Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 576 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Ik was bij de Media Markt en daar was het bordje BD-55 weg De goeie verkoper wat verstand van zaken heeft had vrij en is er morgen weer. Aan zo`n zondags medewerker gevraagd wanneer de 55 binnenkomt hij zei :" over 6 a 7 weken weer " diezelfde gast zei gisteren :" kan elk moment binnenkomen" . Hiernaar naar de IT`s en daar vertelde ze dat deze pas weer beschikbaar was 18-2-09 wegens soft/hardware problemen.( Kon hem wel reserveren voor 399 euri`s )Op kieskeurig.nl bijna allemaal 5 a 6 weken levertijd . Morgen maar eens naar die gast wat wel verstand van deze zaken heeft en hopenlijk kan hij me weer happy maken.Dus verlopig alleen nog genieten van m`n blu-ray`s in verpakking en kwijlen van de 55 van Raskel

  2. #352

    Standaard

    Nog 17 op voorraad op Komplett.be... Allemaal héél raar hoor
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  3. #353

    Standaard

    Hmm. Ik heb een mail gestuurd naar selexion en daar beweren ze dat de productie van de Panasonic BD55 is gestopt. Heel moeilijk om te geloven eigenlijk....
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  4. #354

    Standaard

    Gelukkig heb ik 'm al en hij doet wat gezegt wordt dat ie doet.
    Jammer dat fabrikanten niet gewoon open in zulke zaken zijn.
    Weet jij meer, Arnold?
    Of iemand anders, uiteraard?

  5. #355
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij mijn BD50 was toen hetzelfde aan de hand!
    Hij was net uit en maar sporadisch leverbaar, en een maand later werd de BD55 alweer aangekondigt!
    Er werd zelfs vermeld dat deze dan wel beter leverbaar zouden zijn!
    Zal wel met marketing te maken hebben!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #356

    Standaard

    Ik heb de BD55 besteld bij iishop.be voor €377 excl verzenden. Volgens site stond hij nog op stock en heb ik maar snel gehandeld. Wanneer ik nu terug ga naar site is hij blijkbaar niet meer in stock en had ik dus allicht de laatste...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  7. #357

    Standaard

    Heb de 55 net besteld bij komplett.nl voor €384.00 euro incl verzend / remboers kosten.. nu maar op de post wachten
    Laatst aangepast door Dadaveke : 20-12-2008 om 13:17

  8. #358

    Standaard

    Die van Komplett zijn niet van de Nederlandse Panasonic, maar van een ander land. Maar het blijft hetzelfde toestel, alleen zonder gratis film.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #359

    Standaard

    Idd. Dat is de reden waarom ik bij iishop.be heb besteld. Zo heb ik wel de 2 BR's + SD kaartje. Prijs is zelfde als Komplett. Zelfs €2 goedkoper dan de Belgische Komplett...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  10. #360

    Standaard

    Ik laat me verassen. Ik weet wel dat ik bijna niet meer kan wachten.Hopenlijk kan wel het menu in NL of ENG gezet worden ipv alleen maar Duits. Gisteren bij raskel Batman Begins gekeken op de panna 55 en het was een lust voor het menselijk oog

  11. #361

    Standaard

    Waar je de speler ook koopt, hij kan altijd op Nederlands ingesteld worden. zolang je maar de regio B versie hebt.
    Ze bevatten allemaal dezelfde software!
    Mijn komplett.nl model die uit Tsjechie komt naar het schijnt, heb ik gewoon op Nederlands ingesteld, no problemo!

  12. #362

    Standaard

    Ik neem toch aan dat de speler DMP-BD55EG-K regio B is haha, anders ben ik zwaar genaaid haha.. Staat nergens bij welke Regio het is, dus neem aan dat het gewoon B zal zijn
    Laatst aangepast door Dadaveke : 20-12-2008 om 18:22

  13. #363

    Standaard

    Haha, maak je daar maar geen zorgen over.
    Volgens mij betekent ´´EG´´ in het modelnummer, dat het de Europese versie is.
    Jij hebt straks precies dezelfde als ik heb, no worries!

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Volgens mij betekent ´´EG´´ in het modelnummer, dat het de Europese versie is.
    Klopt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #365

    Standaard

    Ik heb vanmorgen m`n BD-55 ontvangen deze analoog aan gesloten op m`n Harman/kardon AVR 135- 6.1 channel. Bij m`n instelling heb ik 7.1 gekozen ipv voor 2ch + 5.1. Alleen ik krijg geen geluid door m`n midden achter speaker indien ik een gewone dvd LOTR met 6.1 geluidstrack opzet. Op zowel op 6 en 8 channel niets.De rest geeft wel gewoon geluid maar beetje koud alsof er een paar details ontbreken en de center komt zacht over. Indien ik voor voor 2ch + 5.1 is het geluid veel zuiverder en warmer en klinkt ook veel mooier.
    Bij The Dark Knight op Dolby TrueHD 5.1 is het geluid ook niet echt helder en net weer het gevoel alsof ik wat mis maar wel op
    2ch + 5.1 en 6 channels gaat het goed.
    Kan dit kloppen of heb ik een instelling over het hoofd gezien of gewoon de surround back afkoppelen en op 2ch + 5.1 laten staan?

    PS : de speler is made in Slovakia en besteld via komplett.nl

  16. #366
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Lijkt erop alsof hij niet goed is aangesloten!
    Mischien een beetje kort door de bocht, maar kloppen de analoog-uit aansluitingen echt!
    Heb je niet toevallig de aparte jacks voor links en rechts gebruikt! i.p.v. alleen de 7.1

    Doe i.i.g. een speakertest op de BD om te controleren of de speaker correct zijn aangesloten!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #367

    Standaard

    Er zitten wat nadelen aan het audiogedeelte, helaas.
    Deze speler kan ook geen 5.1 naar 7.1 omzetten, terwijl elke 7.1 receiver dit wel kan, maar alleen met digitale signalen meestal.
    Zucht...
    Analoog 6.1 kan je wel vergeten.

  18. #368
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Er zitten wat nadelen aan het audiogedeelte, helaas.
    Deze speler kan ook geen 5.1 naar 7.1 omzetten, terwijl elke 7.1 receiver dit wel kan, maar alleen met digitale signalen meestal.
    Zucht...
    Analoog 6.1 kan je wel vergeten.

    Volgens mij zit er wel een soort routing functie op, maar weet dat niet zeker!
    Ene kant logisch, want als je hem 7.1 aansluit zijn alle kanalen wel toegewezen, alleen ze produceren dan geen geluid, maar dat ziet je versterker niet.
    Die denkt gewoon dat er een 7.1 signaal wordt aangeboden, en kan daar logischerwijs niks meer mee!

    Daarom heb ik mijn bd spelers 5.1 aangesloten en laat mijn versterker via dplxII de surround kanalen matrixen!
    Er zijn toch nog maar weinig echte 7.1 tracks
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Daarom heb ik mijn bd spelers 5.1 aangesloten en laat mijn versterker via dplxII de surround kanalen matrixen!
    Op de analoge ingang?
    Dan heb je geluk dat dat kan, want dat kunnen lang niet alle receivers op de analoge ingang.
    Niet alle receivers digitaliseren het signaal en halen het door de DSP, de jouwe gelukkig dus wel.

    Ik heb mijn BD55 gelukkig gewoon in 5.1 aangesloten, dus geen probleem daarmee.
    Alleen WAAROM geen bass-mangement bij stereobronnen, zoals CD's en 2.0 films?
    Ik heb dat wel nodig!

  20. #370

    Standaard

    Ik kan alleen de speaker test doen op 2ch + 5.1 en dan klopt alles op 6 channels. Indien de speler op 7.1 gezet word dan gaat deze test niet.
    Maar ik zou dan toch met een 6.1 track zoals op LOTR toch via 1 van de 2 kanalen geluid moeten doorkrijgen naar deze achter speaker.

  21. #371

    Standaard

    Maar dat gebeurd niet, helaas, omdat de speler het extra kanaal niet wil extraheren uit de DTS stream.
    Jammmer.
    Hopelijk komt er nog eens een firmwareupdate.
    Aan de andere kant, ik heb ben blij zat met 5.1, de kogels vliegen me al om de oren en de vliegtuigen zoeven over me heen.
    Goede opstelling en afstelling is ook belangrijk!

  22. #372

    Standaard

    inderdaad jammer dat dit niet lukt.
    Dan ga ik ff een DB meter lenen voor m`n afstelling

  23. #373

    Standaard

    Dat is zowieso de basis voor elke surroundsetup, 5.1 of 7.1.
    Voor de testtonen gebruik je het beste Digital Video Essentials of Avia.

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke Bekijk bericht
    inderdaad jammer dat dit niet lukt.
    Dan ga ik ff een DB meter lenen voor m`n afstelling
    Dan wil ik die meteen ook even lenen! Ik kom straks toch de boel instellen

  25. #375

    Standaard

    Die disk zit bij de meter wat ik kan lenen. Heb pas nog gedaan voor m`n gewone 5.1
    dus denk dat ik dit voor de 6 of 8 channels ook moet gaan doen

Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •