Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Nightmare Before Christmas vanaf 5-11 als 2-Disc CE en op Blu-ray

    The Nightmare Before Christmas vanaf 5-11 als 2-Disc CE en op Blu-ray



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Oeh! I like!!!

    Dan toch maar over op Blu-ray... Hmmm, eerst sparen en in de tussentijd de nieuwe 2-disc aanschaffen. Zit niet veel verschil in met de eerdere SE, maar goed, in het geval van deze film koop ik m al als de verpakking maar enigszins wijzigt.

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad verplichte aanschaf. Ik heb de Engelse release in bestelling staan. Die verschijnt maandag al en is goedkoper (bij Play.com € 22,49). Aangezien dit een release van Disney is zal de prijs wel zo'n € 30,- zijn.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inderdaad verplichte aanschaf. Ik heb de Engelse release in bestelling staan. Die verschijnt maandag al en is goedkoper (bij Play.com € 22,49). Aangezien dit een release van Disney is zal de prijs wel zo'n € 30,- zijn.
    Play issie inderdaad "slechts" 22,49. Op amazon is hij 22.49 dollar.

    Zal hier wel 32 euro gaan kosten...

  7. #7

    Standaard

    Amazon.com? Zo ja, was geen optie. De Amerikaanse release is alleen regio A gecodeerd.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Amazon.com? Zo ja, was geen optie. De Amerikaanse release is alleen regio A gecodeerd.
    Het gaat om de prijsstelling...amazon hanteert ook een prijs van 22,49(met de euro/dollar conversie is dat nog een stuk goedkoper, mits het multi region zou zijn), hetzelfde als play maar hij zal hier inderdaad wel 30-32 euro gaan kosten.

    overigens, er zullen vast nog wel regiovrije blu-ray spelers komen of een patch...

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Blu-ray voor mij!
    Het kan mij geen biet schelen hoe duur die zijn als maar NL ondertiteling erin zitten.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    overigens, er zullen vast nog wel regiovrije blu-ray spelers komen of een patch...
    Ongetwijfeld, maar daar heb ik nu niets aan.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb deze film nog niet, maar wil hem zeker hebben.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #13

    Standaard

    Er staat dat de film anders is (tenminste dat lijkt zo als ze erbij zetten "zoals tim burton het bedoeld had") maar hij duurt toch evenlang als de SE die ik al heb staan. Ook staan veel van de extra's daar ook al op.

    Ligt het nou aan mij of verschilt deze niet veel met de oudere SE versie?

  14. #14

    Standaard

    Deze verschilt niet zoveel met de SE. Het audiocommentaar is nieuw en verder staan er maar 3 of 4 nieuwe extra's op waaronder een blu-ray exclusive en nutteloze introductie van Tim Burton van maar liefst 18 seconden. De rest van de extra's stonden ook al op de SE.

  15. #15

    Standaard

    Deze mis ik nog in de collectie, nu eindelijk maar eens aanschaffen denk ik.

  16. #16

    Standaard

    Eigenlijk is de eerste Special Edition in Nederland al geremastered.
    Hier kun je er een bespreking over vinden.
    In Amerika is deze versie namelijk met de oude transfer gereleased. Toen deze in Europa uitkwam was de nieuwe transfer al af, en deze is op de dvd gezet.
    Het feit dat Disney dit nu in hun persbericht vermeld is gewoon pure marketing.
    Ook Frankenweenie stond al uncut op de vorige dvd release.
    Niks extra's dus.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb zojuist de nieuwe special edition DVD (UK versie) ontvangen en als je zegt dat dit dezelfde geremasterde versie is als de vorige special edition (ook UK bij mij) dan weet je echt niet waar je het over hebt. De transfer ziet er een stuk mooier en minder grainy uit en ook alle vuiltjes zijn uit het beeld gehaald. Verder is er een kleurcorrectie toegepast die er echt waanzinnig uitziet.

    En dan heb ik het nog niet eens over het nieuw-geanimeerde originele gedicht waar de film op gebaseerd is die op zichzelf al een double dip waard is.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de UK-release bij Play in bestelling staan maar deze is nog steeds niet verzonden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb de UK-release bij Play in bestelling staan maar deze is nog steeds niet verzonden.
    Nederlandse subs??
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #20

    Standaard

    Geen idee, dat moet blijken als ik 'm heb.

  21. #21

    Standaard

    Yep, nederlandse subs op de UK versie. Vreemd dat je DVD nog steeds niet verzonden is, mijn exemplaar is al meer dan een week geleden verstuurd door play... Ik heb de mijne trouwens wel al maanden geleden besteld, misschien heeft het daar iets mee te maken?

    Erg mooie verpakking trouwens, het is een soort 3-D fotolijst met daarin een plastic hoofd van Jack Skellington dat je als een doosje open moet maken met daarin dus de twee DVDs. Echt een leuk collectors item. Mij benieuwen of hier in Nederland ook zo'n fraaie uitgave veschijnt of dat we het hier weer moeten doen met een standaard amaray.
    Laatst aangepast door Snowball : 09-10-2008 om 17:51
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Vreemd dat je DVD nog steeds niet verzonden is, mijn exemplaar is al meer dan een week geleden verstuurd door play... Ik heb de mijne trouwens wel al maanden geleden besteld, misschien heeft het daar iets mee te maken?
    Ik heb de blu-ray release besteld en die is helaas ook vandaag nog niet op voorraad, dus ook niet verzonden. Amazon.co.uk heeft 'm wel op voorraad. Vreemd.

  23. #23

    Standaard

    Amazon.co.uk heeft de blu-ray volgens de website wel op voorraad, maar ik heb vandaag een bericht ontvangen dat hij niet op voorraad is (ik had mijn bestelling bij Play.com geannuleerd omdat hij daar niet op voorraad was en nog steeds is en bij Amazon.co.uk wel). Er zijn dus bljikbaar leveringsproblemen met de blu-ray (de dvd is wel leverbaar).

  24. #24

    Standaard Nightmare Before Christmas

    Kan iemand mij zeggen of er NL subs zitten op de UK blu ray uitvoering.

  25. #25

    Standaard

    Stond enkele posts erboven ook al. Maar ja, er zitten NL subs op. Zie ook zavvi.co.uk, die dat - voor een webshop - goed bijhouden.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •