Pagina 15 van 32 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 786 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Airpower Bekijk bericht
    Dat is raar, ik heb net ook m'n mailtje terug gehad van Amazon.co.uk:
    Een van de twee spreekt zich hier tegen. Ik ben benieuwd wat er op de dvd's staat als je hem nu binnenkrijgt!
    UK versie:
    http://www.amazon.co.uk/Band-Brother...8130414&sr=1-1

    US-Import:
    http://www.amazon.co.uk/Band-Brother...8130837&sr=1-1

    Had je in je mail de link erbij gezet?
    Wie weet kon jouw beantwoorder niet zoeken...
    Zie ook de conclusie in de subs sticky.
    Maar de waarheid, Dear Watson, zal idd pas aan het licht komen als-ie op de mat ligt!
    Laatst aangepast door barend : 01-12-2008 om 11:28

  2. #352

    Standaard

    Inmiddels weer de hele serie gezien. Wat is het toch een fantastische serie jongens!
    Super beeld en geluid en de de extra's zijn ook interesant (picture in picture materiaal is mooi om te zien)
    Iedereen die hem nog niet heeft (besteld) schaam je...deze moet echt in je collectie staan. (desnoods op dvd )

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    UK versie:
    http://www.amazon.co.uk/Band-Brother...8130414&sr=1-1

    US-Import:
    http://www.amazon.co.uk/Band-Brother...8130837&sr=1-1

    Had je in je mail de link erbij gezet?
    Wie weet kon jouw beantwoorder niet zoeken...
    Zie ook de conclusie in de subs sticky.
    Maar de waarheid, Dear Watson, zal idd pas aan het licht komen als-ie op de mat ligt!
    Oh nee ik had de link er niet bijgezet.

    Ik wacht wel even af totdat jij hem op de mat hebt liggen, dan weten we het zeker!

  4. #354

    Standaard

    DAMMIT!!!! als ik em donderdag nog niet heb dan zijn de 21 dagen van play voorbij.

  5. #355

    Standaard Subs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Airpower Bekijk bericht
    Oh nee ik had de link er niet bijgezet.

    Ik wacht wel even af totdat jij hem op de mat hebt liggen, dan weten we het zeker!
    Hij is gisteren door Amazon UK verstuurd, gaat doorgaans vrij snel, paar dagen, hoewel is via "TNT Post" verstuurd en die schermen vanaf 1 dec. altijd met "Tja, de kerstdrukte...".
    Laatst aangepast door barend : 02-12-2008 om 11:48

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    DAMMIT!!!! als ik em donderdag nog niet heb dan zijn de 21 dagen van play voorbij.

    Ik zou 'm laten crediteren...en bij Amazon UK bestellen.
    Want cdwow duurt altijd erg lang, en je wilt er vast nou weleens van genieten!

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Ik zou 'm laten crediteren...en bij Amazon UK bestellen.
    Want cdwow duurt altijd erg lang, en je wilt er vast nou weleens van genieten!
    cdwow zou wel kunnen, maar heb em bij Play besteld

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    DAMMIT!!!! als ik em donderdag nog niet heb dan zijn de 21 dagen van play voorbij.
    Ik heb hem hier ook na 25 dagen ook nog niet binnen, heb het via de site aangegeven.
    Ik kreeg daarna een mail van play terug dat ik een ondergetekende brief moest opsturen voordat hun een vervanger opsturen.

    Beetje jammer allemaal, verder nog nooit problemen gehad bij play.

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mendiegoal Bekijk bericht
    Ik heb hem hier ook na 25 dagen ook nog niet binnen, heb het via de site aangegeven.
    Ik kreeg daarna een mail van play terug dat ik een ondergetekende brief moest opsturen voordat hun een vervanger opsturen.

    Beetje jammer allemaal, verder nog nooit problemen gehad bij play.
    op zich is dit wel off topic hè mannen?

