde rol/type).

    Voegt de extended cut nog wat toe of is het alleen meer bloot/gevloek (meer is altijd beter overigens:razz: ).

  20. #20

    Standaard



    Role Models

    Titel :
    Role Models

    Originele titel :
    Role Models

    Releasedatum verkoop :
    09-07-2009

    Samenvatting :
    Danny en Wheeler, vertegenwoordigers van een bedrijf dat een energiedrankje maakt, rijden op een gegeven moment hun bedrijfsvrachtwagen in puin. Ze worden opgepakt en in het daaropvolgende proces kunnen ze kiezen: ¢f de bak in, ¢f 150 uur vrijwilligerswerk bij een hulpprogramma voor jongeren die steun nodig hebben. Al na één dag vrijwilligerswerk lijkt een tijdje zitten opeens niet meer zo erg.

    Danny wordt omgeven door strontvervelende weldoeners en worstelt met zijn eigen zenuwtics tijdens zijn vrijwilligerswerk met Augie (Christopher Mintz-Plasse), die Danny moet begeleiden in zijn ontwikkeling als man. Helaas benadert onze Danny, kortgeleden gedumpt door zijn vriendin (Elizabeth Banks), zijn zestienjarige pupil met onverholen sarcasme: Augie is totaal verslingerd aan het middeleeuwse rollenspel waar hij in deelneemt.

    Intussen probeert de charmante Wheeler zijn verslaving aan feesten en vrouwen om te wisselen voor een opvoedkundige aanpak van de vijfdeklasser Ronnie (Bobb’e Thompson) die nogal grof in de mond is. Het zou Ronnie waarschijnlijk wel helpen als die Wheeler niet zelf een half kind is, een kind bovendien dat quality time vooral ziet als zuipen op een strandfeest.

    Als de directeur van het jeugdcentrum (Jane Lynch) een ultimatum stelt, moeten Danny en Wheeler hun eigen onvolwassen wijsheid toch wel echt gaan gebruiken. Ze moeten hun proeftijd doorkomen. Dan kunnen ’s werelds slechtste rolmodellen misschien uit de gevangenis blijven. En intussen kunnen ze bewijzen dat er soms een dorpsidioot nodig is om een kind op te voeden.
    Bron: Universal

    Duurt nog wel effe, maar het is er een om naar uit te kijken!
    Nog eentje om het af te leren:
    Honky wanted a fistful of my balls!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •