Pagina 76 van 161 EersteEerste ... 266672737475767778798086126 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 4015 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Liverpool, wat een club!! Genieten...

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik ben het dit keer niet met je eens. Volgens mij had Inter een speler als Afellay heel goed kunnen gebruiken dit jaar. Ik snap ook wel dat Ibra hem aanbeveelt bij de clubleiding, hij zou met Afellay kunnen functioneren op de manier waarop Toivonen op dit moment met hem functioneert. Afellay is weer een heel ander soort speler als Arsjavin of Vd Vaart, dat zijn inderdaad spelers waar je een team omheen moet bouwen. Afellay is dan weer een speler die je in een team moet inpassen, je moet dus naar je selectie kijken, en vooral de spelers die vóór hem spelen.
    Ik vind Afellay gewoon niet goed genoeg. Sterker nog, ik vind hem Nederland nog niet eens ontgroeid als ik eerlijk ben. Ik zie veel liever Pranjic bij Inter, om maar eens wat te noemen. Bovendien is Afellay fysiek veel te licht.

    Inter heeft behoefte aan een spelverdeler voor achter twee spitsen (en een nieuwe spits voor naast Ibra is ook een must, iemand met hersens). Dat vind ik Afellay niet, meer een schaduwspits inderdaad, zoals jij hem beschrijft.

  3. #1878

    Standaard

    Het is weer een grote aanfluiting voor het hedendaagse voetbal dat voor de zoveelste keer een grote blunder van de arbitrage zo'n mooi affiche de das om gedaan is. Een sport waar zoveel op het spel staat (lees geld) dat het moet doen met omstandigheden uit jaar 0. Het is echt tijd om eens in te grijpen. Deze dwaling was binnen 20 seconden ongedaan gemaakt bij een blik op de beelden door de arbitrage. Whatever, de lol van dit potje is er voor mij af. Ik ga wat zinnigs doen...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #1879

    Standaard

    ***CHELSEA!!! Wat een schijtgoal. Hoe kan het ook anders...

  5. #1880

    Standaard

    Wat een heerlijke wedstrijd zeg!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #1881

    Standaard

    Liverpool speelt wel veel en veel beter dan Madrid, wat helemaal niks laat zien. Enige wapenfeitje was die vrije bal van Sneijder, maar als je zo slap aan een wedstrijd begint die je MOET winnen dan verdien je het ook niet.

    De penalty was niet terecht, eerste doelpunt vond ik niet echt een overtreding. Als een verdediger dat doet bij een aanvaller wordt er ook niet gefloten. Pepe had al 5 keer geel verdient overigens.

    Bayern staat in totaal nu 9-1 voor, ook niet mis

    Henk ten Cate kan nog steeds met Panathinaikos


  7. #1882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    ***CHELSEA!!! Wat een schijtgoal. Hoe kan het ook anders...
    Juve had uit toch verloren met 1-0? Er is nog altijd kans maar niet veel dus
    Laatst aangepast door Daan de G. : 10-03-2009 om 20:43


  8. #1883

    Standaard

    Nee, het was 1-0 voor Chelsea in Londen.

    Ook in deze wedstrijd weer een gevalletje van goal of geen goal. Erg moeilijk te zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nee, het was 1-0 voor Chelsea in Londen.
    Dat bedoelde ik ook, verliezen met 1-1 kan alleen in een return


  10. #1885

    Standaard

    Liverpool speelt echt fantastisch. Real is weer ouderwets slecht. Wat speelt die Sergio Ramos weer zeldzaam slecht zeg. Die Pepe mogen ze er van mij ook snel uithalen, met zijn rotkop. Irritante speler. Jammer dat Juventus nog 1-1 geworden is, die zullen er nu wel uit vliegen. Maargoed, wel blij want Real is echt een vreselijke ploeg.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  11. #1886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Liverpool speelt wel veel en veel beter dan Madrid
    Vind ik niet. Ze spelen gewoon een ander spelletje. Ook in Madrid waren ze de betere.

    Leuker om naar te kijken is het zeker :razz:

  12. #1887

    Standaard

    Liverpool is duidelijk beter maar ze mazzelen toch wel met de goals. Die penalty had echt never-de-nooit gegeven mogen worden.

  13. #1888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Vind ik niet. Ze spelen gewoon een ander spelletje. Ook in Madrid waren ze de betere.

    Leuker om naar te kijken is het zeker :razz:
    Ze spelen nu wel veel aanvallender, werd gaandeweg wel minder maar ze controleren de wedstrijd naar mijn idee wel.


  14. #1889

    Standaard

    Opnieuw een juweeltje van die geweldenaar.

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Liverpool is duidelijk beter maar ze mazzelen toch wel met de goals. Die penalty had echt never-de-nooit gegeven mogen worden.
    Zag het ook net, echt belachelijk. Einde CL voor De Bleekere lijkt me.
    En zag bij Panatinaikos-Villareal ook een goal afgekeurd om volstrekt onduidelijke redenen.

    En wat Sporting in Munchen aan het doen was sloeg helemaal nergens op. Ik dacht dat Ajax wel eens triest verdedigde, maar dit was nog veel erger.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Opnieuw een juweeltje van die geweldenaar.
    Wat een held hè :razz: In deze vorm samen met Messi op eenzame hoogte de beste voetballer ter wereld.

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Zag het ook net, echt belachelijk. Einde CL voor De Bleekere lijkt me.
    En zag bij Panatinaikos-Villareal ook een goal afgekeurd om volstrekt onduidelijke redenen.
    En Chelsea zou dus ook een goal onterecht afgekeurd hebben zien worden. De scheidsrechters hebben het lastig vanavond.

  18. #1893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    En Chelsea zou dus ook een goal onterecht afgekeurd hebben zien worden. De scheidsrechters hebben het lastig vanavond.
    Dat was toch moeilijk te zien of die bal over de lijn was omdat de bal op dat moment niet op de grond lag en de camerahoek te schuin was om het met zekerheid te kunnen vaststellen. Zelfde gevalletje als van het weekend hier al eens geplaatst was.
    Gevoelsmatig zeg ik dat hij zat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1894

    Standaard

    Juventus moet verder met 10 man? Dat word moeilijk.

  20. #1895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wat een held hè :razz: In deze vorm samen met Messi op eenzame hoogte de beste voetballer ter wereld.
    Inderdaad, al jaren trouwens naar mijn bescheiden mening. Het lijkt wel of ie in deze vorm elke bal goed kan raken, hoe moeilijk ook.

    En ook ik heb een bloedhekel aan dat schaatsen. Ik kijk nog liever naar de poule wedstrijd van de Cannibal Cup tussen Burundi - Eritrea dan naar dat klapvee en die eindeloze rondjes met aaan het eind altijd Kramer als winnaar.

  21. #1896

    Standaard

    2-1 Juve!! COME OOOOOOOOON!!! Pak dat blauwe zwijnenvolk!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    En ook ik heb een bloedhekel aan dat schaatsen. Ik kijk nog liever naar de poule wedstrijd van de Cannibal Cup tussen Burundi - Eritrea dan naar dat klapvee en die eindeloze rondjes met aaan het eind altijd Kramer als winnaar.

  22. #1897

    Standaard

    2-2 Drogba...

    Jammer, werd net lekker spannend.
    Wel een leuk spelertje die Giovinco.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #1898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    2-1 Juve!! COME OOOOOOOOON!!! Pak dat blauwe zwijnenvolk!!!
    Ik dacht dat je juist zo dol was op teams in blauwe shirts.

  24. #1899

    Standaard

    Netjes hoor dat Sporting, 11-1 over 2 wedstrijden.

    Edit: 12.
    Laatst aangepast door Burkie : 10-03-2009 om 21:32

  25. #1900

    Standaard

    Dat had Volendam niet slechter gedaan

    Mooie aanval van Liverpool en 4-0. Waarom nou nooit in de PL?

Pagina 76 van 161 EersteEerste ... 266672737475767778798086126 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •