Pagina 150 van 218 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160200 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.726 tot 3.750 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3726

    Standaard

    Bob was ik vergeten! Enfants Terribles is toch wat zwaardere kost dan zijn gemiddelde films?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #3727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Enfants terribles, Les en Bob le Flambeur zijn ook nog door Criterion uitgebracht. Masters of Cinema heeft Silence de la Mer, Le onder handen genomen. Veel is er gelukkig al uitgebracht nu.

    Le Deuxieme Souffle is trouwens vrij prijzig bij Pacific....ruim 18 euro. Het is toch een single disk? Vreemd dat ie dan toch in de dure prijsklasse zit.
    Audiocommentaar = dure prijsklasse.

  3. #3728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Die heeft overigens weinig met meneer Pressburger te maken, maar dat terzijde.
    Wel met meneer Powell (één van de regisseurs).

  4. #3729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Wel met meneer Powell (één van de regisseurs).
    Dat betwist ik ook niet, alleen Coen sprak van een P&P film en dat is het niet natuurlijk.

  5. #3730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    14:9 is ongeveer 1.56:1, dus dat is inderdaad ook niet de goede verhouding. Ik heb hetzelfde probleem als jij, dat films in 1.66 formaat standaard worden opgerekt naar beeldvullend formaat, maar volgens mij is het verschil daarbij niet zo groot. Bij een aantal Criterion's viel het me wel op dat ik bij 1.66 kleine balken aan de linker- en rechterkant heb, maar misschien heeft dat te maken met hun pictureboxing?



    Zou kunnen hoor, weet het ook niet precies. Misschien geven verschillende fabrikanten ook wel andere namen aan die standen? Als ik via HDMI kijk kan ik trouwens sowieso geen 4:3 kijken, iedere film wordt opgerekt naar beeldvullend formaat, hoort dat of ligt het aan mijn TV?
    Dat zou ik ook wel 's willen weten. Ik heb al geprobeerd om dit aan te passen, maar tot tot op heden moet ik de HDMI kabel telkens uittrekken om in het correcte 4:3 formaat te kunnen kijken.

  6. #3731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Dat zou ik ook wel 's willen weten. Ik heb al geprobeerd om dit aan te passen, maar tot tot op heden moet ik de HDMI kabel telkens uittrekken om in het correcte 4:3 formaat te kunnen kijken.
    Ik heb m'n DVD speler via scart en HDMI aangesloten. Als ik dan een film in Academy ratio kijk zet ik hem gewoon op de scart stand en verder op HDMI, werkt op zich prima, maar ik wil toch eigenlijk wel weten hoe het komt.

  7. #3732

    Standaard

    Ik krijg bijna een orgasme terwijl ik dit schrijf maar er komt een tweede Criterion set van Stan Brakhage uit, zo verklaart zijn weduwe Marilyn Brakhage. Ik quote uit een interview:

    Rick Raxlen: First off, you mentioned when we last spoke that Criterion is bringing a second volume of Stan’s films. Will any of the later films be on it–the ones he made from 1989 to his death in 2003?
    You say he made 143 films in this last period…
    Marilyn Brakhage: Yes. Criterion doesn’t want me to announce titles yet — but without giving any specifics, I can say that this project will have a greater diversity of work, and some real surprises, I think. The first set combined a few formative, aesthetically groundbreaking early pieces (some of Stan’s most famous titles from the late 50’s and early 60’s) with a number of beautiful short works from his later periods. This time around, I’m trying to present a more balanced collection of significant films that will touch on all the different periods of his career and many of his different aesthetic concerns. There will be films from the 60’s, 70’s, 80’s and 90’s.
    Ik heb Marilyn Brakhage vandaag gemaild om dit te bevestigen en ze bevestigt dat de DVD in de maak is. Ik quote:

    Hi Maikel,

    Thanks for your response. A second Criterion set is in the works right now. We hope to have the transfers completed next month. I'll let you know when it's available.

    Best,
    Marilyn
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #3733

    Standaard

    Nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3734
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #3735

    Standaard

    De cover van White Dog is aangepast:



    Deze vind ik een stuk geslaagder!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #3736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    De cover van White Dog is aangepast:

    Deze vind ik een stuk geslaagder!
    Maakt niet uit hoe de cover er uit ziet, hij gaat sowieso in huis komen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #3737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maakt niet uit hoe de cover er uit ziet, hij gaat sowieso in huis komen
    True
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #3738

    Standaard

    Januari releases:





    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #3739

    Standaard

    Heeft het Rossellini virus toegeslagen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #3740

    Standaard

    Dat gaat een dure maand worden zo te zien.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #3741

    Standaard

    El Norte zegt mij trouwens niets... (evenals Nava )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #3742

    Standaard

    Mij zo 1,2,3 ook niet. Maar juist daarom ben ik wel benieuwd. Het is altijd leuk weer nieuwe dingen te leren kennen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #3743

    Standaard

    Die hoes past trouwens wel goed in de andere 2 Sirkfilms die zijn uitgegeven!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #3744

    Standaard

    Had gedacht dat ze de trilogie met/"rondom" Rome, Open City eindelijk eens zouden uitbrengen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3745

    Standaard

    het is ook niet snel goed he.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  21. #3746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Die hoes past trouwens wel goed in de andere 2 Sirkfilms die zijn uitgegeven!
    Beetje suf dat ik een paar maanden terug de Australische release van Magnificent Obsession gekocht heb. En nu zie ik dat ook de oorspronkelijke versie van Stahl op die nieuwe Criterion staat, dus zelfs dat voordeel heeft die Aussie DVD niet eens meer :sad:

    En enkel al voor het audiocommentaar van Thomas Doherty ga ik die Criterion aanschaffen, fantastisch schrijver, ben er momenteel toevalligerwijs weer een boek van aan het lezen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #3747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Beetje suf dat ik een paar maanden terug de Australische release van Magnificent Obsession gekocht heb. En nu zie ik dat ook de oorspronkelijke versie van Stahl op die nieuwe Criterion staat, dus zelfs dat voordeel heeft die Aussie DVD niet eens meer :sad:

    En enkel al voor het audiocommentaar van Thomas Doherty ga ik die Criterion aanschaffen, fantastisch schrijver, ben er momenteel toevalligerwijs weer een boek van aan het lezen.
    ik zou je dvd dan nu verkopen/ruilen (hier of ebay).

    Nu is hij nog wat waard
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #3748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik zou je dvd dan nu verkopen/ruilen (hier of ebay).

    Nu is hij nog wat waard
    Iemand ruilen dan?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #3749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    het is ook niet snel goed he.
    hehe I know :razz:
    Laatst aangepast door TheGodfather : 17-10-2008 om 16:30
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #3750

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 150 van 218 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160200 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •