Maar ik neem aan dat het wel gewoon aankomt als het via Royal Mail is verstuurd. Ging even googlen en zag dat Royal Mail zijn contract had verloren een paar jaar geleden met Amazon ?
Maar ik neem aan dat het wel gewoon aankomt als het via Royal Mail is verstuurd. Ging even googlen en zag dat Royal Mail zijn contract had verloren een paar jaar geleden met Amazon ?
Aantal blu-ray's in bezit: 132
Het komt wel aan, maar hoe snel is afhankelijk per regio. In Den Haag bijv. besteed RM het weer uit aan Selektvracht en die zijn zo traag als dikke stront door een zandloper.
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
Daarom dat er zeker ook staat delivery date 9 januari, haha
Aantal blu-ray's in bezit: 132
Ik denk wel dat dat een reden kan zijn. Ik had laatst een bestelling dat door RM verstuurd was, en die had een langere delivery estimate dan een bestelling even later die door TNT verstuurd was. Die van TNT had ik in 2 dagen binnen en die van RM had ik na anderhalve week pas binnen.
Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899
Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899
Heb van Zavvi en Play.com mijn Blu-ray's binnen 5 werkdagen gehad!!
Heb dus volgens mij erg veel geluk gehad!
ik kreeg net een mailtje van play.com met het volgende erin:
Kan iemand mij even uitleggen wat dit betekend. Ik kom er niet helemaal uit of beter nog, snap het nietDear Customer,
Thank you for your recent order with Play.com
We write to advise you that due to an error in administration by our
bank any orders you have placed with Play.com from the 31st December
2008 to the 4th January 2009 will show as being debited by our sister
company Webworks Ltd on your account statement.
We can advise that this has now been rectified and any further orders
you wish to place will show as debited by Play.com.
Please accept our sincere apologies for any confusion or inconvenience
this matter may have caused and please do not hesitate to contact us
should you require any further assistance.
Our Customer Service Team is available on 0845 800 1020 (UK only) or +44
(0)1534 877595 (outside the UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday
to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.
Kind Regards
Aantal blu-ray's in bezit: 132
Je hebt een aantal orders gedaan bij play.
Alleen bij je bankafschrift staat in plaats van play.com en zusterbedrijf genaamd Webworks Ltd
Dus dat je alvast dat weet.
En als je nieuwe orders maakt bij play staat de naam play er dan wel op.
En het spijt hun voor de verwarring.
Four **** Trader & SafeTrader
Precies!
Tussen 31 december en 4 januari zijn er administratieve fouten ontstaan bij de bank van play.com en orders geplaatst in die periode zullen op de afschrift staan als zijnde gedebiteerd door hun zusterbedrijf Webworks Ltd.
De afschrift toont de naam van het zusterbedrijf van play.com, namelijk Webworks Ltd, i.p.v. de naam play.com.
We kunnen u mededelen dat dit nu is gecorrigeerd en nieuwe orders, mocht je die willen plaatsen, zullen wel de correcte naam van play.com tonen op je afschriften!
Ze verontschuldigen zich voor de ontstane verwarring.
Mocht je nog meer assistentie wensen, moet je niet twijfelen om contact met ze op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Play.com
Laatst aangepast door hstadman : 06-01-2009 om 13:35
Ik dacht, ik ga mijn bestellingen annuleren en opnieuw bestellen maar dan in ponden afrekenen i.p.v. euro's scheelt toch 4 euro per bestelling. Blijkt dat dit niet kan omdat bestellingen buiten de uk automatisch in euro's worden afgerekend. Hebben ze dit gedaan vanwege de lage pond of is dit al langer het geval?
Al langer.
Four **** Trader & SafeTrader
Ben net ook op play.com geweest, en zag daar een hoop moois...
Ik loop nu alleen te klooien met het aanmaken van een account (adres, cardnr. etc.),
nu is mijn vraag hoe moet ik dit invullen want ik krijg steeds te lezen dat ik het fout doe mbt. mijn adres en card.
Wat mijn bankpassen betreft, kan ik ook met een rabocard betalen of met de rabo europas, of alleemn met een creditcard (hier begin ik dus niet aan..)
ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, via pm kan ook , bij voor baat dank
groeten Scheur
"Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"
Je kunt alleen met creditcard.
Four **** Trader & SafeTrader
Jammer van al die ruimte die ik dan verspild heb, helaas.....
en in ieder geval bedankt....
"Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"
Check deze lijst
http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=21141
HIer staan shopwinkel waar je geen creditcard nodig hebt.
Four **** Trader & SafeTrader
De Rabocard is toch een creditcard? Daarmee zou je bij Play (en de meeste andere webwinkels) moeten kunnen afrekenen.
Let wel op dat je dan voortaan wel moet betalen voor je creditcard.
En ook wisselkoersopslag, omdat het een vreemde valuta is.
Four **** Trader & SafeTrader
Iedereen uit Nederland klaagt dat play zo'n lange levertijden heeft.
Maar ik denk dat het probleem niet bij play ligt.
Ikzelf en mijn vrienden,we wonen in Vlaanderen,krijgen alles wat we bestellen en in stock is thuis binnen de vier dagen .En dat gewoon via de post.
Dus ik denk echt dat die "selectvracht" ,of hoe noemen jullie dat,echt k*t is.