    Ik had begin dit jaar hetzelfde, na jaren lang goeie leveringen. ineens kwamen items niet meer aan. ben er toen n poos mee gestopt. intussen ben ik verhuisd. laatst, na 8 maanden ofzo, weer eens n poging gedaan met een goedkoop item en dat ging goed. sindsdien heb ik weer diverse dingen besteld en ontvangen. soms met pakketjes kan t vrij lang duren door TPG die het niet allemaal vlug kan verwerken. maar ik heb eerder dit jaar gedacht dat er iemand ergens in de ketting van het Play warenhuis naar mijn brievenbus, ertussen zat en dingen zit te jatten. je komt er nooit achter. ik koos eieren voor mn geld en heb een tijdje geen zaken meer met ze gedaan. wat nieuw is, dat je een brief moet sturen. dat kon eerst gewoon via hun site, wel vervelend dus.
    Laatst aangepast door Filmgek : 02-12-2008 om 15:14 Reden: aanvulling
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  10. #360

    Standaard

    Wel heel jammer dat die interactieve tijdlijn niet tegelijk met de ondertitels te switchen is.
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  11. #361

    Standaard BoB van Amazon.co.uk.

    Ondanks dat op hun site Subtitles: English, Dutch, French, German, Italian, Korean, Portuguese, Danish, Swedish, Norwegian, Finnish
    staat, toont de achterkant slechts "English" als Subtitling.
    Wat staat er achterop de NL versie?
    Balen!

  12. #362

    Standaard

    In dit topic is toch al meermalen bevestigt dat de UK, AU en US versies GEEN Nederlandse ondertiteling hebben? Lijkt me geen verrassing meer...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #363

    Standaard

    jupz als je nl subs wil dan zul je diep in de buidel moeten tasten net als ik heb gedaan.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  14. #364

    Standaard

    Nou ja, Amazon heeft gemaild dat ik 'm op hun kosten kan retourneren, omdat de vermelding op hun site dus foutief is.
    Ik zal eens in de buidel kijken.

  15. #365

    Standaard

    Nu Bij Bol 99,99 eerst 89,99 echt schandalig

  16. #366

    Standaard

    Nog niet binnen, play even gemaild.


  17. #367

    Standaard

    bij mediadis 79,- dat is volgens mij de goedkoopste..
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #368

    Standaard

    Cd-wow heeft vandaag de AU versie naar me verzonden!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Cd-wow heeft vandaag de AU versie naar me verzonden!
    Ook bij mij is ie verzonden. Ben benieuwd.

  20. #370

    Standaard

    Nog een mail van amazon UK, ze gaan het toch uitzoeken...weinig hoop hier...

    de AUS dvd versie heeft deze subs:
    English, Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, Dutch, French, Greek, Hungarian, Turkish, Romanian, Polish, Croatian, Czech, Arabic, Hebrew, Icelandic, Bulgarian
    Maar ja, dat zegt weinig...

    We wachten rustig af - 't is toch niet echt een Kerstfilm...
    Laatst aangepast door barend : 05-12-2008 om 10:30

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rspooren Bekijk bericht
    Ook bij mij is ie verzonden. Ben benieuwd.
    De AUS versie heeft géén NL-ondertitels. Volgens een verkoper op de australische ebay-site heeft die alleen English, Spanish, French, Portuguese, Brazilian subs.

    http://cgi.ebay.com.au/BLU-RAY-BAND-...em110322887150

  22. #372
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Nou, toch maar weer besteld, de UK versie - en dit is de laatste keer !! Heb 'm nu in blikken doos, en in military pack op DVD. Vind 't wel goed zo ! Iemand nog een BoB DVD set kopen ? Zo goed als nieuw ...

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Nou, toch maar weer besteld, de UK versie - en dit is de laatste keer !! Heb 'm nu in blikken doos, en in military pack op DVD. Vind 't wel goed zo ! Iemand nog een BoB DVD set kopen ? Zo goed als nieuw ...
    Zet hem op eBay. Ik heb mijn tin box kunnen verkopen aan 33€.

  24. #374

    Standaard

    heeft iemand de AU box van Cd-Wow al binnen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #375

    Standaard

    Er staan 2 blu-ray boxen op cd-wow. Wat is het verschil? Wil wel de beste uitvoering hebben, als er maar Engelse subs opzitten.

    Welke kan ik het beste bestellen? Moet geen regio A zijn natuurlijk...
    Laatst aangepast door Nyarlathotep : 10-12-2008 om 10:36
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 15 van 32 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •