Pagina 43 van 67 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Bij HMV zijn het ook allemaal UK versie´s Blu-rays? Zie daar nooit de ondertitels bij staan!!

    Heb gister mijn 3 blu-rays binnengekregen van play.com(16,88euro gemiddeld)

  2. #1052

    Standaard

    Ja, allemaal UK, tenzij anders vermeld (zoals bij Heroes).

  3. #1053

    Standaard

    na 10 dagen eindelijk mijn bestellingen binnen van play
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1054

    Standaard

    Na 38 dagen The Incredible Hulk nog steeds niet ontvangen De replacement is dan ook al 10 dagen onderweg Ik hoop toch zeker dat ie nog aankomt, want de Play.com exclusive Steelbook die ik had besteld is nu al niet meer op de site te vinden


  5. #1055

    Standaard

    moet enkel nog een bestelling ontvangen die 2 December verstuurd is, inmiddelsdus 14 dagen onderweg, maar het kan nog mijn vorige bestelling die vorige week binnen kwam was 13 dagen onderweg geweest (zoals de laatste tijd alle dvd's van Play) hopelijk deze week nog binnen:neutral:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #1056

    Standaard

    Toch wel spijtig nu de pond zo laag staat, dat Play zijn eigen wisselkoers hanteert en wij verplicht in Euro's moeten afrekenen...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  7. #1057

    Standaard

    Na 19 dagen mijn Band of Brothers eindleijk ontvangen. Ik ga er maar vanuit dat hij later kwam door de kersttijd maar 19 dagen vind ik toch erg lang.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Na 19 dagen mijn Band of Brothers eindleijk ontvangen. Ik ga er maar vanuit dat hij later kwam door de kersttijd maar 19 dagen vind ik toch erg lang.
    Heel vreemd. Mijn pakjes komen altijd binnen de week toe en bij jullie in NL duurt het altijd een eeuwigheid. Zoals hier al eerder gezegd is ligt de schuld niet zozeer bij Play maar bij het postbedrijf vermoed ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #1059

    Standaard

    Ja, hier in NL moet alles gewoon weer naar TNT. Selektvracht en Sandd hebben wel bewezen dat ze er niet veel van bakken, vind ik.


  10. #1060

    Standaard

    Het blijft wel een goed bedrijf, na 2 niet aangekomen repalacements heb ik mijn geld terug gevraagd. Binnen een dag een mail terug gehad dat dit ze geld op mijn CC terug storten.

    Helaas even geen play meer voor mij, maar Amzon.com.uk is ook goed en is heel snel in leveren.
    Dinsdag 2 boxen besteld en vandaag ontvangen!
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  11. #1061

    Standaard

    Eindelijk. 6 weken heeft het geduurd, maar ik heb nu toch eindelijk The Incredible Hulk Steelbook binnen De eerste is nooit aangekomen.


  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ja, hier in NL moet alles gewoon weer naar TNT. Selektvracht en Sandd hebben wel bewezen dat ze er niet veel van bakken, vind ik.

    helemaal mee eens, had ze altijd na 5 of 7 dagen (inclusief weekend) binnen toen ze door de TNT bezorgd werden, nu is het telkens 13 á 14 dagen........
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Toch wel spijtig nu de pond zo laag staat, dat Play zijn eigen wisselkoers hanteert en wij verplicht in Euro's moeten afrekenen...
    hmmm ik had hier iig wel een vraag over, want ik heb al gezien dat er 2 versies zijn (EU&UK), kan je ook via de U.K. versie bestellen en afrekenen en hier in NL gewoon ontvangen?

    Of gaat die vlieger niet op als je je adres en land invult?
    n00b vragen i know nog nooit besteld via play.com en als het via de pond afrekenen kan, zou dat tof wezen (het scheelt op seizoen 4 van 24 al ruim 10 euries )

  14. #1064

    Standaard



    Die vlieger gaat dus inderdaad niet op.

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    n00b vragen i know nog nooit besteld via play.com en als het via de pond afrekenen kan, zou dat tof wezen (het scheelt op seizoen 4 van 24 al ruim 10 euries )
    24 season 4 kost overigens bij HMV incl. verzenden £20,50 (=ca. €21,50 )

  16. #1066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht


    Die vlieger gaat dus inderdaad niet op.
    I'm sad sad panda

    21,50 bij HMV? Thnx!

  17. #1067

    Standaard

    zal bij de meeste wel bekend zijn maar dit is een handige site voor vergelijken UK prijzen;
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #1068

    Standaard

    Ik ben zeer tevreden met Play.
    Ze doen er alles aan om je dvd/cd te leveren.
    Mocht je binnen 30 dagen niets ontvangen hebben, dan kun je met een enkel mailtje een vervanging vragen.
    Dit heb ik helaas afgelopen jaar al een aantal keren moeten doen.
    Ook nu zit ik te wachten op een bestelling die al meer dan 4! weken onderweg is.
    En dat terwijl ik op dezelfde tijd bij playtrade (onderdeel van play) bij een amerikaanse verkoper de zending al 3 weken binnen heb...
    Vaker krijg ik bij een aantal postorder bedrijven uit het buitenland om mijn zending te verzekeren omdat Rotterdam als onbetrouwbaar te boek staat. (o.a. burnigshed)
    Ik krijg dus het gevoel dat er bij de postoverslagbedrijven veel gestolen word.
    Dit is eigenlijk een verontrustende ontwikkeling, leven wij inmiddels in een onbetrouwbaar land als je samen met afghanistan en irak genoemd word?

    maar ok, over PLAY.COM niets dan lof
    Live Long and Prosper

  19. #1069

    Standaard

    Het enige wat toch echt jammer blijft is die wisselkoers...Lees net een bericht dat de euro bijna net zoveel waard is als een Britse pond, maar helaas houdt Play gewoon hun eigen systeempje in stand.

  20. #1070

    Standaard

    1 pond is vandaag 1,02 euro. Zolang Play hun prijzen niet gaat verlagen bestel ik er niet zo maar meer.
    Laatst aangepast door Frank : 29-12-2008 om 18:06

  21. #1071

    Standaard

    Er komt zoveel bij kijken. Verzendkosten, extra kosten voor de wisselkoers, ... je kunt niet zomaar verwachten dat men het naar een reële koers gaat bijstellen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #1072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Er komt zoveel bij kijken. Verzendkosten, extra kosten voor de wisselkoers, ... je kunt niet zomaar verwachten dat men het naar een reële koers gaat bijstellen.
    Tuurlijk, daar zit ook wel wat in. Maar ik vind het een aardig verschil tussen de reële koers en hun koers, nl. 1,02 tegen 1,40...

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Er komt zoveel bij kijken. Verzendkosten, extra kosten voor de wisselkoers, ... je kunt niet zomaar verwachten dat men het naar een reële koers gaat bijstellen.
    Tuurlijk mag je dat wel verwachten. Dat doen andere winkels ook Afrekenen in ponden en dan wordt het door de CC maatschappij omgezet naar euro`s op het afschrift. Is gewoon centenklopperij van play
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1074

    Standaard

    Inderdaad. Ze moeten gewoon voor non-UK shoppers verzendkosten invoeren. En dan wel gewoon de optie om in ponden af te rekenen. Zo doet BlahDVD het bijvoorbeeld ook, en daar ben je ook al snel goedkoper uit dan bij Play.


  25. #1075

    Standaard

    Wacht sinds 17 december op een spel.
    Hoelang moet je wachten voordat je een mail kan sturen?


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 43 van 67 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •