Pagina 34 van 203 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 5064 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Hee! Die heb ik pas ook nog gezien, mijn vriendin heeft die film. Maar in het gegeven cijfer kan ik me niet helemaal vinden. Natuurlijk, ook ik verwachtte geen toppertje, maar dat is wel bij meer films en die beoordeel ik absoluut niet met een dusdanig hoog cijfer.

    Maar goed, ik geloof dat je wel de humor e.d van zulke "troep" inziet en het weet te waarderen.
    Ik vind het helemaal geen troep. Krokodillen.. uhm, alligator-klassieker.

  2. #827

    Standaard

    The Black Cauldron (1985)

    Taran is een jonge varkenshouder assistent die ervan droomt om een groot krijger te worden. Wanneer een duistere koning Taran zijn magische varken laat ontvoeren om hiermee een magische zwarte ketel te vinden, besluit Taran om zijn varken te redden en zo de duistere koning te stoppen. Tijdens deze dappere toch ontmoet hij verschillende mensen en wezens die hem uiteindelijk helpen met zijn zoektocht.

    The black cauldron is niet de beste Disney animate die ik gezien heb, maar volgens mij wel de meest duistere die ik gezien heb! Vooral de Horned King heeft echt een duister karakter en uiterlijk. Misschien zelfs wel iets TE duister voor de Disney doelgroep.

    Wat ik ook hier weer jammer vond, (net zoals bij veel andere Disney films) is dat je niet echt een band krijgt met de hoofd karakters.. Je krijgt weinig tot geen achtergrond informatie en blijven daardoor heel oppervlakkig..

    6.8
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  3. #828

    Standaard

    Gattaca (Andrew Niccol, 1997) :: 9.0

    Visueel erg stijlvolle toekomstfilm die vertelt over wereld waarin het mogelijk is dat nagenoeg perfecte mensen worden geboren na genetische manipulatie. Maar Vincent, het hoofdpersonage is nog een zogenaamd Godskind zonder manipulatie, wordt met een hartafwijking geboren. Toch weet deze jongeman tegen alle verwachtingen in zijn dromen te verwezelijken. Een prachtig verhaal én repliek tegen de over-ontwikkelde wetenschap.
    Zoals al gezegd, de regisseur hanteert een zeer fraaie visuele stijl, alles in deze toekomstwereld is steriel en gereguleerd en emotie in het acteerwerk is nauwelijks aanwezig. Het is dan ook moeilijk om je in de karakters in te leven, maar toch slagen Hawke, Law en Thurman erin.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 09-10-2008 om 21:07
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Gattaca (Andrew Niccol, 1997) :: 9.0

    Visueel erg stijlvolle toekomstfilm die vertelt over wereld waarin het mogelijk is dat nagenoeg perfecte mensen worden geboren na genetische manipulatie. Maar Vincent, het hoofdpersonage is nog een zogenaamd Godskind zonder manipulatie, wordt met een hartafwijking geboren. Toch weet deze jongeman tegen alle verwachtingen in zijn dromen te verwezelijken. Een prachtig verhaal én repliek tegen de over-ontwikkelde wetenschap.
    Zoals al gezegd, de regisseur hanteert een zeer fraaie visuele stijl, alles in deze toekomstwereld is steriel en gereguleerd en emotie in het acteerwerk is nauwelijks aanwezig. Het is dan ook moeilijk om je in de karakters in te leven, maar toch slagen Hawke, Law en Thurman erin.
    Ik vond Hawke enzo niet echt steriel acteren hoor. Goede film idd wel.

  5. #830

    Standaard

    LOS OJOS AZULES DE LA MUÑECA ROTA

    BLUE EYES OF THE BROKEN DOLL / HOUSE OF DOOM / HOUSE OF PSYCHOTIC WOMEN

    Ondanks dat Carlos Aured al wat genrefilms had gemaakt is dit toch niet meer dan een flets geregisseerde giallo. De ontknoping is er eentje om in te lijsten en zelfs voor giallo begrippen nogal vergezocht

    Dit vind ik trouwens ook iets onbegrijpelijks maar er zal wel een goede reden voor zijn

    Een voormalig videonasty

    7.0

    Trailer


  6. #831

    Standaard

    Young at Heart (2007)

    Hoewel hij pas eind deze maand in Nederland verwacht wordt (en pas begin december in België) kreeg ik dankzij de heerlijke formule die Sneak Preview heet toch de kans deze documentaire te bekijken, amper twee dagen nadat hij in het land der Vlamingen voor het eerst zijn opwachting maakte op het Filmfestival van Vlaanderen Gent.

    Brits televisiedocumentairemaker Stephen Walker volgde in 2006 een groepje senioren in Northampton, MA. Niet zomaar een groepje senioren, nee, wel de zangers en andere muzikanten van het Young at Heart-koor. Wat er zo anders aan hen is? Hun muziekkeuze. Punk, rock, R&B, geen modern muziekgenre is deze kwieke oudjes (met een gemiddelde leeftijd van 81) vreemd.

    Young at Heart volgt de ups en downs van het koor in de aanloop van een groot concert dat ze zullen opvoeren in hun thuisbasis. Hoewel ze in hun 25-jarige bestaan al meermaals opgetreden hebben in Europa (zelfs voor de Noorse koning Harald en zijn eega) en door heel de Verenigde Staten hebben getoerd, heeft dit concert toch net dat beetje extra cachet. Ondanks een reeks dramatische gebeurtenissen tijdens de repetities zet het koor toch door om - met een lach en een traan - de nieuwe nummers die koorleider Bob Cilman voor hen heeft uitgekozen, in te oefenen.

    Een documentaire staat meestal garant voor een ietwat droge opsomming van feiten, zonder echt op de emotie van de kijker te gaan spelen. Niets daarvan in Young at Heart, een prent die voortdurend emotie opwekt en die ook wonderwel weet vast te houden of naadloos laat overvloeien in een andere, tegengestelde emotie. De eerste twintig minuten verlopen licht en luchtig, op het kolderige af. Wanneer de ondertoon echter serieuzer wordt, is het fascinerend te zien hoe de kijker zich des te meer openstelt voor deze nieuwe emoties. In de bioscoopzaal waar ik vertoefde hebben de tranen (zij het door oncontroleerbare lachbuien of door ontroering) rijkelijk gevloeid, ook van mijn kant.

    Young at Heart is een film die een stille waardigheid uitstraalt en de levenswijsheid tracht mee te geven dat men moet doorzetten, wat er ook gebeurt. Hoewel de oudjes graag een grapje maken over hun kwaaltjes en vergeetachtigheid, worden ze in deze film met het nodige respect behandeld. Hun geloof in God sleurt hen door de moeilijke tijden die ze in het verloop van deze documentaire doormaken, iets wat ik in de 21ste eeuw bijna niet meer voor mogelijk had geacht. Al bij al een mooi en echt treffend portret, waardoor je vast en zeker nog 'ns aan je overleden oma of opa zult denken. Heck, I know I did...

    Oh, enneuh, de vette soundtrack helpt ook!

    Kijken die handel.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #832

    Standaard

    The Thomas Crown Affair (1999)
    Miljardair Thomas Crown heeft zoveel geld dat hij voor de spanning altijd op zoek is naar nieuwe uitdagingen. Hij besluit om een zeer gewaagde stunt uit te halen. Hij wil op klaarlichte dag een zeer duur schilderij uit een museum stelen. Alles lijkt goed te gaan, totdat hij verdacht wordt in de ogen van verzekeringsagente Catherine Manning. Ze vallen voor elkaar, maar spelen tegelijkertijd een spannend spel vol verleiding en bedrog. En beide deelnemers zijn aan elkaar gewaagd.

    Ik heb de film nu al heel vaak gezien en ik blijf hem helemaal geweldig vinden. Alles klopt gewoon voor mij en ik blijf ervan genieten.

    Als eerste het acteerwerk. Dat is namelijk geweldig. De hele cast is goed, maar het draait natuurlijk om Pierce Brosnan en Rene Russo. Ik vond de chemi tussen de twee geweldig en ze waren echt aan elkaar gewaagd. Net als de karakters die ze in de film spelen. De erotische spanningen spatten verder van het scherm en het is echt een genot om naar deze twee topacteurs te kijken. Verder nog een goede rol van Denis Leary en van Faye Dunaway als psychiator die in het origineel de vrouwelijke hoofdrol vervulde.

    Wat ook helemaal geweldig is, is de muziek. De hele soundtrack is geweldig. Het geeft een heerlijk sfeertje mee aan de film en is heerlijk om gewoon naar te luisteren. Maar het lijkt wel of het liedje Sinnerman van Nina Simone speciaal gemaakt is voor deze film. Het past er zo perfect bij en het maakt de eindscene echt briljant.

    Verder ziet de film er ook geweldig uit. Prachtige locaties en de scene in met het zweefvliegtuig is adembenemend. Het ziet er gewoon prachtig uit. Er zit ook flink wat vaart in de film. Maar daar hoef je je bij John McTiernan (Predator, Die Hard, Die Hard: With a Vengeance, Basic) geen zorgen over te maken.

    Het verhaal is verder ook erg goed. Natuurlijk weet je wat er gaat gebeuren, het is duidelijk wie het schilderij gestolen heeft en dat doet er eigenlijk ook niet toe in deze film. Het gaat allemaal om het kat en muis spel dat Brosnan en Russo met elkaar spelen. En dat is gewoon geweldig om naar te kijken en genieten geblazen. Van het toffe begin tot het briljante einde. Er zitten wel wat kleine dingen in het verhaal waar ik mijn vraagtekens bij zet. Het belangrijkste punt is het schilderij in de koffer aan het begin van de film. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het schilderij niet kapot gaat of beschadigd raakt. Toch gebeurde dit niet. Maar goed, als dat het enige is waar ik een moment bij stil stond. Verder is het gewoon geweldig.

    Ik blijf dit gewoon zo'n geweldige film vinden terwijl ik hem al zo vaak gezien heb. Genieten, genieten, genieten. Ben benieuwd naar het origineel. Heb gelijk daarvoor een bestelling geplaatst voor de dvd, samen met de soundtrack van de heerlijke muziek uit deze geweldige film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Gattaca (Andrew Niccol, 1997) :: 9.0

    Visueel erg stijlvolle toekomstfilm die vertelt over wereld waarin het mogelijk is dat nagenoeg perfecte mensen worden geboren na genetische manipulatie. Maar Vincent, het hoofdpersonage is nog een zogenaamd Godskind zonder manipulatie, wordt met een hartafwijking geboren. Toch weet deze jongeman tegen alle verwachtingen in zijn dromen te verwezelijken. Een prachtig verhaal én repliek tegen de over-ontwikkelde wetenschap.
    Zoals al gezegd, de regisseur hanteert een zeer fraaie visuele stijl, alles in deze toekomstwereld is steriel en gereguleerd en emotie in het acteerwerk is nauwelijks aanwezig. Het is dan ook moeilijk om je in de karakters in te leven, maar toch slagen Hawke, Law en Thurman erin.
    Superfilm ! 1 van m'n favorieten.

  9. #834

    Standaard

    Gaap nog even aan het bekomen van een griepje en heb toch nog wat films gezien op m'n kleine tv bij m'n bed.

    The Girl who knew too much : Ook deze Bava beviel mij goed, de film deed zelfs wat Hitchcock's achtig aan maar toch met een Bava sfeer. Daar bedoel ik mee krakende deuren, deuren en ramen die vanzelf dichtslaan. Ook de soundtrack van deze film vond ik mooi wat ook goed meedraagt aan de sfeer in de film. Wel had ik het plot een beetje door, niet helemaal maar wel een vermoeden, heel anders dan de vorige 2 Bava films die ik heb gezien maar toch herkenbaar. 7.5/10

    Knives of the Avenger : Ook deze Bava was zeer vermakelijk, toch vond ik deze nog wel de minste tot nu toe, voornamelijk door bv toch wel slappe vechtscenes en de scene met de pop op het paard waar een net overheen wordt gegooid en vervolgens het paard is verdwenen, dat zijn dingen die mij soms kunnen storen. 6.5/10

    Ook eindelijk the X-Files S1 & S2 uitgekeken van de 7 seizoenen die ik heb. 7/10
    Laatst aangepast door Wim S. : 10-10-2008 om 11:37

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    The Thomas Crown Affair (1999)

    Helemaal met je eens. Erg leuke film, gewoon heerlijk om naar te kijken.

    Ben benieuwd wat je van het origineel gaat vinden. Ik heb dat naar aanleiding van deze film ook maar gekeken.

    TTCA was een van mijn eerste dvd's, maar ook nu 8 jaar later ben ik nog steeds heel blij dat ik hem heb!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #836

    Standaard

    DANCE OF THE DEAD

    Zombies rennen niet. Punt. En als je een komische horror wil maken doe het dan goed zoals bv ROTLD of NOTC maar niet op deze manier met irritante uit hun graf SPRINGENDE zombies

    Jammer

    4.5

    Trailer


  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Helemaal met je eens. Erg leuke film, gewoon heerlijk om naar te kijken.

    Ben benieuwd wat je van het origineel gaat vinden. Ik heb dat naar aanleiding van deze film ook maar gekeken.

    TTCA was een van mijn eerste dvd's, maar ook nu 8 jaar later ben ik nog steeds heel blij dat ik hem heb!!
    Heb het origineel net binnen gekregen (samen met de soundtrack van de remake). Kijken of ik vanavond of anders morgen avond plekje vrij kan maken om hem te bekijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #838

    Standaard

    Vertigo 1958 - Alfred Hitchcock

    Voor de tweede maal gezien en ik kan de film nu beduidend beter waarderen dan de eerste keer. Het verhaal blijft op sommige momenten wat langzaam maar de manier waarop Hitchcock beeld en geluid in deze film heeft samen laten komen, zorgt voor een dermate spannende en integrerende sfeer, dat de 2 uur durende film toch omvliegt. De plotwending blijft ongelofelijk goed en over James Stewart en Kim Novak hoef ik verder geen woorden vuil te maken, de klasse spat gewoon van je scherm af. Een heerlijk duistere film!

  14. #839

    Thumbs down

    Gisteren in de sneak:

    RocknRolla
    Guy Ritchie geeft met z`n nieuwste film in iets meer dan 90 minuten een spoedcursus "hoe verknal ik een in potentie goed uitgangspunt in een script en een geweldige cast?" Want, man man man wat een rommeltje is dit geworden. Had gehoopt op een nieuwe Lock, Stock And Two Smoking Barrels maar die hoop werd na een minuut of 30 in de film hardhandig de grond in geboord.
    Er is redelijk weinig goeds op te merken: platte, ééndemensionale personages, flauwe humor. En vooral het script dat rammelt aan alle kanten nekt deze film. Er zijn veel te veel zijweggetjes, dingen die er niet echt toe doen en dus makkelijk geschrapt hadden kunnen worden. Iets dat het tempo van het verhaal de scherpte van de humor ten goede was gekomen.
    Nu is het een uitgekauwd geheel waarbij je steeds te vergeefs wacht of de volgende scene wel grappig is. Helaas.
    Waar het aan ligt weet ik niet maar voorlopig ziet het er naar uit dat Ritchie na Snatch en Lock, Stock voorlopig nog niet terug keert op z`n oude niveau.
    Absoluut een gemiste kans.

    4,5/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 10-10-2008 om 17:38
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #840

    Standaard

    De trailer vond ik al een van de meest bespottelijke dingen die ik in tijden gezien heb. En Revolver was ook al volslagen ruk. Dus ik denk dat ik deze film maar oversla.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #841

    Standaard

    Revolver heb ik niet gezien maar vond de trailer van RocknRolla wel redelijk ok
    Dat ie op Empire 4 sterren krijgt snap ik absoluut niet
    Laatst aangepast door TheGodfather : 10-10-2008 om 17:48
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #842

    Standaard

    Revolver, wat een hel was dat. Daar heb ik echt veel moeite voor moeten doen om het uit te kunnen zitten.

    Een greep van wat ik de afgelopen week gezien heb. Blood for Dracula Wat een eigenaardige film, maar dat zat er dik in. Toch had het een enorme aantrekkingskracht die ik lastig kan verklaren. Udo was werkelijk briljant, en de vrouwen waren beeldschoon, vooral die redhead. Wanted vermakelijke onzin. The Girl Can't Help It waar ik om verschillende redenen wel van heb genoten maar stiekem toch iets meer van had verwacht, en dan met name dat het allemaal iets uitzinniger zou zijn. Jayne Mansfield is echter wel een heerlijke type en Tom Ewel is wel een echte held. Tarantula Yum. Deze was echt gaaf. Die spin! Toen het beest dat huis vermorzelde! Oei! Het onderwerp lijkt iets serieuzer genomen te worden (of juist wat minder serieus waardoor het wat natuurlijker over komt vandaag de dag) dan zijn tijdgenoten en de acteurs leggen ook allemaal leuke kleinigheden in hun spel wat het geheel echt iets extras geeft.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    The Girl Can't Help It waar ik om verschillende redenen wel van heb genoten maar stiekem toch iets meer van had verwacht, en dan met name dat het allemaal iets uitzinniger zou zijn.
    Hey, het blijven de jaren '50, he :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #844

    Standaard

    Nomad : Goede film over kazakhstanen die in oorlog zijn met o.a. de Juun char, een mongoolse stam. Volgens de prophecy van de kazakhstanen wordt er een afstammeling geboren van Djengis khan die het kazakhstaanse volk zal verenigen en de Juun char zal verslaan. De film ziet er visueel heel mooi uit, ook de veldslagen zijn mooi om te zien. Wat ik trouwens een groot minpunt vindt is dat de hoofdpersonage ablei khan er niet chinees uitzag en nu blijkt het die gast te zijn van de film Goal!, mijn mening is dat ze hier veel beter een goede chinese acteur voor hadden moeten gebruiken, was realistischer geweest, nu stoorde het mij nogal. 7/10



    The Eye (remake) : Geslaagde remake, alleen vond ik het orgineel veel enger, waarbij ik echt kippevel kreeg. Dat had ik bij deze remake helemaal niet. Het is trouwens ook geen straf om naar Jessica Alba te kijken, qua acteren was er ook niets mis mee. 7/10
    Laatst aangepast door Wim S. : 10-10-2008 om 20:56

  20. #845

    Standaard

    Midnight Meat Train

    Wat een ontiegelijke stomme film zeg jeezus. Totaal NIET eng. Alleen tegen het einde was een beetje interessant, voor de rest vind ik dit persoonlijk een flop. Gooi wat voorspelbare drama door mekaar, een meisje dat om niets hysterisch wordt. En het einde is ook zo ontzetend stupid.

    Krijgt van mij een 1 om het idee. Niet de film.

  21. #846

    Standaard

    AMSTERDAMNED

    Niet eens zo'n slechte (Nederlandse giallo!?) over een killer die in de Amsterdamse grachten wat peopletjes vermoord.

    Wat ik me kon herinneren van de film die ik ooit op tv zag was dat ik het toen nogal een kerstfilm vond, maar nu ik hem opnieuw gezien heb omdat ik me vaag iets kon herinneren dat het wat met Amsterdam had te maken vind ik hem best goed

    7.5

    Trailer


  22. #847

    Standaard

    Iron Man

    Leuk!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #848

    Standaard

    Hollow Man (Paul Verhoeven, 2000) :: 7.0

    De enige Verhoeven film, gemaakt in Hollywood die ik nog nooit gezien had. Een groep wetenschappers onder leiding van genie Sebastian Caine (Kevin Bacon) is er in geslaagd een middel uit te vinden om een levend wezen onzichtbaar te kunnen maken, maar als Caine als eerste mens het middel test gaat het goed fout.
    Hollow Man is een redelijk vermakelijke mix van actie, SF en horror geworden. De special effects van nu alweer 8 jaar oud staan nog als een huis en met name de transformatie van onzichtbare aap naar een zichtbare en later een zichtbare Kevin Bacon naar een onzichtbare zien er zeer overtuigend uit. Het tweede deel van de film, waar de hoofdrolspeler zijn onzichtbaarheid op een speelse manier gaat misbruiken vond ik misschien nog wel het sterkste deel van de film. De derde en laatste akte, ik zal er verder niets over verklappen, vond ik echter teleurstellend en voorspelbaar.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 11-10-2008 om 00:35
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #849

    Standaard

    MACISTE CONTRO IL VAMPIRO

    GOLIATH AND THE VAMPIRES / SAMSON VS THE VAMPIRES / MACISTE VS THE VAMPIRES / GOLIATH AND THE ISLAND OF VAMPIRES / THE VAMPIRES

    Huh? Wat? Vampires? Waar dan? Als je ff met je ogen knippert mis je het maar er zit idd een vampier in. Maar vergeet dat maar

    Wat wel leuk is aan deze film zijn de sets. De decors zijn zo geweldig dat ik bij mezelf dacht dat ze geleend zouden zijn van een of andere bigbudget produktie.

    Goliath moet de dames uit zijn dorpje redden die gekidnapped zijn door een zeer wreed volk. Wat later blijkt dat zij onderdrukt worden door een zwarte magier met een soort zombieleger

    7.0

    Trailer


  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren in de sneak:

    RocknRolla
    Guy Ritchie geeft met z`n nieuwste film in iets meer dan 90 minuten een spoedcursus "hoe verknal ik een in potentie goed uitgangspunt in een script en een geweldige cast?" Want, man man man wat een rommeltje is dit geworden. Had gehoopt op een nieuwe Lock, Stock And Two Smoking Barrels maar die hoop werd na een minuut of 30 in de film hardhandig de grond in geboord.
    Er is redelijk weinig goeds op te merken: platte, ééndemensionale personages, flauwe humor. En vooral het script dat rammelt aan alle kanten nekt deze film. Er zijn veel te veel zijweggetjes, dingen die er niet echt toe doen en dus makkelijk geschrapt hadden kunnen worden. Iets dat het tempo van het verhaal de scherpte van de humor ten goede was gekomen.
    Nu is het een uitgekauwd geheel waarbij je steeds te vergeefs wacht of de volgende scene wel grappig is. Helaas.
    Waar het aan ligt weet ik niet maar voorlopig ziet het er naar uit dat Ritchie na Snatch en Lock, Stock voorlopig nog niet terug keert op z`n oude niveau.
    Absoluut een gemiste kans.

    4,5/10
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Revolver, wat een hel was dat. Daar heb ik echt veel moeite voor moeten doen om het uit te kunnen zitten.
    Had net de hoop dat Revolver een negatieve uitschieter zou zijn van Ritchie (Swept Away rekenen we dan maar even niet mee), maar begint er nu dan toch op te lijken dat het de verkeerde kant op gaat. Ga toch nog wel een bezoekje brengen aan de bios, vond inderdaad ook al wel dat er wat mindere stukjes in de trailer zaten (dat wil vaak ook al wel iets zeggen over de film).

Pagina 34 van 203 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •