De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard EH-58 Opnamekwaliteit

    Hallo,

    Ik heb een EH58, en zit met de volgende vraag: Is het mogelijk om de standaardopnamekwaliteit op XP (Of flexibel, is ook goed) te zetten? Dan hoef ik hem niet met elke opname te veranderen vanaf SP.

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Verder heb ik nog een vraag. Bij sommige programma's is het zo, dat als ik ze op de tv kijk, de auto-aspect overschakelt naar 'Wide' (Panasonic 32LX70F). Als ik die echter op de recorder bekijk via HDMI, zegt hij AUTO en creëert zwarte balken boven en onder. Via SCART gebeurt dat niet, maar dan is de beeldkwaliteit echt slechter (Goede scartkabel).

    Ik wilde de TV dus handmatig op wide zetten, maar dat gaat niet. Ik kan heel veel aspecten kiezen, maar geen wide.

    Nou staat er in de handleiding het volgende:
    'De tekst op het scherm geeft aan hoe Auto aspect de correcte beeldverhouding heeft vastgesteld. U ziet links boven “Wide” als er een breedbeeldsignaal of een signaal via een SCART-aansluiting is aangetroffen. Auto aspect schakelt over naar de bijbehorende breedbeeldverhouding (16:9 of 14:9).'

    Oftewel, wide is geen stand maar een keuze tussen 16/14:9. Als ik een van die twee handmatig kies, blijf ik zwarte balken behouden. Bij 16:9 verandert er niets en blijven de balken boven en onder. Bij 14:9 wordt het beeld verticaal wel gevuld, maar krijg ik links en rechts balken.

    Hoe kan dat? Vervormt de TV het signaal nou gewoon en geeft de 16:9 het eigenlijke beeld weer? Of waarom kan ik het beeld via de recorder niet op het hele scherm zien?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Probleem verholpen. Door de DVD-speler output op standaard 1080i ipv 1080p te zetten, rekt de tv het beeld wel goed over het hele beeld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •