De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke Hdmi versterker rond €1500 ?

    heb wat geld over en wil nu echt van m'n BR disc's genieten, te beginnen met een upgrade van m'n huidige versterker

    de Pioneer LX71 lijkt me een mooie optie, ook omdat ik t.z.t. met grote zekerheid een pioneer full HD zal kopen en een pioneer BR speler

    wat zijn de grote concurrenten ? komen er binnenkort nieuwe modellen uit ? de denon 4306b en Marantz SR8002b zitten wat prijs betreft in de buurt maar zijn wat ouder geloof ik...

    ga zeker luisteren maar is handig als ik het lijstje van te beluisteren modellen wat kan inkorten

    advies is welkom
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #2

    Standaard

    Onkyo 906 is ook erg goed. Yamaha maakt ook solide amps. Ach op zich komt het eerder op persoonlijke smaak uit denk ik dan dat je iets slechts koopt voor 1500 euro.
    maar dat je alles in een lijn wilt hebben van Pioneer kan ik ook begrijpen...is ook zeker niet verkeerd.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    De Pio's zijn pas nieuw. De opties die Albert aangeeft zijn ook heel goed maar onderschat de Denon en de Marantz zeker niet.

    Het gaat ook om de match met je overige apparatuur dus vooral gaan luisteren.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb wat geld over en wil nu echt van m'n BR disc's genieten, te beginnen met een upgrade van m'n huidige versterker

    de Pioneer LX71 lijkt me een mooie optie, ook omdat ik t.z.t. met grote zekerheid een pioneer full HD zal kopen en een pioneer BR speler

    wat zijn de grote concurrenten ? komen er binnenkort nieuwe modellen uit ? de denon 4306b en Marantz SR8002b zitten wat prijs betreft in de buurt maar zijn wat ouder geloof ik...

    ga zeker luisteren maar is handig als ik het lijstje van te beluisteren modellen wat kan inkorten

    advies is welkom
    Denon AVR-2809?
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •