Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425
De resultaten 601 tot 609 van 609 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ging toch juist over corruptie in de regering? Hoe kan het dan patriottisch zijn?
    Inderdaad, het is een politieke / mystery thriller over een verkiezingscomplot in de VS. Ik zie er ook niet veel pattriotisme in, maar je hebt natuurlijk ook van die mensen die iedere film die ietwat met Amerika te maken heeft pattriotistisch noemen Persoonlijk vind ik beide films aanraders en dan zeker de oudere versie met Sinatra.

    Ik vind dit topic steeds meer zijn nut verliezen, de films die nu opgesomd worden komen veelal niet eens in aanmerking als slechtste film van hun release-jaar..

  2. #602

    Standaard

    Volle maan vind ik echt erg rampzalig,vooral veel soapsterren is daar te zien,die film kan de prullenbak in.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  3. #603

    Standaard

    POTC - At World's End. Wat een waardeloos verhaal.

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling Bekijk bericht
    POTC - At World's End. Wat een waardeloos verhaal.

    Komop je hebt vast en zeker wel een slechtere film gezien. Topic titel is: Slechtste film ooit..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht

    Komop je hebt vast en zeker wel een slechtere film gezien. Topic titel is: Slechtste film ooit..
    Ik snap sommige keuzes ook helemaal niet...ik zie hier op de laatste pagina van deze thread Star Wars I; II en III (ok, veel slechter dan de originele trilogie, maar nu ook weer niet zo slecht om als slechtste films ooit bestempeld te worden) en Sin City (toch één van de beste en origineelste comic-verfilmingen ooit gemaakt) voorij komen?!?

  6. #606
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Die POTC film ergerde mij ook tot op het bot, ik ben het hier dus wel mee eens. Samen met Miami Vice, Brideshead Revisited (2008) en The Children Of Huang Shi waren films waar ik echt in de bioscoopstoel aan het draaien was... bah
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Die POTC film ergerde mij ook tot op het bot, ik ben het hier dus wel mee eens. Samen met Miami Vice, Brideshead Revisited (2008) en The Children Of Huang Shi waren films waar ik echt in de bioscoopstoel aan het draaien was... bah
    Toch issie beter dan deeltje 2.

  8. #608

    Standaard

    The Long Kiss Goodnight met Samuel L. Jackson en Geena Davis.

    Echt waardeloos...
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  9. #609

    Standaard

    10.000 BC, om te janken zo slecht.....
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •