Pagina 42 van 74 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1849 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Weet iemand de "code" , net zoals "ipconfig" bijvoorbeeld, die je bij uitvoeren kan intoetsen om de programma's te wijzigen die tijdens het opstarten direct geladen worden??

    Ik weet dat er daarvoor een bepaald menu'tje is waar je dit kan instellen, weet alleen zo gauw niet wat je ervoor moest intypen...

  2. #1027

    Standaard

    msconfig
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #1028

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik heb een probleem met mijn dvd brander. Pc herkent hem wel en ook afspelen is meestal geen probleem. Hij leest echter geen lege dvd's en geeft dan aan dat ik er 1 moet plaatsen. Als ik toch ga branden dan brand ie er in 1 minuut overheen en is de dvd nog steeds leeg. Echte updates qua firmware en drivers heb ik niet gevonden. Volgens mij heb ik daar wel de goede van geinstalleerd. Kan iemand mij hier mee helpen?

    Brander: Sony DRU-510A
    Windows XP Servicepack 2
    Nero, Blindwrite, Alcohol 120%
    Dat klinkt als hetzelfde probleem dat ik 2x met een DRU-710A heb gehad. Beide keren was dat een overleden brander.

  5. #1030

    Standaard

    Een keer een computerprobleem waar ik zelf een keer niet uitkom.

    Probleem:
    Computer stop en start telkens opnieuw op net voorbij het windowslogo. Dus kom helemaal niet in windows zelf.


    F5 opties allemaal geprobeerd (veilige modus, foutherstel, laatste configuratie, etc) als ik die mogelijkheden heb geprobeerd gebeurd telkens hetzelfde, computer stopt en start opnieuw op.


    Wie helpt?

  6. #1031

    Standaard

    Klinkt als een virus.

    Recovery draaien vanaf je XP cd ?

    edit : Check deze link eens :

    http://www.computing.net/windowsxp/w...um/116408.html
    Laatst aangepast door mercapto : 11-11-2008 om 18:07
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #1032

    Standaard

    Gebruik je toevallig AVG?

    Deze heeft onlangs bekend gemaakt dat een update storing met o.a. winsrv.dll veroorzaakte. Een schijfcontrole, registeropschoner does the trick. (in veilige modus)

    Bij de opstartmodus heb je ook vaak de optie om de je pc niet te laten rebooten wanneer een bsod aanwezig is.

  8. #1033

    Standaard

    AVG was toch met user32.dll?
    Zat ook al aan zoiets te denken ja.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  9. #1034

    Standaard

    OS = XP

    Zoals ik al aangaf alle opties al geprobeerd (veilige modus wordt wel enigzins opgestart, maar daarna bij logo valt hij weer uit), zelfs windows herstelconsole met opdrachtprompten bied geen uitkomst, checkdisk gedaan, bmr, etc. Comp blijft uitvallen en opnieuw opstarten na XP logo.

    Ik doe het voor een vriendin van me, wilde eerst haar gegevens die op een aparte partitie staan veiligstellen, maar lukt dus niet. Ze heeft geen recovery cd's (heeft ex vriendje, ruzie,, etc, je snapt het wel).

    Maar omdat alle opties niet lukken, denk ik nu eerder aan een defecte harde schijf of een voedingsprobleem.

  10. #1035

    Standaard

    Schijf al overgezet naar jou PC ?
    Staan ook in m'n link een eventuele oplossing mee.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #1036

    Standaard

    Je kunt tijdens het opstarten f8 doen en dan iets kiezen dat lijkt op "disable reboot after error" je moet dan op het moment dat hij wil rebooten een blauw scherm krijgen met een foutcode misschien kan je hier meer mee?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  12. #1037

    Standaard

    Het kan ook een probleem zijn met sp3.
    Heb je de pc al een keer opgestart met alle usb-kabels losgekoppeld?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  13. #1038

    Standaard

    @mercapto: niet overgezet nee, omdat ik zelf een laptop heb. En wat bedoel je met je laatste zinnetje, die is een beetje onduidelijk

    @jeroen: dat is de enige optie die ik niet gedaan heb, de blue screen of death, maar ben helemaal niet thuis in het opzoeken van die codes en het verhelpen daarvan.
    Er zit alleen een muis en toetsenbord vast aan de comp, allebei in oude poorten, dus geen USB

  14. #1039

    Standaard

    Kapot geheugen ?
    Dimmetjes switchen ?

    M'n laatste zin is raaaaaar!
    Ik bedoelde : In deze link, http://www.computing.net/windowsxp/w...um/116408.html
    , staat ook een eventuele oplossing voor je probleem. Door de schijf over te zetten kun je er gewoon op kijken en een eventuele registerfout veranderen die de PC telkens dwingt opnieuw op te starten. Dan weer terugzetten en klaar
    Of niet natuurlijk...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Kapot geheugen ?
    Dimmetjes switchen ?

    M'n laatste zin is raaaaaar!
    Ik bedoelde : In deze link, http://www.computing.net/windowsxp/w...um/116408.html
    , staat ook een eventuele oplossing voor je probleem. Door de schijf over te zetten kun je er gewoon op kijken en een eventuele registerfout veranderen die de PC telkens dwingt opnieuw op te starten. Dan weer terugzetten en klaar
    Of niet natuurlijk...

    hahahaha, ik wist niet waar dat linkje verhaal vandaan kwam, maar had je post erboven gemist.

    maar dit ga ik nog wel even proberen, als laatste optie. Thanx

  16. #1041

    Standaard

    Ik weet niet of het al opgelost is, maar dit is een typisch geval van de fout van AVG.

    Lees dit er maar op na (en er staat ook hoe het op te lossen is. Je hebt wel de originele XP CD nodig)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #1042

    Standaard

    AVG zuigt ... raad ik je NOD32 (eset) aan.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #1043

    Standaard

    ik heb een Creative Zen Stone MP3 speler, op een pc met XP werkt ie prima d.m.v een usb 2.0 kabeltje, op zowel m'n pc als laptop met vista word ie niet herkend, heb al vanalles geprobeerd zoals drivers downloaden, op de site van creative zelf die zooi downloaden, gezocht op google.......niets helpt, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, is namelijk erg k*t als je een mp3 speler hebt waar je geen andere muziek op kan zetten:x
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #1044

    Standaard

    XP installeren op die Vista computers.
    Want zoals MS zelf nu overal reklame maakt "Windows 7 will hopefully make people forget Vista, because hey, everybody knows it's CRAP!"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #1045

    Standaard

    Deze werkt niet ? :

    To solve this, plug in your hardware and wait for the prompt to search for drivers.

    If no drivers are found, click on the "advanced" option of locating the drivers manually.

    If you dont get an option of browsing manually go to Control Panel > Device Manager and Find your hardware thats not installed. Right click on it and select Update Driver Software.

    You get asked to Browse your computer, or you can enter a file location. Simply place the following in, or find the folder on your computer

    C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository

    Click next and Windows searches that folder... and finds your drivers... installs them and sorts it all out.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #1046

    Standaard

    Je moet eerst de firmware van de Zen vernieuwen via een XP pc daarna zal hij wel herkend worden in Vista.
    Is een bekend probleem.
    Laat even weten of het gelukt is.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Deze werkt niet ? :

    nee
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #1048

    Standaard

    Bleek toch het AVG verhaal te zijn. Wat een k*t prograama zeg.

    Maar hij werkt weer.

  24. #1049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Bleek toch het AVG verhaal te zijn. Wat een k*t prograama zeg.

    Vorig jaar had ik een jaar licentie gekocht van Avira Premium Security Suite, 1 jaar zonder 1 probleem gebruikt, super programma en nadat mijn licentie was afgelopen wou ik Eset Smart Security ook is proberen dus hiervan ook een 1 jaar licentie gekocht begin van dit jaar.

    Tot nu toe ook met Eset geen problemen gehad, beide suites gebruikt weinig ram en ze zijn echt heel goed dus een tip van mij gebruik een van deze 2 is.

    Bovengenoemde van Avira kun je 3 maanden als volledige trial gebruiken nadat je een mail naar ze stuurt, dus deze is als je er niet bekend mee bent.

    Avira is zelf zo goed dat er geen werkende crack of iets dergelijke er voor te vinden is dat op lange termijn blijft werken en van Eset is er wel een hier en daar maar voor een korte termijn.

    Beide programma's zijn het aanschaffen waard in iedergeval.
    What ?

  25. #1050

    Standaard

    AVG is een enorm goede scanner. En er zijn weinig tot geen gebruiksvriendelijke scanners die deze kunnen evenaren.

    Als je echt effectief bezig wilt zijn, moet je botjes gebruiken als SAS, EFRC, Combofix en met regelmaat bijhouden.

Pagina 42 van 74 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •