De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: National Treasure 2

  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard National Treasure 2

    Op 5 november 2008 komt er een nieuwe uitgave uit, van National Treasure 2.

    National Treasue 2: Preseindential box - leather book (4DVD)



    In het buitenland is die al uitgebracht.

    Die ga ik meteen aanschaffen, als die een leuke prijs heeft.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/national...994/index.html
    Laatst aangepast door Pieter V : 31-10-2008 om 18:06

  2. #2

    Standaard

    Heb er inderdaad in Frankrijk al mee in handen gestaan afgelopen vakantie. Maar vond 45 euro toch te duur. Als hij hier wat goedkoper word denk ik er misschien nog eens over na


  3. #3

    Standaard

    Heb beide National Treasures al op Blu-ray, maar deze is wel errrrug verleidelijk.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  4. #4

    Standaard

    wil/ moet nog steeds de 2 disc editie van national treasure kopen dus dit inderdaad een mooi alternatief.
    maar iemand meer informatie wat er op de 4-5 disc's staat. en boekje vindt ik maar mager met 4 bladzijdes ziet er wel mooi uit.

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij zit hier de 2-disc van NT1 in en de 2-disc van NT2, en dan dus nog een bonusdisc. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er een 5-disc komt van NT2, van 1 film dus


  6. #6

    Standaard

    aan het plaatje te zien is de middelste schijf die van NT1

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze uitgave zelf al een tijdje in bezit, de zweedse versie. Deze had de orginele titel op de hoes en was mooi geprijst (€36) tevens bevat National Treasure 2 nederlandse ondertitels.

    Waarschijnlijk is deze uitgave hetzelfde (maar dan met NL ondertitels op alle discs natuurlijk). Dat betekend dan 2 disks National Treasure en 3 discs NT 2.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heeft iemand 'm toevallig al zien liggen? En hoeveel schijfjes heeft deze uitgave gekregen?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heeft iemand 'm toevallig al zien liggen? En hoeveel schijfjes heeft deze uitgave gekregen?
    Ben ik ook wel erg benieuwd naar want heb vandaag in de stad gekeken maar ik heb 'm nog nergens gezien ... :sad:

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Voor de liefhebber op de site van de FRS staat hij nu te koop voor 51,99 (levertijd 2-3 werkdagen). Is volgens de foto een 4-dvd uitgave.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #12

    Standaard

    Vet duur zeg!
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #13

    Standaard

    Bij de MM in Den Haag was die in ieder geval goedkoper (hoeveel, weet ik helaas niet meer) maar het zag er niet echt stevig uit....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heeft iemand 'm toevallig al zien liggen? En hoeveel schijfjes heeft deze uitgave gekregen?
    Het gaat om 4 discs, 2 voor NT1 en 2 voor NT2. Had verwacht dat het geheel iets 'dikker' zou zijn.

    Ben laatst in Arnhem geweest, heb hem daar bij de MM zien liggen voor €45 afgelopen week.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •