Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 286 van 286 worden weergegeven.

Standaard

Helaas geen slipcase. De titels zijn al te koop in de winkels!! Iemand al aangeschaft en is de transfer beter??

Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Helaas geen slipcase. De titels zijn al te koop in de winkels!! Iemand al aangeschaft en is de transfer beter??
    Transfer is hetzelfde als de vorige uitgaves. Kijk hier maar.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

Ik zie opeens bij FRS, blokker en E-Plaza de indiana jones (3) films allemaal los in keepcases in de winkel liggen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik zie opeens bij FRS, blokker en E-Plaza de indiana jones (3) films allemaal los in keepcases in de winkel liggen...
    Zie de laatste 3 pagina's uit dit topic.

Ik kom er net achter dat m'n schijf van Raiders van de oude set niet meer goed afspeeld en een grote vale plek vertoond. Het lijkt op een gevalletje "DVD-rot" want ik heb hem in geen tijden bekeken. Iemand die daar ook last van heeft gehad?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zie de laatste 3 pagina's uit dit topic.

Ik kom er net achter dat m'n schijf van Raiders van de oude set niet meer goed afspeeld en een grote vale plek vertoond. Het lijkt op een gevalletje "DVD-rot" want ik heb hem in geen tijden bekeken. Iemand die daar ook last van heeft gehad?
    Die van mij lijkt nogal krasgevoelig. Eén van de weinige dvd's in mijn die behoorlijk wat krassen heeft.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Die van mij lijkt nogal krasgevoelig. Eén van de weinige dvd's in mijn die behoorlijk wat krassen heeft.
    Ik heb de andere schijven nog even bekeken en het valt me op dat de disc met extra's ook nogal wat krassen heeft. Dat terwijl ik hem misschien maar een keer bekeken heb. Heel apart.

Standaard

En nu komt er een 5 disc uit met Kingdom of the Crystal Skull:
    http://www.amazon.de/Indiana-Jones-Q...258681&sr=8-14

Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..

Standaard

Indiana Jones: The Complete Soundtracks

For the first time ever all four Indiana Jones soundtrack albums are available in this limited edition collectible CD boxed set! Included are expanded and remastered versions of Raiders of the Lost Ark, and exclusive to this set: Indiana Jones & The Temple Doom, and Indiana Jones & The Last Crusade. This set also includes the Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull soundtrack plus a bonus interview CD with composer John Williams on the making of this historic music. Housed in a handsome embossed slip case and presented with a full color booklet, this set reintroduces the iconic original Indiana Jones film scores by Oscar-winning composer John Williams - out of print since 1995! A must for fans and collectors alike, all will rejoice in having all these soundtracks presented together expanded with previously unreleased music - along with this summer's blockbuster Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull available together for the very first time. Relive the musical adventure today!

Tracklist Raiders of the Lost Ark:

01. In the Jungle
    02. The Idol Temple
    03. Escape from the Temple
    04. Flight from Peru
    05. Washington Men/Indy's Home
    06. A Thought for Marion/To Nepal
    07. The Medallion
    08. Flight to Cairo
    09. The Basket Game
    10. Bad Dates
    11. The Map Room/Dawn
    12. Reunion in the Tent/Searching for the Well
    13. The Well of the Souls
    14. Indy Rides the Statue
    15. The Fist Fight/The Flying Wing
    16. Desert Chase
    17. Marion's Theme/The Crate
    18. The German Sub
    19. Ride to the Nazi Hideout
    20. Indy Follows the Ark
    21. The Miracle of the Ark
    22. Washington Ending & Raiders March

Bron: forum www.moviemusic.com.

Standaard

De Quadrilogie-set is inmiddels ook uit in Nederland zag ik deze week, en net als in Duitsland is het een 5-disc. Heel typisch dat ze in een jaar tijd twee keer een box uitbrengen van die films. Het komt toch op z'n minst een beetje over als uitmelken.

Helemaal verkeerd uitkomen doet het me trouwens niet, want nu kan ik meteen m'n set met de aan dvd-rot lijdende disc vervangen door deze nieuwe set.

Standaard

Zou die quadrilogie ook nog op Blu Ray uitkomen ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Vast wel, maar informatie hierover ontbreekt.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten