Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 160 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Je kan meer dan je denkt hoor ben ook maar een it-er haha....
    Opzich vallen heel veel dingen mee... ff wat knutselen en je komt er wel... Je vriendin overtuigen.... ja... dat wordt een grotere uitdaging! hahaha suc6

  2. #127

    Standaard

    Ben zelf ook IT'er geweest (ik mag officieel systeembeheerder zijn, tsss ze laten ook iedereen toe bij die computers ). Maar je heb wel gelijk... vooral proberen en dan kan je veel meer dan je denkt...

  3. #128

    Standaard

    Afgelopen weekend mijn Onkyo in huis gehaald. Nadat ik alles had aangesloten (PS3 en Plasma via HDMI) kon he testen beginnen...

    Helaas kwam ik al snel tot de conclusie dat t niet klonk zoals ik had gehoopt... ik hoorde bij een hard volume niet het zuivere geluid als dat ik uit de Marantz kreeg... Toen ik de PS3 pauzeerde kwam ik er achter waarom.. een brommend geluid klonk door de speakers.. hoorbaar vanaf volume op ongeveer 70 / 75. hoe harder ik hem zette tot 99 hoe harder dit storende geluid...
    Na wat testen en proberen kwam ik erachter dat het van de PS3 afkwam. Zodra ik die uit zette of de HDMI kabel eruit haalde was deze storing weg...

    Ik heb er een topic over geopend in het hardware forum.

    Nu de PS3 via optisch afspeelt en direct op de Plasma zit, heb ik daar geen last van.. Mja gebruik maken van HMI V1.3 zit er dus niet in...

    Verder merk ik soms dat ik bij het harder zetten van het volume, het tikken kan horen door de speakers (van het harder zetten) Met sommige muziek harder dan andere...

    Ook heb ik de verbeelding dat het stereobeeld van Marantz wat mooier was.. maar misschien moet ik gewoon even wennen... Het inregelen van de onkyo via de audissy microfoon ging goed, wat wel een verbetering heeft opgeleverd aan de totale geluidskwaliteit.... als het storende geluid via de HDMI opgelost is, zal ik wel tevreden zijn.. echter nu ben ik eigenlijk niet zo happy als ik had verwacht wanneer ik de onkyo in huis zou hebben...

    keep you up-to-date...

    gr. Joep

  4. #129

    Standaard

    Ah balen is dat als je zo lang hebt zitten wachten en het voldoet dan niet geheel aan je verwachtingen... Hopelijk trekt het allemaal nog een beetje bij en kun je toch volledig van genieten!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Afgelopen weekend mijn Onkyo in huis gehaald. Nadat ik alles had aangesloten (PS3 en Plasma via HDMI) kon he testen beginnen...

    Helaas kwam ik al snel tot de conclusie dat t niet klonk zoals ik had gehoopt... ik hoorde bij een hard volume niet het zuivere geluid als dat ik uit de Marantz kreeg... Toen ik de PS3 pauzeerde kwam ik er achter waarom.. een brommend geluid klonk door de speakers.. hoorbaar vanaf volume op ongeveer 70 / 75. hoe harder ik hem zette tot 99 hoe harder dit storende geluid...
    Na wat testen en proberen kwam ik erachter dat het van de PS3 afkwam. Zodra ik die uit zette of de HDMI kabel eruit haalde was deze storing weg...

    Ik heb er een topic over geopend in het hardware forum.

    Nu de PS3 via optisch afspeelt en direct op de Plasma zit, heb ik daar geen last van.. Mja gebruik maken van HMI V1.3 zit er dus niet in...

    Verder merk ik soms dat ik bij het harder zetten van het volume, het tikken kan horen door de speakers (van het harder zetten) Met sommige muziek harder dan andere...

    Ook heb ik de verbeelding dat het stereobeeld van Marantz wat mooier was.. maar misschien moet ik gewoon even wennen... Het inregelen van de onkyo via de audissy microfoon ging goed, wat wel een verbetering heeft opgeleverd aan de totale geluidskwaliteit.... als het storende geluid via de HDMI opgelost is, zal ik wel tevreden zijn.. echter nu ben ik eigenlijk niet zo happy als ik had verwacht wanneer ik de onkyo in huis zou hebben...

    keep you up-to-date...

    gr. Joep
    Hmm, dat zijn geen prettige berichten. Dat zou een probleem met de aarde kunnen zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #131

    Standaard

    Heb je het probleem al kunnen verhelpen? Komt de firma Stassen niet aan huis om het toestel te installeren? Grt. Erwin
    audio/video

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Heb je het probleem al kunnen verhelpen? Komt de firma Stassen niet aan huis om het toestel te installeren? Grt. Erwin
    Nee, Stassen haalt de doos uit het magazijn en zet hem klaar. Als je geluk hebt lopen ze nog mee naar de auto. Daarna stopt het wel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #133

    Standaard

    Hoi,

    Er staat een call uit bij stassen, en deze hebben hem doorgezet naar Onkyo.
    Verder de prijs opgevraagd voor een audiomeubel.
    Ik heb ondertussen de subwoofer verplaats, deze staat nu achter me, en ohw ohw ohw wat klinkt hij mooi nu! Ik ben ook ondertussen ook wel gewend aan de sound van de Onkyo, al ben ik er toch van overtuigd dat de Marantz mooier stereo klonk. Ik heb trouwens wel netjes de optie gekregen van stassen om te bedenken of ik dan toch niet voor een Marantz wil gaan (eentje met hdmi 1.3). Dit laat ik nog ff bezinken. Uiteindelijk moet ik niet klagen natuurlijk want ik heb een schitterend geluid en beeld op mijn kamertje.. maar helaas kennen velen van jullie het 'ik wil beter' virus...

    Ik ben er ondertussen wel aan uit dat het storende geluid vooral optreed wanneer er verder geen geluid door de versterker gaat. En wanneer de versterker op DTS mode springt dan is het ook weg wanneer er geen signaal doorheen gaat.

    Gisteravond trouwens de plaat welke voor het dakraam zit aan de achterkant bekleed met het isolerende schuim. De kamer is vrijwel af, echter gewoon nog de afwerkpuntjes waar wat meer tijd overheen gaat nu ik graag zit te genieten op ons kamertje!

  9. #134

    Standaard

    Heb je ook nog een tv signaal aangesloten op het scherm of kijk je alleen DVD. Marantz heeft mooie apparatuur ik heb er zelf m'n tv van.
    audio/video

  10. #135

    Standaard

    Heb nog geen TV signaal aangesloten. Ben even aan t overwegen of ik digitale televisie (casema) of Digitenne (KPN) ga nemen. KPN betekend dat ik geen kabel naar de zolder hoef te trekken, maar zal nooit HD TV uitzenden. Casema levert wel HD-TV en kan compatibel zijn met Harddiskrecorders welke een DVB-T optie hebben...

    Maar het gaat er wel komen iig.

  11. #136

    Standaard

    Een schotel plaatsen lijkt me ook wel wat met een HDTV tuner,dubbele tuner met hardeschijf (kijken + opnemen). De kabel tv dan opzeggen, alleen heb ik boven ook nog een tv staan. Nu zijn hiervoor wel componenten te krijgen waarmee je de tuner in het hele huis kunt bedienen. Die tuners zouden ze moeten leveren met een radiografische (RF) afstandsbediening. Alleen jammer dat je de tv dan eigenlijk alleen als monitor gebruikt met de techniek die in de tv zit (tuner) doe je eigenlijk niets meer.
    Laatst aangepast door Erwin Hamers : 02-05-2008 om 09:35
    audio/video

  12. #137

    Standaard

    Joep?
    Geniet je nog wat van je thuisbios? Ik heb je project vanaf het begin gevolgd en ik vroeg me af hoe het nu is om zo een filmpje te kijken.

  13. #138

    Talking

    Hoi Cnet,

    Bedankt voor je vraag... ik denk dat ik schuldig ben aan teveel genieten van de kamer!
    Ik moet dus gewoon nog even de laatste foto's op dit forum plaatsen...
    Ondertussen heb ik het kastje met een deken erop vervangen door een Aldenkam meubel en lijkt het kamertje zo ongeveer compleet.

    Wel moet ik nog steeds de planken schilderen van het audiokastje, en zit ik er aan te denken daar zwart of donker glas voor te maken (mits dit infrarood doorlaat voor de afstandsbedieningen)

    Qua geluid, en beeld ben ik SUPER tevreden.. ik moest in het begin zeker even wennen aan de onkyo nadat ik tijdelijk de marantz had, maar dat is helemaal goed gekomen.

    Ik mag iig zeer trots zijn op de schitterende kamer, en ben ook bijna elke dag dik aan het genieten, en... mijn vriendin ook. De kamer doet goed zijn werk, en we hebben geen last meer met de buren (of andersom)....

    gr. Joep

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Thx!

    Hier nog een zijaanzicht met de frontspeakers, kabels wat opgeruimd....




    En hier de panorama.... geeft een wat ruimer beeld




    gr. Joep
    Was al een tijd geleden dat ik deze thread had bekeken, maar het is echt SUPER geworden. Dit is echt een van de beste threads ooit op dvd.nl. Bedankt voor het posten!

  15. #140

    Standaard

    Inderdaad zeer mooi geworden, erg mooi zo'n opstelling!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #141

    Standaard

    prachtig die laatste foto,s
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  17. #142

    Standaard

    Ziet er mooi uit zo'n aparte ruimte voor HT, komt er misschien nog een meubel onder de TV ?
    Laatst aangepast door Erwin Hamers : 09-10-2008 om 19:35
    audio/video

  18. #143

    Standaard

    Proficiat!
    Zeer mooi zo'n dedicated kamertje!!!
    Zou nog mooier zijn om er een beamer in te maken, dan doe je niet meer onder voor een echte bioscoop
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  19. #144

    Exclamation Update

    Hoi Hoi...

    Ik heb de laatste korte update, met de al bekende foto's maar ook met een foto van het meubel op de 1e pagina van deze post aangepast. Nu is het verhaal ongeveer compleet.

    @Erwin,

    meubel...


    @Raymond
    Ik ben nog altijd een voorstander van een Plasma scherm. Mijn schoonvader heeft een HD beamer, en dat is super, maar niet voor alle toepassingen vind ik persoonlijk.
    Als ik op een projectiescherm zou zitten gamen dan wordt ik gek... voor film.. tja...
    Het beeld is nu ook lekker groot, omdat we er niet ver vanaf zitten... is en blijft persoonlijke voorkeur...
    Wie weet als de plasma het ooit begeeft...
    Laatst aangepast door joepert : 02-01-2009 om 23:30

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Ik ben geen fan van projectie, en dit klinkt misschien raar of onlogisch, maar ik zie de 3 kleuren als ik snel met mijn ogen beweeg. blauw / groen / rood net naast elkaar.

    Mijn schoonvader heeft een OPTOMA Themescene H57 Beamer wat een zeer goede beamer is voor zover ik weet, en toch zie ik de 3 kleuren als ik bv ondertitels lees.
    Misschien heb ik gevoelige ogen of gewoon snelle hersens .
    Ik heb dit nu ook al een paar x bij andere beamers gezien.

    Niet temin, 2500,- ga ik daar nu ook niet ana uit geven. Het hele audio verhaal zal ook al duur genoeg worden... dus ga ik voor een plasma (rond de 1500,- zoiets.) Panasonic TH-42PV71F iets in die richting.

    En let op, de kamer is ongeveer 5 x 3 mtr en door de schuine achterwand, zitten we al iets naar voren. De plasma komt op een meubel ook iets naar voren, Als we dan een doek van 2 mtr pakken, is het beeld wel erg groot, wat van mij niet persee nodig is.

    Gr. Joep
    Dit gaat er bij mij niet in. Dedicated ruimte en dan er maar een kleine tv in zetten. Sorry, beetje gemiste kans aangezien er genoeg alternatieven zijn als je niet tegen dlp projectie kan....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #146

    Standaard

    Ja, over dat DLP probleem... De nieuwe beamer van mijn schoonvader (full-hd) is de eerste beamer waar ik het regenboog effect niet bij zie.. dus er zijn mogelijkheden.

    Maar.. kleine tv, valt goed mee gezien de korte afstand dat we erop zitten.
    Een vriend van me heeft ook een 42"maar dan in de huiskamer, en dat is inderdaad niet groot dan... die staat altijd verbaasd te kijken op mijn kamer alstie film komt zien over de grootte... maar... ik begrijp je punt hoor. heb er alleen zelf echt geen problemen mee.

    gr. Joep

  22. #147

    Standaard

    NIETS went sneller dan een groot scherm.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #148

    Standaard

    Mooi meubel maakt het helemaal af, het ziet er mooi en verzorgd uit.
    audio/video

  24. #149

    Standaard

    Het is echt supermooi geworden, ik begrijp wel meteen dat je overweegt om donkerglazen deurtje in je meubel te monteren. Op zich kan dat voor de AB geen kwaad en je kunt zelfs overwegen om gewoon glas op maat te laten snijden en er van dat speciale folie op te doen, is denk ik stukken goedkoper dan donker glas te kopen.

  25. #150

    Standaard

    Dankjewel!
    En bedankt voor de tip!
    Ik moet er wel snel mee zijn om het af te maken, want er is een tijdvreter op komst... (ofwel: ons eerste kindje is op komst...)

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •