Pagina 45 van 67 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Maar ik neem aan dat het wel gewoon aankomt als het via Royal Mail is verstuurd. Ging even googlen en zag dat Royal Mail zijn contract had verloren een paar jaar geleden met Amazon ?
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  2. #1102

    Standaard

    Het komt wel aan, maar hoe snel is afhankelijk per regio. In Den Haag bijv. besteed RM het weer uit aan Selektvracht en die zijn zo traag als dikke stront door een zandloper.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1103

    Standaard

    Daarom dat er zeker ook staat delivery date 9 januari, haha
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    Daarom dat er zeker ook staat delivery date 9 januari, haha
    Ik denk wel dat dat een reden kan zijn. Ik had laatst een bestelling dat door RM verstuurd was, en die had een langere delivery estimate dan een bestelling even later die door TNT verstuurd was. Die van TNT had ik in 2 dagen binnen en die van RM had ik na anderhalve week pas binnen.


  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Klopt, Amazon heeft bij mij ook wel eens via RM verzonden. Maar meestal gebruiken ze TNT.
    Gelukkig nog altijd TNT ja. Dat gaat echt zo ongelooflijk veel sneller...

    Voordat ik bestellingen die via Royal Mail verstuurd worden binnenheb, liggen ze bij de FRS al in de grijp-maar-raak-voor-'n-knaak bakken
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik denk wel dat dat een reden kan zijn. Ik had laatst een bestelling dat door RM verstuurd was, en die had een langere delivery estimate dan een bestelling even later die door TNT verstuurd was. Die van TNT had ik in 2 dagen binnen en die van RM had ik na anderhalve week pas binnen.

    Anderhalve week? Dat is een natte droom zeker? :razz:

    Duurt bij mijn minimaal 5 weken (heeeel soms ligt er na 2 weken 1 pakje in de bus maar dat is een unicum). en meestal arriveert het spul helemaal niet...
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Anderhalve week? Dat is een natte droom zeker? :razz:

    Duurt bij mijn minimaal 5 weken (heeeel soms ligt er na 2 weken 1 pakje in de bus maar dat is een unicum). en meestal arriveert het spul helemaal niet...
    Ja, het enige pakje dat via RM naar mij verstuurd was door Amazon was na anderhalve week binnen.

    Maar van Play of HMV (die volgens mij via RM versturen) duurt inderdaad wel extreem lang.


  8. #1108

    Standaard

    Heb van Zavvi en Play.com mijn Blu-ray's binnen 5 werkdagen gehad!!

    Heb dus volgens mij erg veel geluk gehad!

  9. #1109

    Standaard

    ik kreeg net een mailtje van play.com met het volgende erin:

    Dear Customer,

    Thank you for your recent order with Play.com

    We write to advise you that due to an error in administration by our
    bank any orders you have placed with Play.com from the 31st December
    2008 to the 4th January 2009 will show as being debited by our sister
    company Webworks Ltd on your account statement.

    We can advise that this has now been rectified and any further orders
    you wish to place will show as debited by Play.com.

    Please accept our sincere apologies for any confusion or inconvenience
    this matter may have caused and please do not hesitate to contact us
    should you require any further assistance.

    Our Customer Service Team is available on 0845 800 1020 (UK only) or +44
    (0)1534 877595 (outside the UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday
    to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.

    Kind Regards
    Kan iemand mij even uitleggen wat dit betekend. Ik kom er niet helemaal uit of beter nog, snap het niet
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  10. #1110

    Standaard

    Je hebt een aantal orders gedaan bij play.
    Alleen bij je bankafschrift staat in plaats van play.com en zusterbedrijf genaamd Webworks Ltd
    Dus dat je alvast dat weet.
    En als je nieuwe orders maakt bij play staat de naam play er dan wel op.
    En het spijt hun voor de verwarring.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Je hebt een aantal orders gedaan bij play.
    Alleen bij je bankafschrift staat in plaats van play.com en zusterbedrijf genaamd Webworks Ltd
    Dus dat je alvast dat weet.
    En als je nieuwe orders maakt bij play staat de naam play er dan wel op.
    En het spijt hun voor de verwarring.
    Precies!
    Tussen 31 december en 4 januari zijn er administratieve fouten ontstaan bij de bank van play.com en orders geplaatst in die periode zullen op de afschrift staan als zijnde gedebiteerd door hun zusterbedrijf Webworks Ltd.

    De afschrift toont de naam van het zusterbedrijf van play.com, namelijk Webworks Ltd, i.p.v. de naam play.com.

    We kunnen u mededelen dat dit nu is gecorrigeerd en nieuwe orders, mocht je die willen plaatsen, zullen wel de correcte naam van play.com tonen op je afschriften!

    Ze verontschuldigen zich voor de ontstane verwarring.
    Mocht je nog meer assistentie wensen, moet je niet twijfelen om contact met ze op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Play.com
    Laatst aangepast door hstadman : 06-01-2009 om 13:35

  12. #1112

    Standaard

    Ik dacht, ik ga mijn bestellingen annuleren en opnieuw bestellen maar dan in ponden afrekenen i.p.v. euro's scheelt toch 4 euro per bestelling. Blijkt dat dit niet kan omdat bestellingen buiten de uk automatisch in euro's worden afgerekend. Hebben ze dit gedaan vanwege de lage pond of is dit al langer het geval?

  13. #1113

    Standaard

    Al langer.


    Four **** Trader & SafeTrader


  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik dacht, ik ga mijn bestellingen annuleren en opnieuw bestellen maar dan in ponden afrekenen i.p.v. euro's scheelt toch 4 euro per bestelling. Blijkt dat dit niet kan omdat bestellingen buiten de uk automatisch in euro's worden afgerekend. Hebben ze dit gedaan vanwege de lage pond of is dit al langer het geval?
    Ja, dat is al langer het geval, niet alleen vanwege de lage pond maar hoofdzakelijk door de hogere verzendkosten!

  15. #1115

    Standaard

    Ben net ook op play.com geweest, en zag daar een hoop moois...
    Ik loop nu alleen te klooien met het aanmaken van een account (adres, cardnr. etc.),
    nu is mijn vraag hoe moet ik dit invullen want ik krijg steeds te lezen dat ik het fout doe mbt. mijn adres en card.

    Wat mijn bankpassen betreft, kan ik ook met een rabocard betalen of met de rabo europas, of alleemn met een creditcard (hier begin ik dus niet aan..)

    ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, via pm kan ook , bij voor baat dank

    groeten Scheur
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  16. #1116

    Standaard

    Je kunt alleen met creditcard.


    Four **** Trader & SafeTrader


  17. #1117

    Standaard

    Jammer van al die ruimte die ik dan verspild heb, helaas.....

    en in ieder geval bedankt....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  18. #1118

    Standaard

    Check deze lijst

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=21141

    HIer staan shopwinkel waar je geen creditcard nodig hebt.


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Ben net ook op play.com geweest, en zag daar een hoop moois...
    Ik loop nu alleen te klooien met het aanmaken van een account (adres, cardnr. etc.),
    nu is mijn vraag hoe moet ik dit invullen want ik krijg steeds te lezen dat ik het fout doe mbt. mijn adres en card.

    Wat mijn bankpassen betreft, kan ik ook met een rabocard betalen of met de rabo europas, of alleemn met een creditcard (hier begin ik dus niet aan..)

    ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, via pm kan ook , bij voor baat dank

    groeten Scheur
    De Rabocard is toch een creditcard? Daarmee zou je bij Play (en de meeste andere webwinkels) moeten kunnen afrekenen.

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    De Rabocard is toch een creditcard? Daarmee zou je bij Play (en de meeste andere webwinkels) moeten kunnen afrekenen.
    Waarschijnlijk alleen als hij aangesloten is bij de groten, zoals visa or mastercard. Anders ben ik bang dat ze hem niet zullen accepteren!

  21. #1121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Waarschijnlijk alleen als hij aangesloten is bij de groten, zoals visa or mastercard. Anders ben ik bang dat ze hem niet zullen accepteren!


    Rabocard = MasterCard creditcard van de Rabobank.

  22. #1122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht


    Rabocard = MasterCard creditcard van de Rabobank.
    Dan is het geen probleem. Vul dan in dat je een mastercard gebruikt, i.p.v. een rabocard...!!!

  23. #1123

    Standaard

    Let wel op dat je dan voortaan wel moet betalen voor je creditcard.
    En ook wisselkoersopslag, omdat het een vreemde valuta is.


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #1124

    Standaard

    Iedereen uit Nederland klaagt dat play zo'n lange levertijden heeft.
    Maar ik denk dat het probleem niet bij play ligt.
    Ikzelf en mijn vrienden,we wonen in Vlaanderen,krijgen alles wat we bestellen en in stock is thuis binnen de vier dagen .En dat gewoon via de post.
    Dus ik denk echt dat die "selectvracht" ,of hoe noemen jullie dat,echt k*t is.

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dymphie Bekijk bericht
    Iedereen uit Nederland klaagt dat play zo'n lange levertijden heeft.
    Maar ik denk dat het probleem niet bij play ligt.
    Ikzelf en mijn vrienden,we wonen in Vlaanderen,krijgen alles wat we bestellen en in stock is thuis binnen de vier dagen .En dat gewoon via de post.
    Dus ik denk echt dat die "selectvracht" ,of hoe noemen jullie dat,echt k*t is.
    Dat selektvracht niet leverd staat toch meedere malen hierboven beschreven.
    Het ligt niet aan Play, die hebben mij 3 keer een item toegestuurd en daarna mijn geld terug gegeven.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

Pagina 45 van 67 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •