Pagina 21 van 89 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 2202 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Wat fotos van paar weekenden geleden.
    Allemaal geschoten met mijn canon Eos400D + Kitlens...
    Ik moet echt van die lens af.. ik word chagrijnig van dat ding op shows :P
    ik moet TE lange sluitertijden nemen om genoeg licht te krijgen.. maar daardoor vangen ze dus ook een beetje beweging..

    De bovenste fotos in kleur zijn van de band Kittie.
    Vrouwen metal bandje uit Canada.
    (400D 18-55 3.5-5.6.Kitlens + flitser)

    De onderste fotos in grijswaarde zijn van Angus & Julia Stone
    Singer-songwriters uit Australie.
    (400D 18-55 3.5-5.6. kitlens)









    Laatst aangepast door Angels vs demons : 30-10-2008 om 08:38
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    De onderste fotos in grijswaarde zijn van Angus & Julia Stone
    Singasong writers uit Australie.
    Bedoel je niet singer-songwriter?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    Wat fotos van paar weekenden geleden.
    Allemaal geschoten met mijn canon Eos400D + Kitlens...
    Ik moet echt van die lens af.. ik word chagrijnig van dat ding op shows :P
    ik moet TE lange sluitertijden nemen om genoeg licht te krijgen.. maar daardoor vangen ze dus ook een beetje beweging..
    Ik vind het bij bovenstaande kleurenfoto's wel meevallen. Ik bedoel, de modellen *bewegen* toch ook. Dat brengt gewoon wat dynamiek in de foto.

    Heb je geflitst met de on-board flits? Ik vind zeker de eerste foto wel mooi hoor.

    Volgende week ga ik naar Night of the Proms in Antwerpen. Ik ga toch ook weer proberen foto's te maken (Simple Minds, Sinead O'Connor, Live), maar ik weet zeker dat foto's als bovenstaand niet gaan lukken.

    En al helemaal niet nu ze een catwalk hebben over bijna de gehele breedte van het middenplein. Waar moet je dan in vredesnaam gaan staan?!?

  4. #504

    Standaard

    haha nee ik schiet niet met de onboard flitser
    Daarvoor heb ik een hele tijd terug een externe gekocht, de Speedlite 430EX

    Daarbij komt natuurlijk ook dat de fotos hierboven al iets van nabewerking hebben gehad in photoshop
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Bedoel je niet singer-songwriter?
    het was al laat he :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  6. #506

    Standaard

    Dat je uberhaupt *mag* fotograferen met zo'n toeter van een flitser. Bij Night of the Proms zie ik het me niet doen.

  7. #507

    Standaard

    haha dat is het voordeel van kleine showtjes daar mag je doen en laten wat je wil
    bij veel shows die ik schiet word er zelfs niet raar gekeken als ik onstage ga schieten
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  8. #508

    Standaard

    Noem me zo lijp als een deur, maar ik ben wel fan van de abstractheid van deze plaat.
    Op dit formaat moeilijk te zien, maar ja, er zit een stukje in de foto die volledig scherp is 8)

  9. #509

    Standaard

    Tjsonge! Jij bent echt zo leip als een deur!

    Wat is het? Een vierkante vaas op een witte tafel?

  10. #510

    Standaard

    Je zit een heel eind in de richting
    Het is de witte tussenmuur tussen mijn woonkamer, en mijn keuken.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Je zit een heel eind in de richting
    Met dat 'zo leip als een deur' zeker?

  12. #512

    Standaard

    Met het laatste deel van je mededeling
    Dus over wat het is. Maar we verschillen wat van mening over deze plaat geloof ik Ach, vind het zelf een leuke foto 8)

  13. #513

    Standaard

    Oh, ik vind hem zeker aardig hoor.
    Ik hou wel van die foto's waarin je eigenlijk nauwlijks ziet dat het een foto is. Zoiets als bovenstaand dus.

  14. #514

    Standaard

    Hier een fotootje van de zanger van Live, genomen afgelopen vrijdag in Antwerpen bij Night of the Proms. Ook wat foto's genomen van Charlie Burchill (gitarist Simple Minds), maar die zijn nog minder. Daarna werd ik weer eens in de kraag gegrepen waardoor ik helaas Jim Kerr niet heb kunnen strikken...



    Ja, ik stond weer lekker vooraan!

  15. #515

    Standaard

    Nette foto ! Weliswaar wat centraal in beeld maar wel een kenmerkende pose. Jammer dat er veel schaduwpartijen in het gezicht zitten ... maar ja, je moet de omstandigheden nemen zoals ze zijn (alhoewel flitsen misschien nog een optie zou zijn geweest).

  16. #516

    Standaard

    Wat speelde Sinead 'o Connor voor muziek tijdens NotP?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #517

    Standaard

    Sinead speelde vrij vroeg op de avond Troy en een nummer dat ik niet kende. Later op de avond zong ze mee met Simple Minds in "Belfast Child" en bracht ze natuurlijk "Nothing compares to you" nog te berde.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    Nette foto ! Weliswaar wat centraal in beeld maar wel een kenmerkende pose. Jammer dat er veel schaduwpartijen in het gezicht zitten ... maar ja, je moet de omstandigheden nemen zoals ze zijn (alhoewel flitsen misschien nog een optie zou zijn geweest).
    Dank je voor het compliment. Flitsen doe ik liever niet want dat -mag- gewoon helemaal niet. Bovendien denk ik dat de artiesten daar echt last van hebben. Los van het effect dat het op de foto heeft als je zo'n bak licht erbij neemt.

    De uitsnede vind ik zelf ook niet helemaal lekker. Het is de uitsnede rechtsonder van het orgineel. Zijn andere hand heb ik dus gewoon niet. Alleen nog meer lucht boven en links.

    Helaas, het is toch een beetje kwestie van gelukt hebben.

  19. #519

    Standaard

    Een vliegenzwam in Hasselt!


    Umbrailpas van Santa Maria (Ch) naar Italië.


    En de Stelviopas neerwaarts naar Italië,...
    Laatst aangepast door 1101 : 11-11-2008 om 19:05
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #520

    Standaard

    vind die umbrail pas wel interessant eruit zien!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  21. #521

    Standaard

    @AngelsvsDemons; mooie foto's!! Vooral knap omdat ze met een "simpele" kitlens zijn gemaakt. Vooral die zwartwitters zijn er goed geslaagd en met name de onderste. De 2e in kleur vind ik ook vet omdat die gitaar zo lekker aanwezig is.

  22. #522

    Standaard

    Ruine op de Mont Cenis
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Later op de avond zong ze mee met Simple Minds in "Belfast Child"
    Zeker weten dat ze de tekst van dat nummer zong? Want ze zingt normaal gesproken wel "She moved through the fair" waar de wijs van Belfast Child op gebaseerd is.
    (sorry voor de offtopic)
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #524

    Standaard

    Zeker weten dat ze NIET de orginele tekst van dat nummer zong. Het zou best het nummer kunnen zijn waar je naar verwijst.

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Ruine op de Mont Cenis
    De belichting is vrij goed gelukt op deze foto. Jammer dat geheel rechts een tweede raam zit waar je nu wel de gloed van ziet maar niet het raam zelf. En ook jammer van het wazige ding dat links zit, geen idee wat het is. Verder is het wel een goed gelukte foto hoor.

Pagina 21 van 89 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •