Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 127 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Fincher kan ook erg langdradig zijn soms, Zodiac was op veel punten ook net even te saai/lang...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Fincher kan ook erg langdradig zijn soms, Zodiac was op veel punten ook net even te saai/lang...
    Dat is jouw mening...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Een film als Zodiac is inderdaad best lang, maar ik vond eigenlijk niet dat er veel overbodige scenes in zaten en wil zeker ook nog wel eens de Director's Cut zien. Alleen, we zijn nu eenmaal in een periode beland waarin het meer en meer gebeurt dat studio's korte en cleane films willen uitbrengen in de cinema en de langere of unrated cuts achterhouden voor de thuisbioscoop-ervaring. En Fincher is daar blijkbaar nogal eigenzinnig in, wat zijn goed recht is natuurlijk, maar als je van een studio een budget krijgt van 150 miljoen dollar voor een film die in geen enkel opzicht een blockbuster is dan mag je vind ik ook wel wat meer bereid zijn tot een compromis over die bioscoop-cut. Ik ben als kijker zelf ook meer gericht op de thuisbioscoop-ervaring, dus mij maakt het niet uit als ik moet wachten tot de DVD-release voor een langere director's cut.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is jouw mening...
    Uiteraard
    Ik had hem zelf 20min ingekort en 100 miljoen meer verdiend, maar ach, ik heet geen Fincher
    En hij dreigde bijna meteen al met een langere versie, bbbrrr.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Uiteraard
    Ik had hem zelf 20min ingekort en 100 miljoen meer verdiend, maar ach, ik heet geen Fincher
    En hij dreigde bijna meteen al met een langere versie, bbbrrr.
    Ik vond de lengte juist bijdragen aan een goede spanningsopbouw.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Damn, dit ziet er echt fantastisch uit. Ik hoop eerlijk gezegd dat de film zeker 2,5 uur gaat duren. Dit wordt een heerlijke film!

  8. #33

    Standaard

    Bril-jant!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ben heel benieuwd naar deze film.. zal wel de kerstfilm van dit jaar worden

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Ziet er goed uit. Kijk hier heel erg naar uit.

  12. #37

    Standaard

    De posters vind ik nogal lelijk maar de film zal hopelijk wel de moeite zijn. Hij wordt toch al genoemd als Oscar-kandidaat.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    De posters vind ik nogal lelijk maar de film zal hopelijk wel de moeite zijn. Hij wordt toch al genoemd als Oscar-kandidaat.
    Dat zeggen ze al heel snel en vrij vaak bij sommige regisseurs... :sad:

  14. #39

    Standaard

    heerlijk die trailers!
    volgens mij wordt dit een ontzettend bijzondere en vooral mooie film.
    ik kan niet wachten!!

  15. #40

    Standaard

    Lijkt me weer een goede Fincher film, ik heb van weinig regisseurs een compleet ouvre maar van deze Fincher wil ik alles hebben. Alien3 the directors Cut is nog altijd superfavoriet van mij en natuurlijk the Fightclub.

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Trailer zag er goed uit. Ik ben benieuwd
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  17. #42

    Standaard

    Trailer was inderdaad goed, vooral de muziek en de make up zijn geweldig! Volgens mij wordt dit, samen met the wrestler, de verrassing van het jaar.


  18. #43

    Standaard

    Ziet er zeer goed uit..Blanchet blijft toch wel 1 van mijn favoriete speelster..Heb hoge verwachtingen van deze film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #44

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Dat is een hele bizarre foto. Zou gaaf zijn als die in poster zou verschijnen.

  22. #47

    Standaard

    Dit gaat een klapper worden.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    Dat is een hele bizarre foto. Zou gaaf zijn als die in poster zou verschijnen.
    Nogal! en als hoes voor de dvd zou worden gebruikt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Running Time is volgens Wikipedia 167 minuten. Uitstekend dus!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Running Time is volgens Wikipedia 167 minuten. Uitstekend dus!
    Lijkt me toch wat aan de lange kant. Plus nogal wat critici zeggen ook dat de film makkelijk een uur korter had kunnen zijn, al zijn ze meestal wel zeer positief over de film zelf.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •