Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 786 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Hier is hij ook aangekomen! 18e verzonden en vandaag kwam de postbode langs.

    Box wordt verstuurd in een stevige envelope en daarom is de box in een goede staat.

  2. #527

    Standaard

    Ook hier ontvangen van cdwow, direct uit Australië op 18/12 verzonden, en in perfecte staat.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #528

    Standaard

    Beter !!, nou hopen dat tie vandaag ook bij mij aankomt. Hoe is tie gekomen, met busje van TNT of met de postbode ?
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    Beter !!, nou hopen dat tie vandaag ook bij mij aankomt. Hoe is tie gekomen, met busje van TNT of met de postbode ?
    Met een busje, hij past niet door de brievenbus. Ik heb hem net ontvangen.

  5. #530

    Standaard

    Het word een beetje eentonig : van mij is ook aangekomen. ook 18e verstuurd

  6. #531

    Standaard

    grrr, die van mij nog altijd niet Kan het niet hebben hoor als ik steeds lees dat andere hem binnen hebben en ik nog niet
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  7. #532

    Standaard

    Voor mij ook net binnen (van de 18e) via busje in stevige envelop (geen bubbeltjes) doch niet geheel schadevrij aangekomen: blik wat ingedeukt, is nog wel wat aan te doen. Schijfjes o.k.
    Zelfde harmonicasysteem als bij de dvd-tin. Hoop voor de anderen dat het ook binnen een redelijke termijn binnenkomt. En even wachten is bij zo'n prijs nu ook weer geen ramp met die Nederlandse oplichtersprijzen (snap dat nog steeds niet). Volgens mij is de 6-disc dvd versie hier al duurder. Daar neem ik dat beetje 'blikschade' voor op de koop toe !

  8. #533

    Standaard

    Het werd een week geleden al aangekondigd: "en dan zien we straks allemaal berichtjes dat de BOB box is ontvangen".

    Als antwoord op die post: Yep, ook ik heb hem vandaag ontvangen!!!
    Via een TNT busje, in een stevige envelope en geheel onbeschadigd. Ook ik kreeg op 18 december het mailtje dat ie verzonden was en vandaag dan (na de kerstdagen, maar ja) binnen.

  9. #534

    Standaard

    Een klasgenoot van me die ook hier in de buurt woont heeft hem ook net ontvangen. Dat moet tie van mij bijna haast wel onderweg zijn naar mij, dat kan niet anders
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  10. #535

    Standaard

    Ik heb de mijne vandaag ontvangen.

    Blik is ook een beetje ingedeukt.

    Nog even uitdeuken.

    15-12 besteld. 18-12 verzonden. 3-1 ontvangen.

    Een fijn 2009 iedereen!

  11. #536

    Standaard

    mhm, hier nog niets...erg balen dit
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #537

    Standaard

    Mensen alsjeblieft, alleen noemenswaardig info en/of discussie, maar de talloze berichten over of je box al wel of niet binnen is zijn eigenlijk alleen interessant voor jezelf.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mensen alsjeblieft, alleen noemenswaardig info en/of discussie, maar de talloze berichten over of je box al wel of niet binnen is zijn eigenlijk alleen interessant voor jezelf.

    Ahum

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Cd-wow heeft vandaag de AU versie naar me verzonden!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hier is de AU versie ook bezorgd.

  14. #539

    Standaard

    Nou, voor de afwisseling dan hier in het kort wat bevindingen na het kijken van de eerste aflevering...
    De beeldkwaliteit is over het algemeen genomen uitstekend. Wat wel erg opvalt is dat de kwaliteit wisselt per scene. Dit is echter volledig te wijten aan het bronmateriaal. Zo zijn er scenes met veel grain, of (heel af en toe) onscherpte. Nu komt dat waarschijnlijk omdat het beeld bewerkt is om een bepaalde sfeer op te roepen.
    Het geluid klinkt door mijn 2 speakers al echt geweldig. Kraakhelder, veel detaillering. Ik ben benieuwd hoe dat straks wordt bij de actiescenes!

    De extra met die tijdlijn heb ik ook al even bekeken. Ik denk dat ik eerst de hele serie in zijn geheel ga bekijken, en later nog een keer met al die extra info.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Airpower Bekijk bericht
    Ahum
    Die zag ik al van mijlenver aankomen. Toen ik mijn verzending bericht plaatstte, waren er meerdere mensen die zich nog afvroegen of deze op voorraad was, wat voor subs deze zou hebben etc.

    Bij ontvangst heb ik ook meer geplaatst. Namelijk bevestiging van de NL subs en het feit dat de tin enigzins beschadigd was.

    Inmiddels is dat allemaal wel duidelijk lijkt me...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #541
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kunnen we nu weer gewoon ontopic gaan? Mijn vraag word namelijk ondergesneeuwd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik heb even een vraagje over deze feature: In the Words of Easy Company.

    Bevat deze feature ook nog nieuwe interview beelden? Of worden de bestaande interviews die nog vóór de aflevering afspelen, weer herbruikt in deze feature?

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kunnen we nu weer gewoon ontopic gaan? Mijn vraag word namelijk ondergesneeuwd.
    Nieuwe beelden 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #543
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mooi zo.

  19. #544

    Standaard

    Is de tin hetzelfde als bij de DVD versie? Zo ja, dan verwissel je toch gewoon de discs als de Blue Ray tin beschadigd is.

    En ... hoe groot is het verschil met de DVD versie?
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 03-01-2009 om 21:24
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Is de tin hetzelfde als bij de DVD versie? Zo ja, dan verwissel je toch gewoon de discs als de Blue Ray tin beschadigd is.

    En ... hoe groot is het verschil met de DVD versie?
    Het is dezelfde, maar ik heb de DVD-versie al verkocht.
    En zowel beeld als geluid zijn uitstekend en zeker een hele verbetering t.o.v. van de DVD, die overigens ook al goed was. Zie ook onze recensie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #546

    Standaard

    Het is niet helemaal hetzelfde Er staan blu-ray logo's op uiteraard en op het harmonica systeem binnenin staan andere afbeeldingen als bij de dvd variant.

  22. #547

    Standaard

    Erg duidelijk, dan zal ik wellicht ook overgaan tot het omruilen van mijn DVD versie voor de nieuwe versie.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #548

    Standaard

    Vind deze extra's een echte verbetering:timeline is heel informatief, interviews ook (al moet je dan niet teveel de 'film' willen volgen). Heb het al eens op deze site gedropt: voor de echte BOB diehards, die moeten de boekjes van Winters en die van Guarnere/Heffron maar eens lezen. B.v. het vliegtuig van Lt. Meehan (die Winters zal opvolgen) dat in het begin van deel 2 wordt neergeschoten, is nog maar een paar jaar geleden teruggevonden met alle slachtoffers nog aan boord.

  24. #549

    Standaard

    Vandaag een berichtje van cdwow gehad dat de box niet meer leverbaar was.

  25. #550

    Standaard

    Balen Rob. Ik krijg helemaal geen reactie van cdwow (en al wel betaald)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 22 van 32 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •