De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard James Bond - Volume 3

    MM City 2 (Brussel): 49,99€

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Binnenin de blu-ray van Quantum Of Solace zit een waardebon waarmee je 10 euro korting krijgt op deze box en ook op de James Bond Essentials Volume 1 en Volume 2.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Binnenin de blu-ray van Quantum Of Solace zit een waardebon waarmee je 10 euro korting krijgt op deze box en ook op de James Bond Essentials Volume 1 en Volume 2.
    Ik hoop dat ik geluk heb want ik heb de 3de box op 19 maart gekocht

  7. #7

    Standaard

    Carrefour Hasselt deel 1 en deel 3 te koop aan 44,90 Euro.
    Deel 3 is nu niet meer in voorraad nadat ik de laatste heb gekocht.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Ik hoop dat ik geluk heb want ik heb de 3de box op 19 maart gekocht
    Nee, de bon is alleen geldig voor aankopen van een box gedaan tussen 25 maart en 25 juni, de bon zelf kan je tot 8 juli inzenden.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nee, de bon is alleen geldig voor aankopen van een box gedaan tussen 25 maart en 25 juni, de bon zelf kan je tot 8 juli inzenden.
    Ik heb de mijne de 18de gekocht . Ik heb de laatste centimeter van de MM kassabon afgeknipt zodat de datum niet meer vermeld is. Nu maar zien of het lukt. Ik heb al mijn bon verstuurd.

  10. #10

    Standaard

    bol.com 54,99
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  11. #11

    Standaard

    Van Leest 59,99
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  12. #12

    Standaard

    MM Utrecht €54,99
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •